Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ne listat kyl pitäis lähtee irti
tai no melkeen kaikissa
hiot eka karheeks pinnat ja vetäset maalit päälle
Useampi maalari Turun alueella sanoi ettei ala maalaamaan listoja paikallaan, alkaa lohkeilemaan reunoista sen jälkeen. Kuten on käynyt siinä näkemässäni autossa.
Ja osaahan se maalata itelle joka osaa, luulen vaan että suurempi määrä on niitä jotka maalais just ihan päin vittua.
Mielummin mä annan ammattilaisten hoitaa.
jos hyvän haluaa, niin irti maalauksen ajaksi. Spraylla maalattuja olen paljon nähnyt, eikä niistä sen enempää...
20v. alalla olleena, en minäkään alkaisi niitä paikallaan maalaamaan, voihan sen tehdä niinkin, mutta jos hyvän haluaa, niin irti maalauksen ajaksi. Spraylla maalattuja olen paljon nähnyt, eikä niistä sen enempää...
Kahvat ehdottomasti irti.
joo kyllä se näin on kunhan ne saa vaan ehjänä irti ja fiksun näköisesti takasin mikä on aika yleinen ongelma just liimalistoissa ja niissä missä on klipsit niin ne tuppaa menee paskaksi..no...aina. että siitä vaan repimään:thumbs:
Ei saa repiä, virhe no 1, pitää ottaa nätisti, kyllä ne ehjänä lähtee. Niitä joudutaan jatkuvasti käyttämään irti, miltei joka kerta kun autoa maalataan, siis kolaritilanteessa, joita me operoidaan pääasiassa. Kiinnikkeitä hajoaa, ne vaan uusitaan ja "liimat" vaihdetaan. Ei vakuutusyhtiöt rupea joka laitteeseen uusia listoja maksamaan ja pitäähän nekin jonkun sinne kiinnittää.
No onpa kumma meillä laitetaan aina uudet listat oli se sitten uusi taikka oikastu se ovi, ison lafkan etuja, maalari saa niistä keikat kanssa;)....joo kyllä ne saa nätistikin irti, vaikka kuumailmapuhaltimella liimalistat...sitten saattaa joutuu vaan heittää just uudet teipit niihin.
Kumma? mikäs siinä niin kummaa on? Mun mielestä toi on kummaa, jos aina laitetaan uudet listat, eihän niissä ole välttämättä mitään vikaa, ja jos jotain pientä onkin, niin silloinhan maalari saa keikat. Kuulostaa ympäristörikokselta tuollanen touhu.
Kuumailmapuhallinta en tosin ole ikinä nähnyt kenenkään käyttävän ko hommassa, se on kummaa. Yleensä ihan teräslastalla ollaan otettu. Teipit pitää uusia aina.
Mutta se alkuperäinen seikkahan tässä oli se, että saako ne ehjänä pois ja takasin, ja eikös me nyt siitä olla samaa mieltä?