Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olis kiva kuulla, että kuinka kauan kisadietti yleensä kestää? Lisäksi haluaisin kuulla kokemuksia siitä, millainen olo dieetillä on? Kun haaveilen kisaamisesta, niin miettii sitä, miten ihmeessä ylipäätään pystyisin laihduttamaan itseni kisapainoon, saati miltä se sitten tuntuisi eli heikottaisko dieetillä koko ajan ihan hirveesti.
Joskus lukioaikana laihdutin aika kovaa, ja silti en onnistunut kutistamaan itsestäni fitnesskilpailijan kokoista... No, onneks oon menossa treenileirille tammikuussa, niin katotaan, mitä Maija sanoo.
Mua kiinnostaa, paljonko geenit ja ruumiinrakenne vaikuttaa lavakuntoon. Mulla on luonnostaan kapea lantio- ja hartialinja, lantio alkaa oikeastaan vasta yläreisien sivuilta. Ylävartalo melko rasvaton, palikoiden alkukin näkyy vatsassa, mutta siitä alaspäin ei oo kovin kaunista katsottavaa. Vaatteet päällä yleisvaikutelma on ihan hyvä ja kiintee, mutta ilman vaatteita :urjo: . Joskus aikaisemmin oon yrittänyt laihduttaa, mut rasva ja sellut on pysyneet sitkeästi paikoillaan ahterissa ja kintuissa.
Lisäksi mulla aika paha skolioosi, ja lantio selvästi eri tasossa..No, kisaan mua kannusti eräs hyvin menestynyt kisaaja ja PT, mutta hänpä ei ookkaan nähnyt mua ilman vaatteita...
Oonko siis tuhoon tuomittu vai saako kisadieetillä/korkokengillä ja korokelapulla ihmeitä aikaan? Ei tee mieli mennä nolaamaan itseään upeavartaloisten mimmien joukkoon..
EDIT: Nyt kun luin tuota kirjoitustani, kuulosti kyl ehkä vähän pahemmalle kuin mitä se oikeasi on ;)
Lähteekö toi ProTan silleen tasaisesti haalentuen pois, vai jääkö siitä epätasaisia läikkiä? Kauanko kestää että pääsee kisaväristä eroon?
Ekaa kertaa tulikin mieleen, että ehkä se onkin rohkaisu, mitä tässä eniten tarvitaan.