Kyssäri protskuista..

Ikä
38
Tästä on varmasti monta juttua ollut, mutta kysynpä silti, että kuinka moni teistä ottaa yö protskut
ja jos niin mitä?

Sitten vielä, otatteko protskuja monesti päivässä?
Ite en tällä hetkellä ota kuin palautumiseen, paitsi kun tuntuu ettei ole ruuasta saanut tarpeeksi!
Ei muuta kun kommentteja kehiin! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuu kuin reenin jälkeen otettua protskudrinkki, joskus aamuisin. Mutta raejuustoa tulee syötyä ~500g /pvä. Vois vissiin alkaa ottaa lisää drinksuja..

Kaseiinii + vähän heraa illalla. Joskus jos on vitunkova nälkä ni menee ihan raejuusto + tonnikalalinjalle. Tai rahka.

Purkillinen rahkaa, 1rkl kalaöljyä (otan sen illalla) ja joskus lisäksi 1rkl oliiviöljyä tai rypsäriä. En ota useimmiten iltapalaksi protujuomaa, koska sitten heräisin aamuyöstä kuselle ja haluan nukkua putkeen koko yön. Jos protujuoman joisin, niin kaseiinia ehdottomasti.

Joo ajattelin että täs pitää ittekki ostaa jotain lisä protsku, kun ei tuppaa jaksamaan syyä jotain raejuustoa tai tonnikalaa älyttömästi, mutta ku ei tiiä mitä ostais. Itse ostaisin prismasta kun se on täs lähellä, mutta mikä on laatuprotskua ja onko noilla mitään sivuvaikutussia (esim soijaproteiini pienentää kiveksiä, että tollaasia huhuja oon kuullu :down: ). Vai pitäiskö pysyä aivan natuna, ku äiteekään ei oikeen tykkää jos taloon tuloo kaikkia lisäravinteita, kun luulee kaikkia joksikin hormooni tabuiksi :nolo: .

abine sanoi:
Joo ajattelin että täs pitää ittekki ostaa jotain lisä protsku, kun ei tuppaa jaksamaan syyä jotain raejuustoa tai tonnikalaa älyttömästi, mutta ku ei tiiä mitä ostais. Itse ostaisin prismasta kun se on täs lähellä, mutta mikä on laatuprotskua ja onko noilla mitään sivuvaikutussia (esim soijaproteiini pienentää kiveksiä, että tollaasia huhuja oon kuullu :down: ). Vai pitäiskö pysyä aivan natuna, ku äiteekään ei oikeen tykkää jos taloon tuloo kaikkia lisäravinteita, kun luulee kaikkia joksikin hormooni tabuiksi :nolo: .

search..

no menköön,

kyllä luonnolliset lisäravinteet kuuluvat natuiluun.

käyttötarkoituksesta riippuen sitten tuo proteiini, jos otat palautukseen, niin nopeasti imeytyvää, jos otat muuten vaan iltapala tms niin jotain hitaammin imeytyvää. fast whey3 hyvä välimaasto.

Vedetään tähän väliin kyssäri!
Ootteko maistaneet tai mitä ootte ylipäätään mieltä Nutri Plus Best 3 Protein?
Ajattelin välipala protskuksi!

Jeme sanoi:

No siinä on soijaa joka saa kaiken maistumaan ihan kuolemalta, menee kyllä kuitenkin alas, sekottuvuus ei oo mitä parhain. Soijalla oli myös kai ihan tutkitusti testotasoja laskeva vaikutus, joten jos tahtoo hifistellä ni suosittelisin vaan jotain perusheraa tai kaseiinia.

Treenipäivänä ainoastaan "täysiannos". Treeniä joka toinen päivä 2h illalla.

Joo kyllä kaikki mitä suomen kaupoista ilman reseptiä saa, mielestäni lasketaan natuiluksi!!
Kyllä täytyy kipasta kauppaan ja hakea jotain lisä protskua..

Onko muuten kellään kokemuksia tosta riisiprotskusta? On meinaa halpaa!

Mulla menee yötä vasten sellanen Excuisan maustamaton perusrahkapönttö, 500g ja ihan sellaisenaan tietenkin.

Chd sanoi:
No siinä on soijaa joka saa kaiken maistumaan ihan kuolemalta, menee kyllä kuitenkin alas, sekottuvuus ei oo mitä parhain. Soijalla oli myös kai ihan tutkitusti testotasoja laskeva vaikutus, joten jos tahtoo hifistellä ni suosittelisin vaan jotain perusheraa tai kaseiinia.

Mitäs suosittelisit?

Niin tietysti vois vastaa ite kysymykseenkin!
RaeJuustoa purkki ja sekaan jotain vihanneksia! En tykkää syödä pelkältään vaikka onkin ihan jees maku!

Jeme sanoi:
Mitäs suosittelisit?

No jotain ihan perusheraa tai kaseiinia niinku jo tossa totesinkin. Ite oon käyttäny Best Wheytä joka sekottuu ihan hyvin ja maistuu suht. hyvältä. Kaseiinista en osaa sanoa mitään kun tossa Best 3 protein pussissa on vielä pikkasen jäljellä. Pakkiksen kaupasta saat kumpaaki, eikai sillä merkillä loppupeleis niin hirveesti väliä ole.

Jeme sanoi:

ite ostin tossa just ton nutri plussan palautusjuomaa ja massanlisääjää.. ni voin kyllä sanoo et on pahimman makusia mitä oon ikinä maistanu!! ne on TODELLA makeita ja keinotekoisen makusia (ainaskin toi suklaa) toimivuudesta en tiiä mut aika laihoilta näyttää :david: en ite ainakaan voi suositella noita nutri plussan tuotteita.. mutta jospa tohon makuun tottus pikku hiljaa ni ei tarttes naama irvessä vetää niit ku tuntuu et :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom