Hienosti heitetty!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hienosti heitetty!
Typerä kysymys mutta onko etukyykkyä mahdollista tehdä? Sillä kuormat tippuu, selän rasitus vähenee ja rasitus rajusti etureisilläOon miettinyt että vois joskus kokeilla jaloille klustereita, ne on vielä testaamatta.
On mahdollista ja oon tehnytkin mutta suututtaa kun en taivu olympiaotteeseen niin siitä syystä kierrellyt sitä.Typerä kysymys mutta onko etukyykkyä mahdollista tehdä? Sillä kuormat tippuu, selän rasitus vähenee ja rasitus rajusti etureisillä
Aivan jooOn mahdollista ja oon tehnytkin mutta suututtaa kun en taivu olympiaotteeseen niin siitä syystä kierrellyt sitä.![]()
Vois kyllä kokeilla pitkästä aikaa etukyykkyä. Se on niin etureisidominantti että väkisin joutuu tekee pienemmillä kuormilla kun ei saa takaketjusta apuja.Aivan joo
Kokeile sitoo remmit ja pidät niistä kiinni
Aivan perseestä tehdä sillai, ojentajat huutaa apua siinä.Aivan joo
Kokeile sitoo remmit ja pidät niistä kiinni
Tulloopahan nekin reenattua siinä! :DAivan perseestä tehdä sillai, ojentajat huutaa apua siinä.
No ei ehkä kuitenkaan, se repivä tunne ei todellakaan ole hyvä juttu. Ja se on lähinnä liikkuvuudesta kiinni.Tulloopahan nekin reenattua siinä! :D
Okei, ite siis joskus vaan kerran sillä testannut mut muuten mennyt sillä farao-otteella vai mikä onkaanAivan perseestä tehdä sillai, ojentajat huutaa apua siinä.
Okei, eli se asento mitä luultavimmin venyttää ojentajaa niin kovasti.No ei ehkä kuitenkaan, se repivä tunne ei todellakaan ole hyvä juttu. Ja se on lähinnä liikkuvuudesta kiinni.
Smithissä kun tekee etukyykyt, ni ei käy niin ilkeesti käsiin. Ainakin itelle toimii, kun voi vähän huolettomammin pitää tangosta kiinniOkei, ite siis joskus vaan kerran sillä testannut mut muuten mennyt sillä farao-otteella vai mikä onkaan
Venyttää tosi pahasti, ei ollenkaan tunnu hyvältä. Tuntuu että jotain hajoaa.Okei, eli se asento mitä luultavimmin venyttää ojentajaa niin kovasti.
Vain harrastuksiin ja ne näyttää sitä jopa seuraavan.Uptimerobot.com on ilmainen
Jaa-a, en ole ikina lukenut kayttoehtoja ja varmaan vuosikymmenen olen kayttanyt kaupalliseen tarkoitukseen, eika ikina ole kukaan valittanut.Vain harrastuksiin ja ne näyttää sitä jopa seuraavan.
No ei kai kukaan niitä lue.Jaa-a, en ole ikina lukenut kayttoehtoja ja varmaan vuosikymmenen olen kayttanyt kaupalliseen tarkoitukseen, eika ikina ole kukaan valittanut.