Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: Mr.

Meta description: 20

Onpa ulina. Kun ihan mielenkiinnosta kysyin, että kuka noita ostaa, kun suosittuja ovat vaikka ovat paskaa hinta-laatu suhteeltaan. Mikä sai hirveän vastareaktion, mikä ei yllättänyt.
Aloit tinkimään teollisesta paskasta vaikka BJ on niin kaukana siitä kuin olla voi.
Olematta enää pieni tekijä.

Mut syö sä jatkossakin itsetehtyä soijakaura jäätelöä hamppu kuorrutuksella.
Ei ole multa pois.

En oo katsonut vähään aikaan benkun hintaan, mutta kampissa sitä myytiin k-kaupassa 8,95 hintaan jossain vaiheessa.
Joo, kyllä se normi hinnalla aika arvokasta on.
Eikä tosiaan kovinkaan moni just itsellekkään maistu.

Niillä vois olla enemmän hedelmä/marja makuja.

Valtaosa koska sen vuoksi niitä koko ajan myydään suurella volyymilla.

Alemman tason kansalainen harvemmin ymmärtää miten markkinatalous toimii
NIin, sen takiahan niitä myydään aina kovilla tarjouksilla. Ei vaan, tuedön kyllä niiden suosion. Sitähän alunperin ihnettelinkin.
Aloit tinkimään teollisesta paskasta vaikka BJ on niin kaukana siitä kuin olla voi.
Olematta enää pieni tekijä.

Mut syö sä jatkossakin itsetehtyä soijakaura jäätelöä hamppu kuorrutuksella.
Ei ole multa pois.
Teollisen makuisia. Aineisosaluetteloa en tiedä.

Voit itse jatkaa niiden syöntiä. Kyllä kunnon kermajäätelö se paras on puhtailla mauilla.

Mulla on nyt paino pudonnut 94 kiloon. Se on aivan 100% varmaa, että lihakset on totaalisen tyhjät ja kyllä, olen polttanut myös lihasta tässä experimentissä. Mutta en nyt jaksa välittää palaako lihasta, kroppa on totutettava käyttämään korkeampaa rasvamäärää energiaksi ja sitten voin taas lihasmuistista ottaa kaiken takaisin. 10 päivän päästä uudet verkokokeet, sitten kuukauden verran syön kananmunia 7 päivässä ja mittaan uudestaan.

Mulla on nyt paino pudonnut 94 kiloon. Se on aivan 100% varmaa, että lihakset on totaalisen tyhjät ja kyllä, olen polttanut myös lihasta tässä experimentissä. Mutta en nyt jaksa välittää palaako lihasta, kroppa on totutettava käyttämään korkeampaa rasvamäärää energiaksi ja sitten voin taas lihasmuistista ottaa kaiken takaisin. 10 päivän päästä uudet verkokokeet, sitten kuukauden verran syön kananmunia 7 päivässä ja mittaan uudestaan.

Missä ajassa nyt onkaan pudonnut kuinka paljon?

Jäätelöistä jos puhutaan niin Kolmen kaveruksen jäätelöt ovat aivan huippuja.
Näähän on just niitä makuasioita joista voi kiistellä.
Jos niillä on jotain ns perusmakuja niin ok.
Nyt on kaapissa majaillut joku "Lime kookos" jne ja en viitsi edes maistaa.

@Mike ketjujen nimissä on jotain ihmeellisyyksiä yhdistelyjen jälkeen. Kun avaa Ice Cage -ketjun niin selaimen välilehdessä, siis siellä yläpalkissa lukee Mr.

Näähän on just niitä makuasioita joista voi kiistellä.
Jos niillä on jotain ns perusmakuja niin ok.
Nyt on kaapissa majaillut joku "Lime kookos" jne ja en viitsi edes maistaa.
Nyt on 3 kaverin jääkahvi ollut oma suosikki jo pari vuotta. Ja niillä muitakin herkkuja kyllä

Kuka tuollaisia teollisen makuisia jäätelöjä noilla hinnoilla edes ostaa? Huomattavasti halvemmalla, kun saa Suomessa tehtyjä hyvän makuisia jäätelöjä.
Joo en osta mitään soikeita/pyöreitä muovi tai pahvipakkauksiin laitettuja jäätelöitä kun hinnat on aina reilusti yli 10€/L. Oikeet jäätelöt on niitä perus pingviini ja ingmannin 1L harkkoja 👌

Ihan tän takia piti kirjautua pitkästä aikaa forumille 😁

Täytyy itsekin kommentoida jäätelökeskusteluun, koska olen jäätelön suuri ystävä. Perus vaniljapehmis on vaan hyvää vaikka olen tosi kranttu jäätelöiden suhteen. B&J olen maistanut ja ihmettelin todella jauhoista makua, selvisi että laittavat vehnäjauhoa jäätelöön.. Öööh, miksi?
Kolmen kaverin jäätelöistä on kahvi ja vanilja hyviä.
Oma lemppari ehdottomasti häagen-dazs vanilja ja salted caramel. Katso vaniljan tuoteseloste, ei oo mitään ylimääräisiä aineita. Noit löytyy sen 6-8€ normihinnan sijaan Tokmannin taloista 2.99 purkki. Tietenkin kaikista parhaat on italialaiset artesaanijäätelöt, mutta painivat ihan eri sarjassa.

Back
Ylös Bottom