Purtsi
Tsemppari/Kouluttaja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai saatana. Vittu ihmiset on tyhmiä. :curs:http://www.iltalehti.fi/helsinki/200903019167692_hi.shtml
On taas ollu jotain avohoitopotilaita liikenteessä. Poke ei päästäny baariin, niin ei muuta kuin puukolla päähän..:curs:
Niinpä saa olla aika rambo, että lähtee itselle tuntemattoman takia tuollaisessa tilanteessa hankkimaan ongelmia. Toki netistä varmaan löytyisi satoja jotka vannoisivat hakkaavansa kys. hlö. jos vain tietäisivät kuka se on. Toinen asia on sitten se kuinka moni näistä oikeasti uskaltaisi mitään tehdä.No tuleehan se nimi aikanaan tuomion yhteydessä julkisuuteen. Eri asia sitten, että kiinnostaako ketään enää siinä vaiheessa koko juttu. Eri asia myös, onko tuollaisessa lynkkausmeiningissä hirveästi järkeä.
Kerran olen nähnyt seuraavan tilanteen.
Turkkilaissyntyinen mies kourii...
No kyl ite ainakin aikanaan ovella tuli mentyä vähän isompiikin myllyihin sekaan ja hyvin niistä selvittiin. Yleensä toimiva ratkaisu oli se perinteinen, että nappas sen ns. alfan sieltä porukasta ja anto vähän runtua. Siinä vaiheessa ne muutkin tuppas rauhottumaan.
Komp. Ovimies näkee kyllä valtaosan jonossa tapahtuvista selkkauksista olettaen, että jono on kokonaan näkyvissä. Meillä ei aikoinaan ollut koko jono näkyvissä ja välillä kulman takaa ilmestyi "yllätysmyllyjä" joiden alkuperästä ei ollut mitään käsitystä.Tohon jonotusasiaan, jono on kyllä ovimiehen paras kaveri, sieltä paljastuu usein mädät omenat ennenkuin ne ehtivät sisään tekemään tuhojaan.
Kiitos.JoAT on mun lempparipoke :haart:
Kiitos.
Nyt on tosin ollu ihan tarkoituksella hiljaisempaa yöduunien kans. Pitäis löytää hyvä ovi. Meinaa vaan mennä niin, että kaikki mestat missä olen töissä menee remonttiin. Käy meikäläisen palkkaaminen kalliiksi. :D