Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Olkapäät alkuun, ettei tartte punnerrella väsyneillä ojentajilla.

Kaikkeen normaalit lämmittelyt kovia sarjoja varten.

OLKAPÄÄT

• Tanko pystypunnerrus - Pudotussarja, toistot 10-20-30, pakkotoistot sallittuja.
  • KP punnerrus - 3x10, stoppi alhaalla joka toistossa ja kontrollilla ylös.
  • Vipunostopyramidi 2kg korotuksilla 6kg lähtien. 15 toistoa/sarja, kun tulee enää alle 6, niin suora pudotus alas.

KÄDET

• Pressdown talja + scott hauiskääntö. Jos ei ole scottia, niin polvien välistä penkillä. 2x10+10. Toiseen sarjaan pressdown 3 pudotusta ja hauikselle mekaaninen, eli nouset seisomaan ja jatkat sarjaa.
  • Ranskalainen punnerrus maaten + hauiskääntö seisten. 2x10+10. Toiseen sarjaan ranskalaisessa kapea punnerrus perään max toistot ja hauiksessa 2 restpausea.
  • Pushdown myötäotteella + KP kääntö vinopenkillä(jyrkkä kulma, vuorokäsin). 10+10. Toiseen sarjaan pushdown pudotus ja hauikselle mekaaninen, nouse seisomaan.
  • Yhden käden pushdown + keskitetty KP. 2x20+20. Ojentajille eka sarja myötäote, toinen vastaote. Hauiksille eka sarja vastaote ja toinen hammer.

Olkapäät alkuun, ettei tartte punnerrella väsyneillä ojentajilla.

Kaikkeen normaalit lämmittelyt kovia sarjoja varten.

OLKAPÄÄT

• Tanko pystypunnerrus - Pudotussarja, toistot 10-20-30, pakkotoistot sallittuja.
  • KP punnerrus - 3x10, stoppi alhaalla joka toistossa ja kontrollilla ylös.
  • Vipunostopyramidi 2kg korotuksilla 6kg lähtien. 15 toistoa/sarja, kun tulee enää alle 6, niin suora pudotus alas.

KÄDET

• Pressdown talja + scott hauiskääntö. Jos ei ole scottia, niin polvien välistä penkillä. 2x10+10. Toiseen sarjaan pressdown 3 pudotusta ja hauikselle mekaaninen, eli nouset seisomaan ja jatkat sarjaa.
  • Ranskalainen punnerrus maaten + hauiskääntö seisten. 2x10+10. Toiseen sarjaan ranskalaisessa kapea punnerrus perään max toistot ja hauiksessa 2 restpausea.
  • Pushdown myötäotteella + KP kääntö vinopenkillä(jyrkkä kulma, vuorokäsin). 10+10. Toiseen sarjaan pushdown pudotus ja hauikselle mekaaninen, nouse seisomaan.
  • Yhden käden pushdown + keskitetty KP. 2x20+20. Ojentajille eka sarja myötäote, toinen vastaote. Hauiksille eka sarja vastaote ja toinen hammer.
Iso kiitos!

Ja kun tossa ei ole mitään mielettömää määrää toistoja, niin keskity tekemään kaikki maksimaalisella supistuksella. Jos alkaa painamaan, niin liikeradan lyhennys, ei mekaanista pudotusta kun se on erikseen jo tuossa.

Toki aina pitäisi maksimaaliseen supistukseen ja tekniikkaan pyrkiä, mutta se ei mene ihan niin jos paukutellaan satoja toistoja.

Negaamaan ,minäkö?
No lueppa kuule kommenttisi. Onko toi sun mielestä jotenkin ainoa mahdollinen reaktio siihen, jos vaihtoehtona on vaikka olla hiljaa? Yksinkertaisesti kuvottavaa tää nykynetti, mitään muuta sanottavaa ei sulla ollut. Ole sitten hiljaa mutta tota ikuista kitinää kaikesta ei vain jaksa.

Mitä Mike saat tulokseksi tosta? Wikin mukaan 50% populaatiosta saa tulokseksi vähintään 100, mutta veikkaan, että pärjäät keskivertoa paremmin. Alussa toi on aika helppo, mutta loppua kohden ne kuviohässäkät menee (ainakin mulle) jo todella vaikeiksi. Mun tulos oli 114, johon olen ihan tyytyväinen. (y)

http://www.mensa.fi/wordpress/?page_id=27

Mitä Mike saat tulokseksi tosta? Wikin mukaan 50% populaatiosta saa tulokseksi vähintään 100, mutta veikkaan, että pärjäät keskivertoa paremmin. Alussa toi on aika helppo, mutta loppua kohden ne kuviohässäkät menee (ainakin mulle) jo todella vaikeiksi. Mun tulos oli 114, johon olen ihan tyytyväinen. (y)

Oli pakko kokeilla huvikseen ja ohhoh. Yllätin itseni ja sain tulokseksi 121!

Lieköhän tuo nettitesti nyt miten luotettava, kun ihan samalla kaavalla taisi kaikki nuo tehtävät ratketa. Laittaneet kuitenkin tavallista helpompia tehtäviä siihen niin ihmiset hakeutuvat virallisiin testeihin ja rahaa kilahtaa Mensan tilille. Siinäkin yhdenlaisia älykköjä, kun maksavat jäsenyydestä seuraan, josta ei mitään hyötyä ole kenellekään.

132. En päässy loppuun asti, tehtävä 32 vei voimat ja aika loppu kesken. Yhden tehtävän jätin vastaamatta välistä, kun en tajunnu.

Back
Ylös Bottom