Kylmä Rinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsekin odottanu niitä jaksoja innolla ku Beecherin kivekset laskeutuu ja antaa vähän takasin fasistiystävilleen. Loistoveto toi scheisset naamalle...on siinä käsikirjoittajilla mielikuvitusta.

Oliko tää jakso toiseksi viimeinen ekalta kaudelta? Olen odotellut toisen kauden jaksoja, kun tuo ensimmäinen on niin hyvin muistissa. Mitä OZiin yleensä tulee, niin kyseessä on mun listalla ehkäpä kaikkien aikojen _oikeasti_ paras tv-sarja, tosin Twin Peaks kirii lähelle. Kausi tai pari on jäänyt vissiin välistä, mutta onneksi nämä tulee nyt putkessa, kokonaisuudessaan. Ah. Nelonen :worship:

IMO Kyseessä on kaikkien aikojen paras sarja. Kun se tuli ekan kerran niin, katsoin käytännössä kaikki jaksot, ja sama nyt on sama tilanne, on se vaan niin loistava. Ainut sarja mikä pääsee lähelle on pako, joten väistämättä tulee mieleen että onko mulla joku vankilasarjafetissi?

IMO Kyseessä on kaikkien aikojen paras sarja. Kun se tuli ekan kerran niin, katsoin käytännössä kaikki jaksot, ja sama nyt on sama tilanne, on se vaan niin loistava. Ainut sarja mikä pääsee lähelle on pako, joten väistämättä tulee mieleen että onko mulla joku vankilasarjafetissi?

Pakokin on ihan jees, mutta hyvin kaukana Oz:sta. Pako on ehkä enemmän suurelle yleisölle suunnattu, ja "epärealistisempi". Sopranos menee heittämällä Paon ohi. Oz on kaikkien aikojen sarja, vaikka siinäkin kaks viimestä kautta oli jo aika skeidaa...

Oz on kaikkien aikojen sarja, vaikka siinäkin kaks viimestä kautta oli jo aika skeidaa...

Tuollekin on normaali selitys elikkä käsikirjoittaja ei olisi enää halunnu jatkaa ko. sarjaa niin se näkyi jo juonessakin. Lopuksi kyllä alkaa vähä vituttamaan koska porukkaa tippuu niin nopeaan tahtiin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

ei pako kyllä ole millään tasolla verrattavissa. perus tusinateeveetä.

eli joo, sulla on vankilafetissi...:kippis1:

Niit on kuus. ;P

Tuntuu vaan et meni tosi nopsaa tää eka tuotantokaus.. blöää.

Toisaalta neljännessä kaudessa on muistaakseni 14 jaksoa ja kahdessa viimeisessä 8, joten ei se ehkä ihan heti lopu.

Itsellä on kuudennen kauden kaksi viimeistä jaksoa katsomatta tällä kierroksella, pari viikkoa kun odottaa niin voi taas aloittaa alusta :D.

Elämä on muuttunut huomattavasti paremmaksi sen jälkeen, kun luovuin televisiosta. Läppäristä tulee vain hyviä ohjelmia :rolleyes: .

Kolme ekaa kautta oli hyviä. Olis pitänyt lopettaa ajoissa. Juonenkäänteet viimeisissä tuotantokausissa oli ihan vitun typeriä.
Se puhelinmyyntibisnes, pakolaisia Oziin vankien joukkoon jne.
Sama homma kävi 24:sen kanssa. Toinen kausi viel menetteli, kolmatta en alkanu edes katsomaan.
Nythän kai tehdään tai onkohan vissiin tehty Lostia kolmas kausi? Ymmärtäisivät lopettaa ajoissa.
Toivottavasti 6. kausi on Sopranoksen viimeinen.

Kolme ekaa kautta oli hyviä. Olis pitänyt lopettaa ajoissa. Juonenkäänteet viimeisissä tuotantokausissa oli ihan vitun typeriä.
Sama homma kävi 24:sen kanssa. Toinen kausi viel menetteli, kolmatta en alkanu edes katsomaan.
Nythän kai tehdään tai onkohan vissiin tehty Lostia kolmas kausi? Ymmärtäisivät lopettaa ajoissa.
Toivottavasti 6. kausi on Sopranoksen viimeinen.

On se vaan kumma kun katsojaluvut silti pysyvät korkealla vaikkei ohjelmat enää sinua tyydytäkään.

Paitsi Simpsonit ;)

Simpsonit on hiukan toisenlainen tapaus ainakin mun silmissä. Ne on parantuneet ekoista kausista paljon. Aluksi pääosassa oli Bart ja mun mielestä jaksot oli aika lapsellisia. Myöhemmillä kausilla pääosaan on noussu Homer ja jaksot parantuneet huomattavasti.
Ai niin onhan South Parkkikin hyvä vaikka menos on kuinka mones kausi (kahdeksas?).

Suositut

Back
Ylös Bottom