Kylmä Rinki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Legendaarinen sarja. Unelmoin, että joskus ostais kaikki jaksot dvd:llä. Kun vaan ois aikaa kattoa ne:D

Ite olen kattonut 5 seasonia tätä ozzia nytten, 6 seasoni latauksessa, ihan hyvä sarja ei voi muuta sanoa. Onkos tuo 6 seasoni viimeinen, vai löytyykö vielä 7:äs?

Paitsi löytyy tuosta niitä "ikävämpiäkin" kohtauksia, joita ei mielellään haluais katsoa. :yrjö:

Onko tekstejä löytyny jaksoihin. Meinaa mun englanilla ei hirveesti noista tajua

Onko tekstejä löytyny jaksoihin. Meinaa mun englanilla ei hirveesti noista tajua

Ainoastaan season 1, ensimmäiseen jaksoon on löytynyt suomisubit, ja sitten season 3:een on löytynyt englantisubit. Kyllä tuosta pitäis nuo puheet selvitä ilman tekstejä, jopa minä ymmärrän mitä siinä puhutaan ja olen perillä asioista. :)

Ei saamari, taasko se tulee. No, kolmas kerta (vanhojen jaksojen osalta) toden sanoo.

Heh, minulla oli outo suosikkihahmo, vain vähän aikaa sarjassa esiintynyt Reverend Jeremiah Cloutier (Luke Perry).

Ei saamari, taasko se tulee. No, kolmas kerta (vanhojen jaksojen osalta) toden sanoo.

Heh, minulla oli outo suosikkihahmo, vain vähän aikaa sarjassa esiintynyt Reverend Jeremiah Cloutier (Luke Perry).

Olikos se juuri Luke Perryn hahmo, joka suoritti aikansa "muurien sisällä"?

Paras sarja kautta aikojenhan Oz on ainakin omasta mielestäni Babylon 5 ja Prison Breakin kanssa. Itselläni on kaikki tuotantokaudet DVD:nä ja juuri vähän aikaa sitten katselin kaikki ja kyllä se vaan aina jaksaa maistua. Adebisi \o/

Kyllä Keller on mun sydämessä ykkönen. Schillinger hyvänä kakkosena.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuli just katsottua koko sarja hetki sitten putkeen.. aivan paras!
This is the best Miss Sally ever.

Pancamo, juuri katsomassa viidettä kautta.

Ryan O´neil:rock:

Nusnusnus, Ryan O'Neil:
ryan.jpg

O'Reily = Dean Winters:
O'Reily3.jpg

Onkohan se Evan Seinfeldin (Biohazard) esittämä pärräjengiläinen vielä kehissä?
Ainakin viime aikoina kaveri on keskittyny pokeleffojen duunaamiseen nimellä Spyder Jonez..

Onkohan se Evan Seinfeldin (Biohazard) esittämä pärräjengiläinen vielä kehissä?
Ainakin viime aikoina kaveri on keskittyny pokeleffojen duunaamiseen nimellä Spyder Jonez..
en tiedä mutta luin jostain että vaimop on tera patrik, kertokaa jos olen väärässä.

Kirjoitusten jälkeen keväällä imasin kaikki jaksot koneella ja katoin ne noin kuukauden aikana, parheimmillan tuli katottua joku kolme jaksoa ja kello läheni jotain viittä aamuyöstä. Pris viimeises seasonis lopun enteen huomas kun noita tärkeitä henkilöitä alkoi kuolemaan (Kareem Said, Simon Adebisi, se pyörätuolijätkä..). Parhaita sarjoja kyllä, pysy kasassa kaikki seasonit, juoni pakotti kattomaan uusia jaksoja välittömästi, henkilöt vakuuttavia ja aidontuntuisia. Mitä tv-sarjalta voi enää toivoa kun yhtä hyviä jatko-osia.

Yksi sarjan kiehtovimpia juttuja oli se, ettei tosiaan tiennyt kuka kuolee seuraavana. Ja henkilöhahmoissa oli oikeasti syvyyttä!
Master_SiteArticle295374.jpg

Pancamo, juuri katsomassa viidettä kautta.

Pancamoa näytelly Chuck Zito oli näyttelijöistä ainoa, joka oli oikeesti istunut linnassa...

Kylmästä ringistä on päässyt muutama kaveri tuohon Lostiin näyttelemään, kuten ystävämme Adebisi (tokalla kaudella mukana) sekä Augustus Hill (pyörätuolikaveri)...

Paras sarja ikinä :kippis1:

Suositut

Back
Ylös Bottom