Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ole tyytyväinen tuohon vaan, itellä pari kertaa halvaantunut toinen käsi ja siinä voimaa n 30pros vs terve käsi ja 5cm vähemmän hanskas mittaa kuin terveessä kädessä.Harmillisesti vasen hauis ei ole ihan saman muotoinen kuin oikea. 3 viikon päästä verikokeet ja sitten kuukauden syön 7 kananmunaa päivässä ja uudet mittaukset, nyt selvitän kerralla, vaikuttaako mulla kananmunat LDL-arvoon. Tää ruokavalion muutos on tuottanut kaikkia uusia ongelmia, korkea rasvan määrä saa aikaan sen, että ei ole nälkä ollenkaan ja tosiaankin syöminen vaikeaa, melkein kuvottaa syödä. 2450 kaloria sain eilen vedettyä aivan väkisin.
Suosittelen testaamaan carb backloading tyylillä, eli jättää hiilarit iltapäivään/iltaan ja aamu/päivä prodella ja rasvalla. Tuo on mielestäni monestakin syystä paras tapa toteuttaa vhh:ta. Päivän aikainen energitaso on todella hyvä ja hiilarit rauhoittaa illasta niin uni tulee hyvin ja keho tuntuu täyttyvän parhaiten. Tuntuu että saa enemmän hyötyä pienemmästä määrästä hiilaria.
View: https://youtu.be/iqGu__PQXhA
Mun mielestä tää vanha malli on toimiva.Mitäs mieltä olisitte jos koitettais ketjuissa käänteistä järjestystä, eli kun ketjun avaa, niin uusin viesti on ylimpänä ja seuraavilla sivuilla vanhemmat viestit, viimeisen sivun viimeinen olis ketjun avaus?
Näinhän on sosiaalisessa mediassa, mutta toimisko se forumilla?
Mä just mietin kaikkia juttuja mitä se aiheuttaa. Nyt se tuli mieleen kun yhdistelen satoja ketjuja isoiksi megaketjuiksi, niin kun avaa ketjun, siellä eka viesti on vuodelta 2002. Mutta sitten taas jos eka viesti on joku informatiivinen aloitus, niin se olisi viimeisenä, tosin sen lienee mahdollista kiinnittää aina ekaksi kun ketjun avaa huolimatta mikä järjestys on.Mun mielestä tää vanha malli on toimiva.
Luen mieluummin vanhemmat viestit ensin.Mitäs mieltä olisitte jos koitettais ketjuissa käänteistä järjestystä, eli kun ketjun avaa, niin uusin viesti on ylimpänä ja seuraavilla sivuilla vanhemmat viestit, viimeisen sivun viimeinen olis ketjun avaus?
Näinhän on sosiaalisessa mediassa, mutta toimisko se forumilla?
Onko?Mutta sitten taas jos eka viesti on joku informatiivinen aloitus,
Jos olis vähemmän kun 5 miljoonaa viestiä, niin uusia tulis, mutta nyt kaikesta on jo keskustelu, niin niitä ei tule kuin yksi uusi päivässä. Täällä kun ei ihan samalla tapaa toimita, että tulis 5 ketjua samasta ihmisestä joka päivä, jossa samat tyypit postaamassa samoja juttuja vuodesta toiseen. Miettikää kun avattais uus ketju joka kerta kun Chris Bumstead sanoo tai kuvaa jotain, joka kerta uus ketju ja sitten spammais muutama tyyppi samat jutut sinne.Onko?
Ei taida enää paljon uusia ketjuja tulla.
Ja jos tulee niin ei niissä niin paljon ole lukemista.
Eiks se mene nytkin siihen ekaan viestiin jos klikkaa viestiä.
Sit siitä toisesta vikaan lukemattomaan viestiin?
En lähtis muuttamaan.
[ edit.] No kerran pitää klikata lisää että pääsee ekaan viestiin.
En lähtis muutamaan.
Jos uusi tulee eikä ole avannut ketjua, se menee ekaan viestiin otsikosta. Mutta ketjun päivämäärän kohdasta, mutta viimeiseen viestiinkin pääsee siitä aikamerkinnästä.eikö se mene aina automaattisesti ekaan lukemattomaan, eli ekaan tällä selaajalla?
Mä koitin sitä etsiä kun leiskan nollasin, pitää koittaa uusiksi.Saisiko tuota lukemattomien ketjujen tummempaa fonttia vielä erottuvammaksi? Ainakin ompulla on välillä pikasilmäyksellä vaikea erottaa ketjuja.
En tajua?vaikka en jeesiä teiltä saanut, niin koitan edelleen keksiä termejä mitä käytetään liian usein ja sitten keskustelut repeilee sadoiksi saman aiheen keskusteluiksi.