Kysymyksiä pokeille

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200903019167692_hi.shtml
On taas ollu jotain avohoitopotilaita liikenteessä. Poke ei päästäny baariin, niin ei muuta kuin puukolla päähän..:curs:
Ai saatana. Vittu ihmiset on tyhmiä. :curs:

Toivottavasti kaveri tulee täysin kuntoon ja ei jää esim. mitään hermokipuja tai muita sivuvaikutuksia. Noissa tapauksissa voi jäädä vaikka mitä ikäviä seuralaisia loppuiäksi. Toivotaan parasta...

No tuleehan se nimi aikanaan tuomion yhteydessä julkisuuteen. Eri asia sitten, että kiinnostaako ketään enää siinä vaiheessa koko juttu. Eri asia myös, onko tuollaisessa lynkkausmeiningissä hirveästi järkeä.

Joo, ei toi lynkkaus auta mitään tässä asiassa.

Mutta tapauksesta tasan ton lehtijutun verran tietävänä, lyön markan vetoa että tekijät on ulkomaalaisia, jostain itäblokin maasta. Katotaan osuinko oikeaan.

No tuleehan se nimi aikanaan tuomion yhteydessä julkisuuteen. Eri asia sitten, että kiinnostaako ketään enää siinä vaiheessa koko juttu. Eri asia myös, onko tuollaisessa lynkkausmeiningissä hirveästi järkeä.
Niinpä saa olla aika rambo, että lähtee itselle tuntemattoman takia tuollaisessa tilanteessa hankkimaan ongelmia. Toki netistä varmaan löytyisi satoja jotka vannoisivat hakkaavansa kys. hlö. jos vain tietäisivät kuka se on. Toinen asia on sitten se kuinka moni näistä oikeasti uskaltaisi mitään tehdä.

Kerran olen nähnyt seuraavan tilanteen.

Turkkilaissyntyinen mies kourii noin 7-8 naista tanssilattialla agressiivisesti. Naiset pakenevat paikalta ja menevät portsarin luokse sanomaan kaikki samaa. Mitä tekee portsari? Moni mies oli tullut siihen paikalle puolustamaan naisiaan ja turkkilaissyntyiset ja suomalaissyntyiset ottivat yhteen. No portsari tulee paikalle ja lähtee karkuun. Eräs mies tokaisi vielä jänishousulle,että mitä sä luikit pakoon? sullahan on luotiliivit,kaasut yms. mukana.No tilanne ratkes siihen, että pari turkkilaista heitettiin pihalle erään toisen järkkärin toimesta, minkä tarjoilijat hälyttivät paikalle viereisestä ravintolasta.

Kyseinen jänishousu portsari laitettiin lopputilillle.
Nykyään sama "satasen juoksija" on töissä Tampereella hämeenkadun alkupäässä olevassa ravintolassa.

Ei siinä paljon luotiliivit ja kaasut auta enää kun on iso rähinä päällä ja on sellainen fiilis ettei omilla voimavaroilla pärjätä. Mutta pitäis tietty nyt ainakin apua saada hankittu paikalle jos ei omat rahkeet riitä. Soitto poliiseille tai just se naapurinfirman JV.

No kyl ite ainakin aikanaan ovella tuli mentyä vähän isompiikin myllyihin sekaan ja hyvin niistä selvittiin. Yleensä toimiva ratkaisu oli se perinteinen, että nappas sen ns. alfan sieltä porukasta ja anto vähän runtua. Siinä vaiheessa ne muutkin tuppas rauhottumaan.

Kerran olen nähnyt seuraavan tilanteen.

Turkkilaissyntyinen mies kourii...

Luin väärin ja luin jutun käsittäen että kyse oli turkulaissyntyisestä miehestä :lol2:

Itse asiaan. Miten poket yleensä suhtautuu siihen jos jonossa tulee jotain rähinää, päästättekö sisälle? Kerran baarijonossa joku aivan random sälli huitaisi silmäkulmaan nyrkillä, en sitten pistänyt tappeluksi kuitenkaan kun kaveri sai rauhoiteltua. Kuitenkin tämän lyöjän kaveri (sellainen 155cm pitkä nahkatakkinen kukkakeppi) provosi niin maan perkeleesti aukoen päätään ja tönien. Sitten siinä poken kohdalla tämä itse lyöjä passitettiin kyllä suoraan pois mutta tämä toinen kaveri pääsi sisään. Oli kyllä vaan aika hiljaista poikaa yksikseen.

Kysymys oli siis että päästättekö yleensä sisään sellaiset ns. pikkurikolliset jotka ei siinä isompaa kahakkaa aiheuta mutta provoilevat aika vihaisesti ja kaiketi sitten käskevät kavereitaan hoitamaan sen nyrkeillä puhumisen? Ja jätetäänkö aina sellaiset henkilöt jotka siellä nyrkkejä heiluttelevat pihalle palelemaan?

Kuvittelisin että ei se portsari yleensä kauhean hyvin nää/kuule jos joku siellä jonossa aukoo päätä. Sitten jos käy tönimään tai muuten riehumaan, niin ei pitäis mun mielestä päästää sisälle. En siis oo ite portsari, että ihan mutulla heitän.

No kyl ite ainakin aikanaan ovella tuli mentyä vähän isompiikin myllyihin sekaan ja hyvin niistä selvittiin. Yleensä toimiva ratkaisu oli se perinteinen, että nappas sen ns. alfan sieltä porukasta ja anto vähän runtua. Siinä vaiheessa ne muutkin tuppas rauhottumaan.

Tai sit perinteinen lätkä taskuun ja tuulimylly päälle saatanaa huutaen :D

Tohon jonotusasiaan, jono on kyllä ovimiehen paras kaveri, sieltä paljastuu usein mädät omenat ennenkuin ne ehtivät sisään tekemään tuhojaan.

Tohon jonotusasiaan, jono on kyllä ovimiehen paras kaveri, sieltä paljastuu usein mädät omenat ennenkuin ne ehtivät sisään tekemään tuhojaan.
Komp. Ovimies näkee kyllä valtaosan jonossa tapahtuvista selkkauksista olettaen, että jono on kokonaan näkyvissä. Meillä ei aikoinaan ollut koko jono näkyvissä ja välillä kulman takaa ilmestyi "yllätysmyllyjä" joiden alkuperästä ei ollut mitään käsitystä. :)

JoAT on mun lempparipoke :haart:

JoAT on mun lempparipoke :haart:
Kiitos. :nolo:

Nyt on tosin ollu ihan tarkoituksella hiljaisempaa yöduunien kans. Pitäis löytää hyvä ovi. Meinaa vaan mennä niin, että kaikki mestat missä olen töissä menee remonttiin. Käy meikäläisen palkkaaminen kalliiksi. :D

Kiitos. :nolo:

Nyt on tosin ollu ihan tarkoituksella hiljaisempaa yöduunien kans. Pitäis löytää hyvä ovi. Meinaa vaan mennä niin, että kaikki mestat missä olen töissä menee remonttiin. Käy meikäläisen palkkaaminen kalliiksi. :D

Mee sit siihen tulevaan Onnelaan :urjo:
Mut siis, se vois olla hyvä sauma! Entäs Royal?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom