Kylki/vatsakipu treenatessa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkohan kenelläkään kokemusta/tietoa, mikä voisi olla syy siihen, että viime aikoina treenatessa vatsalihaksia tehdessä vasemman puolen suunnilleen alimman kylkiluun kohdalla alkaa pistävä kipu (enemmän kyljen puolella kuin vatsan), jonka seurauksena sarja täytyy lopettaa kesken. Kipu kasvaa mitä enemmän vatsalihasliikkeitä tekee.

Pystyykö olemaan jokin revähdys vai tyrä vai ...

:confused:

Voipi olla revähdys, mutta vaikea sanoa ilman lääkärillä käyntiä. Mulla itselläni revähti vatsalihas tosta rintalastan alaosasta (miekkalisäke?) 5cm vasemmalle ja pirun kipee se oli. Toisaalta, mulla se muistutti olemassaolostaan ihan koko ajan: ei pystyny ku makaa yhessä asennossa tai istuu yhessä asennossa, kävely, hengittäminen ja nauraminen sattu aivan tolkuttomasti. Ja onnistuin vielä allergiassa aivastamaan ja se repes vielä enemmän...

Ei se ehkä revähdys ole, jos ei koko aikaa satu, mutta kannattaa kuitenkin lääkärissä käydä (enkä suosittele arvauskeskuslääkäriä: mulle määräs buranaa ja käski olla liikkumatta... yksityinen sentäs anto kunnon tulehduslääkkeet ja lähetteen fysioterapiaan ja ymmärs ettet sä vatsan kanssa VOI olla liikkumatta).

Ja ihan vaan tätä varten piti rekisteröityy.;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom