Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko kyseessä ihan täys treeni ojentaja/hauis/olkapäät?Viititkö Maik heittää tähän käsi/olka treenin jos käytettävissä on kässärit, tangot ja taljat. Eli härpäkkeitä ei ole.
Täysi treeni siis. Jossa siis treenataan kaikki nämä.Onko kyseessä ihan täys treeni ojentaja/hauis/olkapäät?
Iso kiitos!Olkapäät alkuun, ettei tartte punnerrella väsyneillä ojentajilla.
Kaikkeen normaalit lämmittelyt kovia sarjoja varten.
OLKAPÄÄT
- Tanko pystypunnerrus - Pudotussarja, toistot 10-20-30, pakkotoistot sallittuja.
- KP punnerrus - 3x10, stoppi alhaalla joka toistossa ja kontrollilla ylös.
- Vipunostopyramidi 2kg korotuksilla 6kg lähtien. 15 toistoa/sarja, kun tulee enää alle 6, niin suora pudotus alas.
KÄDET
- Pressdown talja + scott hauiskääntö. Jos ei ole scottia, niin polvien välistä penkillä. 2x10+10. Toiseen sarjaan pressdown 3 pudotusta ja hauikselle mekaaninen, eli nouset seisomaan ja jatkat sarjaa.
- Ranskalainen punnerrus maaten + hauiskääntö seisten. 2x10+10. Toiseen sarjaan ranskalaisessa kapea punnerrus perään max toistot ja hauiksessa 2 restpausea.
- Pushdown myötäotteella + KP kääntö vinopenkillä(jyrkkä kulma, vuorokäsin). 10+10. Toiseen sarjaan pushdown pudotus ja hauikselle mekaaninen, nouse seisomaan.
- Yhden käden pushdown + keskitetty KP. 2x20+20. Ojentajille eka sarja myötäote, toinen vastaote. Hauiksille eka sarja vastaote ja toinen hammer.
Tsekkaa treeniatlaksesta, sieltä löytyy molemmat liikkeet ohjeilla.Nyt voi olla mahollista että teen pellen itestäni, mutta mitä eroa on pressdownilla ja pushdownilla?
Pressdown on enemmän punnertamista kun taas pushdown kääntöä.Nyt voi olla mahollista että teen pellen itestäni, mutta mitä eroa on pressdownilla ja pushdownilla?
Negaamaan ,minäkö?Ota sinäkin yksi. Sikäli masentava paikka tämä internet nykyään,, että tuokaan ei mitään muuta keksinyt kun tuon. Kunhan nyt pääsee jotenkin negaamaan.
No lueppa kuule kommenttisi. Onko toi sun mielestä jotenkin ainoa mahdollinen reaktio siihen, jos vaihtoehtona on vaikka olla hiljaa? Yksinkertaisesti kuvottavaa tää nykynetti, mitään muuta sanottavaa ei sulla ollut. Ole sitten hiljaa mutta tota ikuista kitinää kaikesta ei vain jaksa.Negaamaan ,minäkö?
Mitä Mike saat tulokseksi tosta? Wikin mukaan 50% populaatiosta saa tulokseksi vähintään 100, mutta veikkaan, että pärjäät keskivertoa paremmin. Alussa toi on aika helppo, mutta loppua kohden ne kuviohässäkät menee (ainakin mulle) jo todella vaikeiksi. Mun tulos oli 114, johon olen ihan tyytyväinen.
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27
Mitä Mike saat tulokseksi tosta? Wikin mukaan 50% populaatiosta saa tulokseksi vähintään 100, mutta veikkaan, että pärjäät keskivertoa paremmin. Alussa toi on aika helppo, mutta loppua kohden ne kuviohässäkät menee (ainakin mulle) jo todella vaikeiksi. Mun tulos oli 114, johon olen ihan tyytyväinen.
http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27