Mullakin on ollut noita liinoja käytössä mutta ne tuppas ainakin mulla kuivumaan kun en käytännyt kauheen usein niitä:(
Mutta mun kauneuden hoidosta:
Aamuin illoin hampaidenharjaus, ja iltaisin vielä hammaslangan käyttö. Samoin illalla naaman pesu puhdistusmaidolla ja rasvat päälle. Suihkussa käyn kerran tai kaksi päivässä mutta hiukset pesen vain noin joka toinen tai joka kolmas päivä. Suihkun jälkeen vartalon rasvaus ja hiusten harjaus. Harvoin föönaan hiukset, yleensä pesen hiukset iltaisin ja menen hiukset märkinä nukkumaan. Mulla on pitkät ja paksut hiukset ja niiden kuivattamiseen menis ainakin mun mielestä ihan turhaa aikaa.
Illalla ennen nukkumaan menoa rasvaan jalat jalkarasvalla(Helosan, saa apteekista, suosittelen) ja laitan puuvillasukat jalkaan.
Noin kerran viikossa vartalon ja kasvojen kuorinta. Naamioitakin ois kiva käyttää, tarttee varmaan käydä ostamassa
Kuuluuko naamio ja kuorinta suorittaa samana päivänä vai onko järkevämpää esim eka kuoria iho yhtenä päivänä ja naamio toisena, vai miten?
Sääret ja kainalot sheivaan melkein joka kerta kun käyn suihkussa, eli melkeinpä kerran päivässä, bikinirajat ja intiimialueet ehkä noin joka kolmas päivä. Bikinirajojen ajelun jälkeen laitan niihin sellasta antiseptista voidetta jota käytetään muun muassa vaippaihottumaan. Se estää punoitusta ja näppylöitä
Hiuksista leikkautan latvat kerran puolessa vuodessa. Hiuksia en enää värjää kun elokuussa 2004 häihini laittama väri on haalistunut omien hiusteni väriseksi, eli pääsen vihdoin värjäyskierteestä eroon
Oli siis kestoväri jolla värjäsin. Juurikasvua pitäisi siis periaatteessa olla jotain 12 senttiä, mutta edes kampaaja ei erottanut sitä.
Meikkiä laitan jos johonkin olen menossa, mutten sitäkään kyllä kovin paljoa.