Kyssäri kasvamisesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeme
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos nyt aloitan treenaan niin millaiseen kuntoon pääsisin ennen ens kesää kun treenaisin säännöllisesti 3-4 kertaa viikossa kokoajan?

Olen siis aloittelija ja en ole paljoakaan treenannut ennen!Vai satunnaisia kertoja!

Eli kerkeekö tossa ajassa saamaan yhtään lihasta näkyville?

Sori tää typerä kysymys!:(

veikkaisin et aika hyväänki kuntoon voit päästä, jos vaan muistat syödä hyvin/runsaasti ja nukkua/lepää riittävästi. tientenkin oikeanlainen treeni myös...katso treeni-ohjelma-threadistä sopiva ohjelma:thumbs:

Hyvä kuulla! Että ehkä kehtais jopa likkua ilman paitaa! :kippis1:

Jos viittitte niin laittakaa jotain hyviä välipala ruoka ohjeita!

Originally posted by Jeme
Jos nyt aloitan treenaan niin millaiseen kuntoon pääsisin ennen ens kesää kun treenaisin säännöllisesti 3-4 kertaa viikossa kokoajan?

Olen siis aloittelija ja en ole paljoakaan treenannut ennen!Vai satunnaisia kertoja!

Eli kerkeekö tossa ajassa saamaan yhtään lihasta näkyville?

Sori tää typerä kysymys!:(

Riippuu kyllä ihan missä kunnossa on tällä hetkellä...
Tosin Winsor Pilateksellahan saa jo näkyviä tuloksia parissa kymmenessä päivässä niin en tiedä sitten...

Laitapa Jeme hiukan tietojasi, kuten paino ja pituus... niin voidaan arvioida paremmin.

FAQ illa ja Searchilla löytää hyvin tietoa ruuasta ja treenaamisesta.

Olet ainakin oikeaan aikaan liikkeellä, kun tahdot kesäksi kuntoon. :)

Re: Re: Kyssäri kasvamisesta?

Originally posted by RikuRiuku
Riippuu kyllä ihan missä kunnossa on tällä hetkellä...
Tosin Winsor Pilateksellahan saa jo näkyviä tuloksia parissa kymmenessä päivässä niin en tiedä sitten...

Oon semmosessa peruskunnossa ei ole läskiä mutta ei ole lihaakaan! 170cm 65kg jos sanoo mitään!

Kyllä sä ahertamalla ensi kesäksi siihen kuntoon pääset että voi huomata että treeni kuuluu harrastuksiin.

Älä silti tavotteita liian ylös pistä, että ronnieksi haluat ensi kesään mennessä - vuosia ne isot lihat vaatiii.

Jeme, :thumbs:

Originally posted by turre101
Kyllä sä ahertamalla ensi kesäksi siihen kuntoon pääset että voi huomata että treeni kuuluu harrastuksiin.

Älä silti tavotteita liian ylös pistä, että ronnieksi haluat ensi kesään mennessä - vuosia ne isot lihat vaatiii.

Jeme, :thumbs:

En mä nyt ihan niin isoksi heti halua ehkä vast sit seuraavaksi kesäksi! :rolleyes:

Kiitos kannustuksesta sitä varmaan talven aikana tullaan tarviimaan!

Katotaan mihin pystytään!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alotin salispedeilyn 1.10.2002, olin sillon 173cm 62kg, nyt oon 70kg ja eron huomaa. Ainakin moni on huomauttanu.

Salireeniä 3-4krt/viikko ja omaa laji reeniä 3-4krt/viikko.

Eli kyllä sä ihan ok kuntoon kerkeet ens kesäx.

-krp-

Suositut

Back
Ylös Bottom