Kymysyksiä?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
36
täst tulee liuta kysymyksiä älkää raivotko vaan kiitokset jos jaksatte vastaa..

1.Oon juono tota heraa palautus protena, ja parin tunnin jälkee kun olen ottanut niin nukahdan totaalisesti ja nukun vähintään 5 keskellä' päivää.. onko normaalia?

2.Jos tekee kaks jakosella ohjelmalla onko järkeä että tekee esim ekan osion suoritukset kaikki viikon ja sit sen toisen osan toka viikko?

3.Alotin nää puntti touhut vähä aikaa sitte ja sain sillon nostettua paljon enemmän kuin nyt ku olen pysyvästi treenannut, mistäköhän johtuu ?!

4. Mul on nyt tämmönen jako Ma pe/SELKÄ,RINTA,OJENTAJAT,JALAT Ti la/ HArtiat,Olkapäät,Hauis,Vatsat onks hyvä jako? ja paljon noita liikkeitä kannattais tehdä yhdellä osiolla?

:thumbs: KIITOKSIA KAIKILLE JOTKA JAKSAA VASTAA :kippis1: :worship:

BigBucks sanoi:
täst tulee liuta kysymyksiä älkää raivotko vaan kiitokset jos jaksatte vastaa..

1.Oon juono tota heraa palautus protena, ja parin tunnin jälkee kun olen ottanut niin nukahdan totaalisesti ja nukun vähintään 5 keskellä' päivää.. onko normaalia?

2.Jos tekee kaks jakosella ohjelmalla onko järkeä että tekee esim ekan osion suoritukset kaikki viikon ja sit sen toisen osan toka viikko?

3.Alotin nää puntti touhut vähä aikaa sitte ja sain sillon nostettua paljon enemmän kuin nyt ku olen pysyvästi treenannut, mistäköhän johtuu ?!

4. Mul on nyt tämmönen jako Ma pe/SELKÄ,RINTA,OJENTAJAT,JALAT Ti la/ HArtiat,Olkapäät,Hauis,Vatsat onks hyvä jako? ja paljon noita liikkeitä kannattais tehdä yhdellä osiolla?

:thumbs: KIITOKSIA KAIKILLE JOTKA JAKSAA VASTAA :kippis1: :worship:

1. Ei. Käytätkö maltoa palkkarissa?

2. Wha?

3. Ehtivätkö lihakset palautua? Ylikunto?

4. En ole 2-jakoisten ammattilainen, mutta minusta tuo mättää pahasti. Muut vastailkoot tarkemmin.

1. Enpä ole koskaan tollasta nukahtamishommaa kuullut, onko unirtytmisin normaalisti millainen?

2. No ei todellakaan ole järkeä (jos ymmärsin oikein). Teet ihan normaalisti vuoronperään niitä treenejä.

3. Treenaat todennäkösesti liikaa ja syöt miten sattuu. Lepo ja ravinto on vähintään yhtä tärkeitä kuin itse treeni. Millainen on treenisysteemisi ja ruokavaliosi?

4. Aika huono jako on. Tee vaikkapa seuraavasti. 1. rinta, etureidet, olkapäät, ojentajat 2. selkä, takareidet, pohkeet, hauis. Tai sitten 1. yläkroppa 2 alakroppa tai jotain vastaavaa, mutta toi sun jako on todella epätasainen.

BigBucks sanoi:
Huh. Tuohan ei olisi ollenkaan jakoa, vaan jotain ohjelmanvaihtoa.

Olishan se toki mukava kun vois tehdä itselle epämieluisat liikkeet pois jo alkuvuodesta, niin saisi kesän jälkeen jättää ne poies ;)

stressiheikki sanoi:
Olishan se toki mukava kun vois tehdä itselle epämieluisat liikkeet pois jo alkuvuodesta, niin saisi kesän jälkeen jättää ne poies ;)

Ha.. :lol2: Repesin.. :lol2: Juhannuksen jälkeen pelkkää rintaa, hauista ja ojentajia..

joo eli nukkumis rytmini on semmonen et meen tos yhen kolmen aikoihin nukkuu ja heräilen tos kaheksan viiva kahentoist maissa... :S :zzzz:

syön tommoset about 2000kaloria päivässä...

LIhakset on ehtiny palautua hyvin..

2000 kaloria ei riitä mitenkään lihaskasvulle, jos se siis on tavoitteena... Kulutuksen yli pitää mennä, vähintään 500 kalorilla..

BigBucks sanoi:
syön tommoset about 2000kaloria päivässä...
Heh.. Tarkoitit varmaan kilokaloria..
Painat 82kg. Sä kulutat vuorokaudessa sohvalla maaten jo yli 2000kcal.
Eli ruokaa lisää ja reilusti jotain 3000-3500kcal päivässä.

1. Aika usein tulee otettua reenin jälkeen pienet palkkarin sulattelu voimatorkut n. 20min sitte pitääkin jo ruveta ruuanlaittoon.
Jos palkkarissa on mukana maltoa niin verensokerin heilahtelu saattaa aiheuttaa väsymyksen n. 30min-2h nauttimisen jälkeen.
Noin tunnin kuluttua palkkarista pitäisi syödä kunnon ateria.

BigBucks sanoi:
joo eli nukkumis rytmini on semmonen et meen tos yhen kolmen aikoihin nukkuu ja heräilen tos kaheksan viiva kahentoist maissa...

LIhakset on ehtiny palautua hyvin..

Jos menet vaikkapa kolmelta nukkumaan ja heräät klo 8 saat unta ruhtinaalliset 5 tuntia! Siinä ei todellakaan ole riittävästi lepoa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom