Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Yleensä suurimmassa äänessä on negaajat. Esim katsokaa Vatasen uusimman videon kommenteja, video jossa mäkin olen. Nämä samaiset elämäänsä kyllästyneet tyypit sitten terrorisoivat kun vastakaikua ei tule. Jos taas näitä olisi paimentamassa muutkin, niin ne saataisiin hiljaiseksi. Mutta ei, yksi negaaja saa muutkin vauhtiin.

Black Fridayssa Tukulla Omegat aika hyvässä tarjouksessa. Oon noita isoja määriä tuolta aina ottanut, mutta nyt ne paukuttaa niitä ulos alle puoleen hintaan. 450kpl reipas 20 egee.

Screen Shot 2017-11-23 at 16.23.09.webp

Black Fridayssa Tukulla Omegat aika hyvässä tarjouksessa. Oon noita isoja määriä tuolta aina ottanut, mutta nyt ne paukuttaa niitä ulos alle puoleen hintaan. 450kpl reipas 20 egee.

katso liitettä 145990

Mahtaako tää olla se sama tuote mikä oli ennen siinä vaaleanvihreä/valkoisessa purkissa? Ihan hyvässä hinnassa nyt, tuo edellä mainitsema purkki fitnesstukun omegoita vaan aiheutti itselle aivan kauhean olon ja niitä kalanmakuisia röyhtäyksiä ei ole ikävä mitä ne aiheutti.
Tuli koitettua ruokailun yhteydessä, ruokailun jälkeen ja tyhjäänkin vatsaan.

Mahtaako tää olla se sama tuote mikä oli ennen siinä vaaleanvihreä/valkoisessa purkissa? Ihan hyvässä hinnassa nyt, tuo edellä mainitsema purkki fitnesstukun omegoita vaan aiheutti itselle aivan kauhean olon ja niitä kalanmakuisia röyhtäyksiä ei ole ikävä mitä ne aiheutti.
Tuli koitettua ruokailun yhteydessä, ruokailun jälkeen ja tyhjäänkin vatsaan.
Purkki vaihtui, en tiedä onko sitten tuotteessa muutoksia.

kiitos Mikelle hyvistä treenivideoista. Oon röyhkeesti kopioinut monta juttua omii tekemisiini :) Rintatreeniin kaipaisin lisää vinkkejä, kun oma kulunut olkapää estää esim penkkisessiot isommilla painoilla. Flyeseissä sama juttu, joutuu rajoittamaan liikettä ja painoa. Oisko ideoita miten olkavaivainen saisi rinnan treenattua suht tehokkaasti?

kiitos Mikelle hyvistä treenivideoista. Oon röyhkeesti kopioinut monta juttua omii tekemisiini :) Rintatreeniin kaipaisin lisää vinkkejä, kun oma kulunut olkapää estää esim penkkisessiot isommilla painoilla. Flyeseissä sama juttu, joutuu rajoittamaan liikettä ja painoa. Oisko ideoita miten olkavaivainen saisi rinnan treenattua suht tehokkaasti?
Voisin jossain vaiheessa tehdä vammaisen rintatreenin, että miten mä sen toteutan kun en voi isoja kuormia käyttää. Se siinä on raskainta kun voimaa on edelleen, mutta sitten joutuu kikkailemaan kun venytyksestä ei uskalla lähtee isoilla.

Toi olis kyllä todella hyvä juttu! Nyt joutuu kikkailemaan ties millä ja välillä rintatreeni jää hiukan vajaaksi. Kiitos!
Mutta sanotaan nyt, että ilman kohtuullisen kovia kuormia mä en ainakaan saa mitään tuottavaa aikaan. Vinossa voi jotain satasen pintaan tehdä sarjaa, siihen se jääkin. Vois toki kuvauttaa ton ja katsoa onko se miten isosti se lihas siellä ohentunut, että pelkääkö tässä ihan suotta.

Tai kun mahdolista, niin Tommin kanssa taas rintatreeniä videolle? Molemmat vahvoja punnertaan, mutta pakko treenaa paljon pienemmillä painoilla.
Tommi ei taida olla maisemissa nyt.

Jonkun polviongelmaisen kanssa jalkatreeni?
No siinä ei paljoo treenata, jalat nyt etenkin on semmoinen lihasryhmä, että kuormilla on ehkä isoin merkitys. Jos polvien kanssa on pahoja ongelmia, niin mun videot eivät ole se apu, vaan fysioterapia.

Koska meette Vertin kanssa nöyryttämään crossfit kansan?
Crossfit-huippuja ei kyllä yksikään bodari "nöyryytä", vaikkakin saattaisi jossakin lajissa ollakin parempi. Lajin harrastajien nöyryyttäminen on asia erikseen, mutta huipulla on kyllä sen verran kovia äijiä ja naisia, että jos yhdenkin Gameseissä menestyneen CF-huipun voittaa missä tahansa lajissa, niin ehdottomasti kannattaa harkita kokonaan lajin vaihtoa.

Back
Ylös Bottom