Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onpa ulina. Kun ihan mielenkiinnosta kysyin, että kuka noita ostaa, kun suosittuja ovat vaikka ovat paskaa hinta-laatu suhteeltaan. Mikä sai hirveän vastareaktion, mikä ei yllättänyt.
Aloit tinkimään teollisesta paskasta vaikka BJ on niin kaukana siitä kuin olla voi.
Olematta enää pieni tekijä.

Mut syö sä jatkossakin itsetehtyä soijakaura jäätelöä hamppu kuorrutuksella.
Ei ole multa pois.

Valtaosa koska sen vuoksi niitä koko ajan myydään suurella volyymilla.

Alemman tason kansalainen harvemmin ymmärtää miten markkinatalous toimii
NIin, sen takiahan niitä myydään aina kovilla tarjouksilla. Ei vaan, tuedön kyllä niiden suosion. Sitähän alunperin ihnettelinkin.
Aloit tinkimään teollisesta paskasta vaikka BJ on niin kaukana siitä kuin olla voi.
Olematta enää pieni tekijä.

Mut syö sä jatkossakin itsetehtyä soijakaura jäätelöä hamppu kuorrutuksella.
Ei ole multa pois.
Teollisen makuisia. Aineisosaluetteloa en tiedä.

Voit itse jatkaa niiden syöntiä. Kyllä kunnon kermajäätelö se paras on puhtailla mauilla.

Mulla on nyt paino pudonnut 94 kiloon. Se on aivan 100% varmaa, että lihakset on totaalisen tyhjät ja kyllä, olen polttanut myös lihasta tässä experimentissä. Mutta en nyt jaksa välittää palaako lihasta, kroppa on totutettava käyttämään korkeampaa rasvamäärää energiaksi ja sitten voin taas lihasmuistista ottaa kaiken takaisin. 10 päivän päästä uudet verkokokeet, sitten kuukauden verran syön kananmunia 7 päivässä ja mittaan uudestaan.

Mulla on nyt paino pudonnut 94 kiloon. Se on aivan 100% varmaa, että lihakset on totaalisen tyhjät ja kyllä, olen polttanut myös lihasta tässä experimentissä. Mutta en nyt jaksa välittää palaako lihasta, kroppa on totutettava käyttämään korkeampaa rasvamäärää energiaksi ja sitten voin taas lihasmuistista ottaa kaiken takaisin. 10 päivän päästä uudet verkokokeet, sitten kuukauden verran syön kananmunia 7 päivässä ja mittaan uudestaan.

Missä ajassa nyt onkaan pudonnut kuinka paljon?

@Mike ketjujen nimissä on jotain ihmeellisyyksiä yhdistelyjen jälkeen. Kun avaa Ice Cage -ketjun niin selaimen välilehdessä, siis siellä yläpalkissa lukee Mr.

Kuka tuollaisia teollisen makuisia jäätelöjä noilla hinnoilla edes ostaa? Huomattavasti halvemmalla, kun saa Suomessa tehtyjä hyvän makuisia jäätelöjä.
Joo en osta mitään soikeita/pyöreitä muovi tai pahvipakkauksiin laitettuja jäätelöitä kun hinnat on aina reilusti yli 10€/L. Oikeet jäätelöt on niitä perus pingviini ja ingmannin 1L harkkoja 👌

Ihan tän takia piti kirjautua pitkästä aikaa forumille 😁

Back
Ylös Bottom