OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Taas on elämällä tarkoitus jollain. Striimissä soitti ja 10 minuuttia vaan piti luuria kaiuttimiessa ja kuului mun striimi. Laitoin äänettömälle. Sitten soitteli vaatimattomat 71 puhelua, nekään ei näkynyt kun do not disturb päällä.

IMG_0603.webp

IMG_0604.webp

Taas on elämällä tarkoitus jollain. Striimissä soitti ja 10 minuuttia vaan piti luuria kaiuttimiessa ja kuului mun striimi. Laitoin äänettömälle. Sitten soitteli vaatimattomat 71 puhelua, nekään ei näkynyt kun do not disturb päällä.

katso liitettä 270608
katso liitettä 270609
En antais edes tuota huomiota tekijälle vaan antais olla kuin ilmaa vain ja ikuisesti.
Siellähän märehtii keskenään ja elää paskassaan.

En antais edes tuota huomiota tekijälle vaan antais olla kuin ilmaa vain ja ikuisesti.
Siellähän märehtii keskenään ja elää paskassaan.
Jos antaisin huomiota, täällä olis joka päivä jotain. Tää oli vaan muistutus miten vitun mielenvikaista porukaa mua seuraa.

Mitä tapahtuisi jaloille ja millainen tunne jäisi ukkoon ja akkaan, jos ottaisi periodin jossa menisi neloseen tai jopa kakkoseen tai ykköseen asti, ja sitten samat sarjapainot takaspäin mutta toistot puolittaen? Sarjapainot niin ettei failurea tulis.

Sitten aina kun alkaa sujua helpommin niin ei lisäisi ikinä toistoja vaan tekisi 2,5 kg korotuksen sarjapainoihin läpilinjan. Kesä läpi tolleen niin syksyllä palaisi tohon samaan mitä nyt teette mutta olisko sarjapainot 10 vai 20 kg isommat sillon kuin nyt?

Vois vaan sopia kesän muihin aktiviteetteihin kivasti tollanen vanhanajan pyramidi ja vois tulla voiman lisäksi jopa lihaa lisää kun kintut ihmettelisi ärsykkeen muutosta, että mitäs tässä nyt oikein tapahtuu 😂👍

Intensiteetti laskisi helvetisti. Koivet olisi lomalla tuohon nykyiseen verrattuna.

Intensiteetti laskisi helvetisti. Koivet olisi lomalla tuohon nykyiseen verrattuna.
Joo mutta jos tollasta alla, niin tollanen jakso tekis hyvää eikä jalat pienenis milliäkään. Kasvais ehkä. Ja syksyllä vois jatkaa uusilla kuormilla tota entistä intensiteettiä kun voimaa tullu lisää. Sillon viimeistään kasvaisi jalat

Joo mutta jos tollasta alla, niin tollanen jakso tekis hyvää eikä jalat pienenis milliäkään. Kasvais ehkä. Ja syksyllä vois jatkaa uusilla kuormilla tota entistä intensiteettiä kun voimaa tullu lisää. Sillon viimeistään kasvaisi jalat
Ei mulla vastaa lyhyisiin sarjoihin reidet. Parhaiten 15 toiston alueella vastaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom