Kysymyksiä pokeille

Kelpaako kuvallinen opiskelijakortti henkilöllisyystodistukseksi? Oon kadottanut ajokorttini jonnekin ja baariin pitäis huomenna päästä.. Kelpaiskohan se opiskelijakortti kaupassakin siiderin ostossa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kelpaako kuvallinen opiskelijakortti henkilöllisyystodistukseksi? Oon kadottanut ajokorttini jonnekin ja baariin pitäis huomenna päästä.. Kelpaiskohan se opiskelijakortti kaupassakin siiderin ostossa?
Eipä tuo ole poliisin myöntämä virallinen henkilöllisyystodistus ni en mie ainakaan hyväksyisi ja epäilen, että kaupassa käy, tietty riippuu myyjästä.

Mites ootte toiminut silloin kun jonkun isomman seurueen yksi jäsen lentää syystä tai syyttä ulos, heitättekö sillloin myös sen seurueen?

Riippuu tapauksesta. Veikkaisin, että 95 % varmuudella loput jää jatkaa iltaa, koska "Rami nyt on aina tollanen, ja HEI! Yhdet sille!"

Mites ootte toiminut silloin kun jonkun isomman seurueen yksi jäsen lentää syystä tai syyttä ulos, heitättekö sillloin myös sen seurueen?
Kyllä mä niitten muitten voin antaa jatkaa iltaa, lähtekööt sitte itse pois jos tahtovat olla kaikki samassa porukassa, mitä suotta niit muita heittämää pois jolleivat aiheuta häiriötä.

Niinkuin Tonppae sanoi, tuskin käy. Riippuu täysin pokesta. Itse en tee noissa koskaan poikkeusta. Siinä on turhaan oma perse tulilinjalla. Ainoastaan ajokortti, passi tai se poliisin myöntämä henkilökortti käy. Kuvallinen KELA-korttikaan ei ole _oikea_ henkkari.

Tuskin käy kaupassakaan opiskelijakortti.

Mun vinkki: ota passi mukaan niin ei mee ilta pilalle.

Mun vinkki: ota passi mukaan niin ei mee ilta pilalle.

Joo niin se varmaan pitää tehdä.. Se passi vaan on muutaman kymmenen kilometrin päässä mutsin luona tällä hetkellä, niin ajattelin jos olis helpommallakin selvinnyt.. :(

Joo niin se varmaan pitää tehdä.. Se passi vaan on muutaman kymmenen kilometrin päässä mutsin luona tällä hetkellä, niin ajattelin jos olis helpommallakin selvinnyt.. :(
Kannattaa se sieltä parinkymmenen kilometrin päästä hakee tai saaha jotenkii muuten voi mennä ilta pilalle.

Melko pässi saa olla että joku ton hyväksyy todistukseksi oikein mistään vakavammasta. Tollasenhan saa kun nappaa digikuvalla omasta pärstästä kuvan ja tekee hakemuksen netissä. Siitä vaan sitten joku 13 vuotias tekemään tollanen isoveljen nimellä joka opiskelee insinööriksi.

Kysynpä täällä, koska en saanut toisesta ketjusta vastausta ja täällä on varmastikin tietoa asiaan liittyen.

Eli kuinka paljon noin tulee järjestyksenvalvojakortti maksamaan kaikkineen? Eli kokonaishinta sisältäen kaiken, kurssit/koulutuksetn + lupamaksut jne.

Kysynpä täällä, koska en saanut toisesta ketjusta vastausta ja täällä on varmastikin tietoa asiaan liittyen.

Eli kuinka paljon noin tulee järjestyksenvalvojakortti maksamaan kaikkineen? Eli kokonaishinta sisältäen kaiken, kurssit/koulutuksetn + lupamaksut jne.

Koulutuksen lisäksi maksanee ainoastaan kortti 31 €, ja sitten kaksi passikuvaa, ne varmaan saa kympillä monesta paikasta.

Itse koulutukselle ei mitään listahintaa ole olemassa.

Mitä järjestyksenvalvojat tekevät esim. festareilla jos he huomaavat, että jollain on jotain kiellettyjä aineita/tavaroita? Eli jos turvatarkastuksessa ihmisellä on mukana puukko tai epäilyttäviä nappeja, niin pitääkö ne jättää pois vain vai kutsutaanko poliisi paikalle?

Mitä järjestyksenvalvojat tekevät esim. festareilla jos he huomaavat, että jollain on jotain kiellettyjä aineita/tavaroita? Eli jos turvatarkastuksessa ihmisellä on mukana puukko tai epäilyttäviä nappeja, niin pitääkö ne jättää pois vain vai kutsutaanko poliisi paikalle?
Mitä jos jättäisit ne "napit" ja puukot kotiin kun lähdet festrareille.

Kuinka hyvin noilla lyhyillä (esim 32h) jv kursseilla pääsee oville/baareihin yleensä? Onko yleensä vaatimuksena oikea 2 tai 3 vuoden turvallisuus alan koulutus?

Kiinnostais noi poke hommat sivutyönä kun kohta 18 täyttää..

Kuinka hyvin noilla lyhyillä (esim 32h) jv kursseilla pääsee oville/baareihin yleensä? Onko yleensä vaatimuksena oikea 2 tai 3 vuoden turvallisuus alan koulutus?

Kiinnostais noi poke hommat sivutyönä kun kohta 18 täyttää..

Ei ovelle vaadita mitään vartijakoulutusta sentään. :lol2:
Riittää kuhan omaat sen järkkärikortin. Riippuu ihan susta henkilönä, että minne pääset ja sovit.
Kaasukoulutus tosin hyödyllinen, kannattaa se käydä, koska siitä kaasusta on apua.

edit. kokemus on tärkeetä, mutta kyllä sä ilman kokemustaki saat jostain hommia jos vaan sinne ovelle muuten kelpaat

Ei ovelle vaadita mitään vartijakoulutusta sentään. :lol2:
Riittää kuhan omaat sen järkkärikortin. Riippuu ihan susta henkilönä, että minne pääset ja sovit.
Kaasukoulutus tosin hyödyllinen, kannattaa se käydä, koska siitä kaasusta on apua.

Joo. Minkälainen on hyvä poke sitten? Kylmät hermot jne?

Joo. Minkälainen on hyvä poke sitten? Kylmät hermot jne?

No ne on hyvä olla. Riippuu paljolti paikastakin minkälainen poke just sinne sopii.
Mun mielestä hyvä poke on just se mukava ja sosiaalinen kaveri jol on hyvät hermot. Tulee asiakkaiden kans toimee. Osaa puhua tilanteita selviks ja myös ennaltaehkästä niitä. Pitää olla pelisilmää, kokemus auttaa siinä.
Hyvä poke osaa tietysti myös painia. Joku painilaji/judotausta on hyvä etu, tosin hätävarjelutilanteissa voi joutua lyömään ja potkimaankin. Joten ei oo haitaks jos sitä osaa ihan kunnolla tapellakki.

No ne on hyvä olla. Riippuu paljolti paikastakin minkälainen poke just sinne sopii.
Mun mielestä hyvä poke on just se mukava ja sosiaalinen kaveri jol on hyvät hermot. Tulee asiakkaiden kans toimee. Osaa puhua tilanteita selviks ja myös ennaltaehkästä niitä. Pitää olla pelisilmää, kokemus auttaa siinä.
Hyvä poke osaa tietysti myös painia. Joku painilaji/judotausta on hyvä etu, tosin hätävarjelutilanteissa voi joutua lyömään ja potkimaankin. Joten ei oo haitaks jos sitä osaa ihan kunnolla tapellakki.

Voisin nimetä yhden joka ei täytä yhtään noista kriteereistä, paitsi tappelu taidot :D

Ja ilman itsekehua onneksi voin sanoa että nuo on mulle ominaisia piirteitä.. Tulis jo marraskuu niin pääsis kurssille :rock:

Ja iän myötä sitten sitä kokemusta ja tilannetajua. Vähän hankala varmaan just 18 täyttäneenä ovella, kun ei oo edes asiakkaana ikinä baarissa käyny :)
Se pelisilmä tulee vaan kokemuksen kautta ja sittenkin sitä on tai ei ole.

Voisin nimetä yhden joka ei täytä yhtään noista kriteereistä, paitsi tappelu taidot :D

Ja ilman itsekehua onneksi voin sanoa että nuo on mulle ominaisia piirteitä.. Tulis jo marraskuu niin pääsis kurssille :rock:

:david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david::david:
:arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi::arvi:
Muuta en pysty tähän sanomaan!

Näitä nuoria janttereita on kyllä nähty ihan riittämiin. Yksi tuli kerran vuoron alussa siihen oven pieleen roikkumaan ja selittämään kuinka tekis mieli kuristaa joku.

Kuinka ollakaan illalla tuli melkoinen mylly ja vastapuolena ei sattunutkaan olemaan mitään 18 vuotiasta 57 kiloista Mikki-Hiirtä vaan ehta ählyt vs. natiivit joukkotappelu.
Keltanokka "kuristaja" pikkasen aikaa mittaili tilannetta ja sen jälkeen ei kaveria näkynyt. Oli kuulemma ollut toisella ovella puhumassa paskaa ja radio ei ollut päällä kun asiasta kyseltiin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom