Kylkilistojen maalauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pelles
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Eli löytyykö pakkikselta maalareita, tai tietääkö joku Turun alueelta hintoja.
Autona -01 vuoden Volvo V40 ja mustat kylkilistat, helmat ja ovenkahvat pitäis saada auton väriin. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mitä Mitä :eek: eikö pakkikselta löydy vastausta????

Pitää kai mennä maalausliikkeitä kiertämään :rolleyes:

Löytyy melkeen valmistuneita maalareita ainakin yks, mutta ei turusta päin. Jos otat ne kahvat ja listat irti niin en usko että missään maalaamossa mitenkään hirveesti velottavat.

Väri taitaa olla 426 ainakin tosta avatar kuvasta päätellen.

maalaa itse ;)
hiot eka karheeks pinnat ja vetäset maalit päälle

Noin 400 euroa velottavat. Joutuu viikon olemaan ilman autoa, joten maalauksen ajankohta siirtyy syys- lokakuun vaihteeseen.

ne listat kyl pitäis lähtee irti
tai no melkeen kaikissa :)

paikalteen on helppo maalata listat ja helmat, eikä tartte seisottaa autoa kuin muutaman tunnin. itsekin pystyy maalaamaan helposti paukkupullolla. tosin kahvoja en ole koskaan maalannut, mutta kaikkia muita osia kyllä. karhunkielellä pyyhkii helmat ja listat ja sen jälkeen rajailee kohdat, sitten muovipohjustus ja ei muuta ku maalaileen tai jos ei itse osaa niin varmaan joku kaveri löytyy joka osaa. ei vaadi kummoisiakaan taitoja jos on joskus vaan spray maalilla jotain tehnyt. n, 50e tulee hintaa

Näin kaksi autoa, toisesta oli maalattu listat paikallaan itse ja toisen oli tehnyt ammattimaalari. Olisin mielummin ajanu vaikka ilman listoja ja helmoja kuin sillä autolla missä oli ne itse "maalatut" listat. :)

heh. no ei oo osannut maalata. tosihan se on että moni maalaa ne päin vittua. on värieroja ja maalit ei pysy paikallaan kuin muutaman kuukauden ja alkaa lohkeileen jne... sitä se on jos ei osaa.

edit: tuossa mm yks jossa on paukkupullolla maalattu puskurin alaosat, puskurinlistat ja kylkilistat.

http://i78.photobucket.com/albums/j120/Jappis/Kuva001.jpg

http://i78.photobucket.com/albums/j120/Jappis/Kuva002.jpg

ja orkkis paitsi että tossakin on jo puskurin alaosat maalattu mutta listat ei http://www.citypitstop.com/tuotteet/1168716598.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Useampi maalari Turun alueella sanoi ettei ala maalaamaan listoja paikallaan, alkaa lohkeilemaan reunoista sen jälkeen. Kuten on käynyt siinä näkemässäni autossa.
Ja osaahan se maalata itelle joka osaa, luulen vaan että suurempi määrä on niitä jotka maalais just ihan päin vittua. :)
Mielummin mä annan ammattilaisten hoitaa.

Useampi maalari Turun alueella sanoi ettei ala maalaamaan listoja paikallaan, alkaa lohkeilemaan reunoista sen jälkeen. Kuten on käynyt siinä näkemässäni autossa.
Ja osaahan se maalata itelle joka osaa, luulen vaan että suurempi määrä on niitä jotka maalais just ihan päin vittua. :)
Mielummin mä annan ammattilaisten hoitaa.

20v. alalla olleena, en minäkään alkaisi niitä paikallaan maalaamaan, voihan sen tehdä niinkin, mutta jos hyvän haluaa, niin irti maalauksen ajaksi. Spraylla maalattuja olen paljon nähnyt, eikä niistä sen enempää...

Kahvat ehdottomasti irti.

jos hyvän haluaa, niin irti maalauksen ajaksi. Spraylla maalattuja olen paljon nähnyt, eikä niistä sen enempää...

Näin olen kuullut sanottavan. Tosiaan huonosti "maalatut" listat näyttää kaukaa ihan hyvältä, mutta lähempää hirveältä!

20v. alalla olleena, en minäkään alkaisi niitä paikallaan maalaamaan, voihan sen tehdä niinkin, mutta jos hyvän haluaa, niin irti maalauksen ajaksi. Spraylla maalattuja olen paljon nähnyt, eikä niistä sen enempää...

Kahvat ehdottomasti irti.

joo kyllä se näin on kunhan ne saa vaan ehjänä irti ja fiksun näköisesti takasin mikä on aika yleinen ongelma just liimalistoissa ja niissä missä on klipsit niin ne tuppaa menee paskaksi..no...aina. että siitä vaan repimään:thumbs:

joo kyllä se näin on kunhan ne saa vaan ehjänä irti ja fiksun näköisesti takasin mikä on aika yleinen ongelma just liimalistoissa ja niissä missä on klipsit niin ne tuppaa menee paskaksi..no...aina. että siitä vaan repimään:thumbs:

Ei saa repiä, virhe no 1, pitää ottaa nätisti, kyllä ne ehjänä lähtee. Niitä joudutaan jatkuvasti käyttämään irti, miltei joka kerta kun autoa maalataan, siis kolaritilanteessa, joita me operoidaan pääasiassa. Kiinnikkeitä hajoaa, ne vaan uusitaan ja "liimat" vaihdetaan. Ei vakuutusyhtiöt rupea joka laitteeseen uusia listoja maksamaan ja pitäähän nekin jonkun sinne kiinnittää.

Zone-sarja -42%
Ite otin nuo listat irti mattopuukon avulla eli samalla vetää listaa ja mattopuukolla leikkaa liimapintaa irti. Pitää vaan tarkkailla ettei leikkaa niitä kiinnikkeitä. :) Sitten takaisin asennettaessa laitoin uudet 2-puoliset teipit listoihin.

Kahvat olikin isompi projekti irroittaa, kun joutuu ovipahvit ja muut ottaan irti, mutta eipä siinäkään ajallisesti kauaa mene.

Helmat lähtee helpoiten irti eli muutama ruuvi auki pohjasta ja kuralätkien alta ja sitten vetää eteenpäin ja helma on irti.

Ei saa repiä, virhe no 1, pitää ottaa nätisti, kyllä ne ehjänä lähtee. Niitä joudutaan jatkuvasti käyttämään irti, miltei joka kerta kun autoa maalataan, siis kolaritilanteessa, joita me operoidaan pääasiassa. Kiinnikkeitä hajoaa, ne vaan uusitaan ja "liimat" vaihdetaan. Ei vakuutusyhtiöt rupea joka laitteeseen uusia listoja maksamaan ja pitäähän nekin jonkun sinne kiinnittää.

No onpa kumma meillä laitetaan aina uudet listat oli se sitten uusi taikka oikastu se ovi, ison lafkan etuja, maalari saa niistä keikat kanssa;)....joo kyllä ne saa nätistikin irti, vaikka kuumailmapuhaltimella liimalistat...sitten saattaa joutuu vaan heittää just uudet teipit niihin.

No onpa kumma meillä laitetaan aina uudet listat oli se sitten uusi taikka oikastu se ovi, ison lafkan etuja, maalari saa niistä keikat kanssa;)....joo kyllä ne saa nätistikin irti, vaikka kuumailmapuhaltimella liimalistat...sitten saattaa joutuu vaan heittää just uudet teipit niihin.

Kumma? mikäs siinä niin kummaa on? Mun mielestä toi on kummaa, jos aina laitetaan uudet listat, eihän niissä ole välttämättä mitään vikaa, ja jos jotain pientä onkin, niin silloinhan maalari saa keikat. Kuulostaa ympäristörikokselta tuollanen touhu.

Kuumailmapuhallinta en tosin ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän ko hommassa, se on kummaa. Yleensä ihan teräslastalla ollaan otettu. Teipit pitää uusia aina.

Mutta se alkuperäinen seikkahan tässä oli se, että saako ne ehjänä pois ja takasin, ja eikös me nyt siitä olla samaa mieltä?

Kumma? mikäs siinä niin kummaa on? Mun mielestä toi on kummaa, jos aina laitetaan uudet listat, eihän niissä ole välttämättä mitään vikaa, ja jos jotain pientä onkin, niin silloinhan maalari saa keikat. Kuulostaa ympäristörikokselta tuollanen touhu.

Kuumailmapuhallinta en tosin ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän ko hommassa, se on kummaa. Yleensä ihan teräslastalla ollaan otettu. Teipit pitää uusia aina.

Mutta se alkuperäinen seikkahan tässä oli se, että saako ne ehjänä pois ja takasin, ja eikös me nyt siitä olla samaa mieltä?

Joo samaa mieltä ollaan, jos osaa varovasti ottaa ne pois...

ööö...ympäristörikos?!miten se nyt tähän liittyy, muuta kuin että jos ne vanhat listat heitettäs luontoon.en oikeen nyt ymmärrä tota?

Ja se nyt on vaan tapa ainakin isommissa firmoissa täällä pääkaupunkiseudulla että kun tilataan vaikka ovi niin siihen otetaan aina listat mukaan tilaukseen, ja kyllä mä siitä isommat rahat saan suhteessa jos se lista on uusi kuin että joudun hiomaan ja kittaamaan jotain naarmuja.

Ja unohdin tarkentaa että sillä kuumailmapuhaltimella pehmenee mukavasti se kakspuolinen teippi ja sitten lastalla..veikkaan että pläkkärit mieluummin vaan repii sen listan siitä vittuun ja tilaa uuden kun se kerran onnistuu niin, varsinkin jos ruvetaan häivyttelemään ovea ja vaurio on jossain reunassa niin lastalla ruvetaan räveltämään naarmuja koko listan matkalta..mutta enhän minä näistä mitään tiiä...over n out.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom