Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Niin joo unohdin kirjoittaa viestiini että "oot varmaan saattanu kuunnellakin tota yhtyettä/ollen ehkä ennestään tuttu jo sulle."

Olisi hienoa nähdä Mika Siren joskus vielä jossain kehonrakennuskilpailussa lauteilla eli lavalla. Moni ei ymmärrä, miten paljon Sireni on tehnyt lajin eteen. Tällaiselle henkilölle kuuluisi melkein järjestää oma nimikkokisa. Ihan pelkästään senkin takia, että Mika on tuonut lajia erittäin tyylikkäästi esille esimerkiksi omalla Pakkotoistollaan.

Mitä mahtaa Mike Vainion Artolle kuulua? Olis mahtavaa nähdä joskus tulevaisuudessa joku hullu jalkasetti Arton kans kimpassa. Siinä ei varmaan kumpikaan kauheesti alkais löysäileen. :)

7222B13F-B3DE-490B-BE2E-D2F5F0C830EB.webp

Näin Mike unta äijjästä viimeyönä. Johtu varmaa ku kuuntelin renne ja sun podcastii samalla ku laitoi nukkuu. Tai olit osana sitä unta, oltii jossai taloyhtiö häkkivarasto näkösessä paikassa jotai tekemässä ja aloin sit syömää omii eväitäni siinä jotka oli iso säkillinen limejä. Laitoin sen säkin sit maahan ja aloin mutustelee niitä ja yhtäkkiä jätkä alako talloo ja potkii niitä mun limejä samalla sanoe jotai " täällä ei mitää vitu hedelmii syyä". Mää sit ite hiema suutui siitä ja sanoi et "vitu vajakki millä oikeudella så tuut mun limet talloo? Mieti ny jos mä tulisin nakkelee sun possupastat seinille ja sylkee päälle" Jonka jälkee äijjä poisti mun tunnukse ja annoit ikuiset bännit pakkikselle ja mä lähin menee sieltä häkkivarastosta syvemmälle omaa unee. Oli sen verra randomi uni et oli iha pakko tulla siitä sulle tänne kertoo :ROFLMAO::woot::oujee:

Näin Mike unta äijjästä viimeyönä. Johtu varmaa ku kuuntelin renne ja sun podcastii samalla ku laitoi nukkuu. Tai olit osana sitä unta, oltii jossai taloyhtiö häkkivarasto näkösessä paikassa jotai tekemässä ja aloin sit syömää omii eväitäni siinä jotka oli iso säkillinen limejä. Laitoin sen säkin sit maahan ja aloin mutustelee niitä ja yhtäkkiä jätkä alako talloo ja potkii niitä mun limejä samalla sanoe jotai " täällä ei mitää vitu hedelmii syyä". Mää sit ite hiema suutui siitä ja sanoi et "vitu vajakki millä oikeudella så tuut mun limet talloo? Mieti ny jos mä tulisin nakkelee sun possupastat seinille ja sylkee päälle" Jonka jälkee äijjä poisti mun tunnukse ja annoit ikuiset bännit pakkikselle ja mä lähin menee sieltä häkkivarastosta syvemmälle omaa unee. Oli sen verra randomi uni et oli iha pakko tulla siitä sulle tänne kertoo :ROFLMAO::woot::oujee:
Mahtaa olla hieman kirpakka välipala vetää kassillinen limejä. Mutta että alan potkimaan niitä ja vielä bannit perään. oikeesti, munapää olin.

Back
Ylös Bottom