Kylmä Rinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aivan ja niin kauan kuin katsojaluvut pysyvät korkealla niin useat tahot ovat tyytyväisiä. Vaikkakin taso ei ole samaa mihin on aikasemmilla kausilla totuttu

Niin, mutta silti se taso laskee. Sitä katsotaan ja odotetaan parempaa. Aika harva jättää katsomatta sarjan jota on seurannu aktiivisesti vuosia ennen kuin se loppuu, vaikka menis kuinka paskaksi.

Raul Hernandez = El Cid? Missä vaiheessa toi nyt onkaan menossa, ei oo telkkaria. Itsellä menossa 5. kauden 7. jakso tällä kierroksella. Vastenmielinen mun mielestä tuo Hernandez, yök.

Raul Hernandez = El Cid? Missä vaiheessa toi nyt onkaan menossa, ei oo telkkaria. Itsellä menossa 5. kauden 7. jakso tällä kierroksella. Vastenmielinen mun mielestä tuo Hernandez, yök.

Höpö höpö. Se on äijä. :D Ekan tuotantokauden loppusuora menossa, Adebisi rankas pikku-mafiosoa keittiössä takaa-päin viime jaksossa. :thumbs:

Paras sarja koskaan. Adebisi oli koko sarjan henki, loistava hahmo. Sen kuoleman jälkeen taso ja kiinnostavuus tippu selvästi. Itsellä 5 seasonia koneella, kuudetta ei oo löytyny kokonaisena. DVD-boxi olis nätti hyllyssä

Paras sarja koskaan. Adebisi oli koko sarjan henki, loistava hahmo. Sen kuoleman jälkeen taso ja kiinnostavuus tippu selvästi. Itsellä 5 seasonia koneella, kuudetta ei oo löytyny kokonaisena. DVD-boxi olis nätti hyllyssä

Kyllä, Adebisi oli paras hahmo kirkkaasti. Said kyllä välillä Adebisin kuoleman jälkeen osoitti pirteitä otteita, mut ei mitenkää yltäny Adebisin tasolle. Kaikki siisonit on koneella (myös kuudes)... :)

OZ on kyllä paras sarja mitä telkkarista tällä hetkellä tulee, neljänteen tuotantokauteen asti katottu netistä mutta silti tulee seurailtua tota neloselta. Eikä se taso mun mielestä huonommaks muutu ekaan kauteen verrattuna.

Ensimmäinen tuotantokausi suom. tekstityksellä saatavana tammikuun lopussa: http://www.discshop.fi/shop/ds_produkt.php?lang=&id=55741&lang=fi&subsite=movies&&ref=

Taisi joku mainita että nelosen-shopista olisi kanssa saatavana silloin...

On se päällikkösarja. Vaikka koneella muutama kausi niin kyllä nuo boxit pitää hankkia, että on komean konkreettisesti kirjahyllyssä... Olen yllättynyt: Ei minulla ollukaan jäänyt ensimmäisellä kerralla kovin montaa jaksoa alusta katsomatta, koska nyt tullut ja usea jakso jonka muistanut. Nyt ei vaan malta odottaa aina sitä seuraavaa maanantai-iltaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Satunnaisesti tullut katsottua tuota telkkarista ja pakko todeta että on kyllä aivan kurko sarja. Pakko hommata jostain koko sarja (laillisesti tai sitten ei niin laillisesti)

Olihan eilen jakso... Yksi parhaista, ehdottomasti. Oli vielä ilmeisesti "erikois"pitkä. Huomasin vaan lopputekstien aikana, mutta OZ-herkkua olisi jaksanut vaikka aamuun asti.

öö perkele kun jäi näkemätä tuo joulupäiväinen jakso, niin mitäs kautta ja mikäs jakso se nyt oli. oliko 2 kauden viimeinen?

VAROITUS, TÄMÄ KYSYMYS SISÄLTÄÄ SARJAN LOPPURATKAISUN!!! KATSO VAIN MIKÄLI KOKO SARJA ON NÄHTY!

Kattelin tuolta HBO:n sivuilta että Keller kuoli jossain vaiheessa, mites tämä homma meni kun itse muistelin että nimenomaan Keller lähetettiin toiseen vankilaan josta hän pisti jotain jauhoa tulemaan postissa OZiin joka tappo nopeasti osan porukasta, ja loput evakuoitiin ja vankila suljettiin? Kuka siis jauhot lähetti ellei Keller?

VAROITUS, TÄMÄ KYSYMYS SISÄLTÄÄ SARJAN LOPPURATKAISUN!!! KATSO VAIN MIKÄLI KOKO SARJA ON NÄHTY!

Keller oli toisessa vankilassa, mutta siirrettiin takaisin Oziin odottamaan kuolemantuomiota, jonka Beecher (joka oli ehdonalaisessa) auttoi kumoamaan. Keller siis takaisin Em Cityyn. Ei kestänyt olla erossa Beecherissä, joten puhui tämän hakemaan ex-vaimolleen Bonnielle laittomia lääkkeitä ja soitti sitten poliisit Beecherin perään --> Beecher takaisin Oziin.

Aikansa siellä venkslasivat, Beecher ei enää oikein lämmennyt lemmentouhuille. Kun keskustelivat jotain Em Cityn ylätasanteella Keller viimeisenä vittuiluna hyppäsi pää edellä alas ja huusi muistaakseni jotain "Toby no" tms. Ellen ihan väärin muista, kertoi ennen kuolemaansa, että "has taken care of the aryans for good" tai jotain, Schillingerhän oli tässä vaiheessa jo vainaa.

Muuten HBO:n sivuilla on yksittäisiä juoniselostuksia sun muuta kivaa nippelitietoa, jos englanti taittuu.

Kaikille ketä kiinnostaa... Oswald Penitentiaryn vaikuttavin jätkä Ryan O'Reily ( Dean Winters ) on mukana tällä hetkellä Asema 62- sarjassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom