Kynäniska pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elasto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi kokeilla myös nyökkäyksiä ja pudistuksia selinmakuulla, tosin joutuu hinkkaa aika pitkään... Joskus tullut vastaan myös semmosia huvittavan näkösiä nahkaremmikypäriä jolla pysty tekemään niskan ojennuksia lisäpainojen kera. Löytyykö keltään kyseistä vehjettä?

Heh, paikallisella salilla yksi äijä treenaa niskansa aina pari kertaa viikossa tuollaisella nahkaremmipäähine-laitteella :) Mutta kyllä sillä on paksu niskakin..

Kannattaa muuten olla varovainen tuossa ekassa niskatreenissä. Itsellä ei koskaan ole ollut niin ahdistaavaa lihaskipua, kun koko kaulaa särki.

tuub sanoi:
Voi kokeilla myös nyökkäyksiä ja pudistuksia selinmakuulla, tosin joutuu hinkkaa aika pitkään... Joskus tullut vastaan myös semmosia huvittavan näkösiä nahkaremmikypäriä jolla pysty tekemään niskan ojennuksia lisäpainojen kera. Löytyykö keltään kyseistä vehjettä?

Salilta löytyy niskahaarniska. Kerran viikossa yleensä nyökytän sillä pitkää sarjaa. Olankohautukset on varmaan tehokkain kohdistettu massaliike trapseille. Itellä on kyllä sellainen tuntuma, että ihan yleinen treenaus perusliikkeillä paksuntaa samalla niskaa.

Painijat tekevät (käsittääkseni) jotain sellaista harjoitusta, jossa ovat sillassa pään varassa ja taivuttelevat päätä puolelta toiselle. Enpä lähtisi itse kokeilemaan, voipi pyörätuoli kutsua...

joo itse asiassa kokeiltu on... Yksi variaatio on että menee polvilleen maahan, ja laittaa pään myös maahan. Sitten kääntelee päätä sivulta toiselle niin, että korva osuu melkein maahan. Alussa voi ottaa käsillä tukea. Toinen on, että on selällään jalkojen ja niskan varassa maassa, jalat 90ast. kulmassa, siis perse ylhäällä. Sitten nostaa niskan irti maasta niin että on vain jalkojen ja takaraivon varassa. Näitä jos alkaa hinkkaamaan niin kehitystä tulee, olettaen että on uusia liikkeitä. Sitten voi lähteä kokeilemaan tätä: laittaa pään maahan, ns. keskipisteeseen, ja lähtee pyörimään, tavallaan kävelemään ympyrän kehää, jonka keskipisteessä pää on. Tätä on muuten helvetin vaikee selostaa tällee =) Eli pyörii tavallaan vartalon oman akselin ympäri, jolloin etenee kuvitellun ympyrän kehällä. Tällöin ollaan siis välillä otsa maassa ja välillä takaraivo maassa, välillä vas/oik ohimo maassa.
Okei en yhtään ihmettele jos ei mee perille, mut ainaski yritin. Toi pyöriminen on aika hullun näköstä mut tehokasta, kokeilkaa... Alussa ykskin kierros on kova suoritus...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onkohan toi niskan erikseen treenailu bodarille nyt niin välttämätöntä. Kyllä noi niskalihakset saa kyytiä eri liikkeissä ihan kiitettävästi muutenkin. Varsinkin kohautukset tekee niskallekin gutaa... :rock:

Ainakin Wrangelta saa noita bondage remmejä joilla varmaan saa itelleen treenattua kunnon sikaniskan, jos sellasesta siis haaveilee.

Joo no siis noita olankohautuksia oon tehnykin jo, mutta ne tuntuis vaikuttavan enemmänki hartijoihin. Siis silleen että olkapäiden ja niskan välistä kohoaa sellaset lihakset, mutta niskan paksuutta ei ole ainakaan vielä tullut... Kiitos kuitenkin noista muista vinkeistä, täytyy kokeilla. :)

elasto sanoi:
Joo no siis noita olankohautuksia oon tehnykin jo, mutta ne tuntuis vaikuttavan enemmänki hartijoihin. Siis silleen että olkapäiden ja niskan välistä kohoaa sellaset lihakset, mutta niskan paksuutta ei ole ainakaan vielä tullut... Kiitos kuitenkin noista muista vinkeistä, täytyy kokeilla. :)
Näillä liikkeillä pitäisi paksun niskan metsästys onnistua. ;)

Ei se niskahaarniska välttämätön oo. Voit tehdä samat liikkeet levypaino niskan takana.

Pexi87 sanoi:
kaikki varmaan arvaa, mistä noita "nahkaremmikypäröitä" saa? :D

Lähimmästä sex shopista.

Ei kyllä tulisi mieleenkään tehdä niskaa jollain tuollaisella systeemillä.

Force sanoi:
Itellä on kyllä sellainen tuntuma, että ihan yleinen treenaus perusliikkeillä paksuntaa samalla niskaa.

näin voin sanoa kokemuksen syvällä rinta äänellä...

kävin nimittäin ottamassa passikuvaa ajokorttiin ja muutos tasan 2 vuotta vanhaan kuvaan oli suorastaan mullistava :rock: (jees mulla "paksu" niska)

jokainen joka on nähnyt kuvat on kommentoinut ensimmäisenä niskan paksuuntumista...niskaa en erityisemmin treenaa, kohautuksia olen tehnyt ja se on nähtävästi tuottanut tulosta.

kyllä repesin kun mutsi sanoi että sulle on kasvanut tuollainen "voimaniska" :D

Kovat perusliikkeet tekee sikaniskan!
Mikään kikkailuliike ei voita epäkkäiden rasitusta polviltavedossa tai kovassa kyykyssä kaulan puolen lihasrasitusta! Yleisheikoilla on kynäniska.
Kovia vetoja , kyykkyjä sekä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom