Kysyisi noist mun kamoista

eli mulla on Leaderin After vanilja on muute iha hirveetä.
Sit mulla on whey protein myös leaderin joku uus se on mansikka ja on jees. sit on myös creatiinia ja sinkki magnesium ja B6 tabletteja. elikkä kysymys kuuluu kuinka usei minun kannattaise vetästä voita nassukkaa? nyt oon niinku 192/93 ylimäärästä ei oikeastaan ole kuin vähä mahassa mutta elämä on.. Eli kuinka usein ja millasilla annoksilla vedän tota creatiinia ja mihin se sekoittuu hyvin? pelaan lätkää joka viikko treenit 2krt ja salilla käyn 3krt.! syön säännöllisesti ja terveellisesti. ennen treeniä mitä kannattaa ottaa ja mitä ei ? kertokaas vähä :D :worship::worship::worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
www.kalorilaskuri.fi Siitä vaan tarkastelemaan ruokavaliota, katot sitten onko mitään 'puutteita'. Jos on prodea liian vähän niin sitten Maikin sanoin snadi drinksu sapuskan päälle :thumbs: Tietty jos tulee tarpeeksi prodea muuten, niin eipä tuota wheytä tarvita.

eli mulla on Leaderin After vanilja on muute iha hirveetä.

Koitapa sekoittaa maitoon ja heittää joukkoon banaani => tehosekoitus ja huiviin. Paranee muuten aikast paljo.

Toi on kyl aika karseen makuista sellaisenaan mutta kyllä se ainaki mulla menee treenin jälkeen alas ilman takasinvirtausta.

Mut ihan vinkkinä et osta ens kerralla leaderin uutta palkkaria (se mis ei oo aspartaamia). Esim kaakaon makunen on kuin eri planeetalta vaniljaan verrattuna. Ei vaahtoa eikä oo ällömakeeta

Jos se Leaderin whey uppoaa, kokeilemisen arvoista on myös rakennella itse palkkari siitä ja maltosta.

Ennen ja jälkeen syöminen on mielipidejuttuja, mutta pääsääntöisesti palkkari puntin perään ja sapuskaa kotosalla. Lätkätreenin jälkeen voit tunnustella riittääkö pelkkä hyvä ruoka n. tunnin puolentoista sisään treenistä. Sinkit, vitamiinit sun muut uppoaa varmaan parhaiten aamusella.

Threadin aloittajalle sen verran, että voisi sitä ketjun otsikointia hieman harkita jatkossa. Tälläisenään otsikko ei kerro mitään siitä mitä ketju käsittelee, tai no jotain "sinun kamoista".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom