Omalta kylältä löytyy useampikin sekopää, jos lukijat tietävät paikkakunnan nimeltä Hollola niin tietävät kyllä.
Yksi näistä on touhutimppa. Ukko jäi joskus muutama vuosi sitten auton alle fillarilla ja sen takia vähän höpö. Ajelee fillari ympäri kylää ja aina ihmisten kohdalla kauhee huuto "PRRRRRRRRRRRPRRRRRPRPRR" ja pyörittää kättään päänsä päällä, ilmeisesti esittää jotain hälytysvaloa. Kun kyseisen hepun rinnalle sattuu fillarilla nousee ukon suulle leveä virne ja kauheen innostunut näyttäis olevan, seuraavaksi kuuluu"prrrrrrrrr# ja sitten se lähtee vedättämään oikeen urakalla. Itse olen pari kertaa skabannut ukon kanssa ja kertaakaan en ole voittanut, on se kova
Seuraava äijä on nimeltä rytmirami. Tää heppu vasta hupaisa onkin, heiluttaa käsiään kun mikäkin marakatti ja tarinaa riittää aina. Polkee kuulemma useasti viikossa Lahteen ja takas(14km) ja matkalla katoaa aina yksi pullollinen kossua. Kauhee meuhkaaminen että kuka sen on nyt perkele taas vienyt ja hirveästi hikattaa. Tää kuuluu näihin"kaiken olen nähnyt ja kaiken olen tehnyt"
Sitten on tumppitauno. Äijä kerää kadulta tumppeja ja "purkaa" ne sitten omaan toppaansa ja kääntää niistä sitten sätkän. Tykkää niin pirusti "aeronmeidenistä" ja soolon saa aina kun pyytä. "Vetäses tauno vähän maidenii taas" "joo, ootas hetki kun pitää saada tää skeba vireeseen, tididididididi tididididdi" ja lopuks äijä on polvillaan keskellä autotietä ja vetää niin tunteella ilmakitaraa. Joskus pitäs ilmottaa tää jannu ilmakitaran sm:iin. En tiedä tunnistaako äijä minut jo, kun ollaan niin useasti keskusteltu, mutta kerran tuli kadulla vastaan ja totes että "kato vittu ostin uuden skeban tänää" ja esitteli siinä sitten kilokaupalla ilmaa"oli vitun kallis mutta sain plektran kaupan päälle ja ny lähtee, haluutko saund tsekin?" ja taas lähtee tunteella ja lopuksi toteaa "mulla on muuten keikka tossa aleksanterinkadulla tänään, tuu kattoo liput on pari kybää, ei paha ei paha". Joskus se pitää jotain valistus puheita torilla kuinka kansan pitäs maksaa sähkölaskunsa yms.
Siinäpä muutama, pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä.