Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itse olen huomannut intrahiilarin (sekoitukseni sisältää myös suolaa, beta-alaniinia ja sitruunamanaattia) hyödyn vain dieetin loppuvaiheessa, jolloin sillä oli selvä vaikutus jaksamiseen. Hiilarina toimii Osmopure, joka ei ole nopeiten imeytyvä (vaikutuksen huomasin 25-30 minuuttia ottamisen jälkeen), joten hörppäsin sen pukkarissa ennen treenin alkua. Maltillisella massakaudella jaksan kärrätä laastit failureen syömällä oikein :puntti: Palautusjuomaa en käytä, vaan treenin lopuksi ryystän bcaa:ta ja lähden kotiin syömään.

Ja Nyyssölän heittämä idea Bladerunnerista Tokion maisemilla, aivan tykki idea ja lähden toteuttamaan sen. Testasin yhdellä kuvalla ja nyt tiedän ainakin kellonajan mihin aikaan pitää olla kuvaamassa, tartten vain mahdollisimman sopivat kuvakulmat ja kadut ja rakennukset. Eeppistä kamaa siis tiedossa ja jos hyvin saadaan, niin Mika sitten maskataan johonkin kuvaan niissä releissä.

katso liitettä 145008[/QUOTE]

Tsiigaa instasta https://www.instagram.com/liamwon9/ Siitä inspistä!

Milloin / Mihin matka? Olen asunut Tokiossa nyt nelisen vuotta, joten jos voin auttaa "paikallisena" niin ilmoittele!
Jos osaat kertoa missä Tokiossa olis pienoismallikauppa, josta sais ostettua Bladerunner aluksen. Eli se kyttäauto jolla Joe meni.

Itse olen huomannut intrahiilarin (sekoitukseni sisältää myös suolaa, beta-alaniinia ja sitruunamanaattia) hyödyn vain dieetin loppuvaiheessa, jolloin sillä oli selvä vaikutus jaksamiseen
Mulla citrulliini malaattipurkin (Star Nutrition) kyljessä lukee, että "nauti noin tunti ennen harjoittelua".

Mike, eikö kilpailijat ja bodyjuorut osioon vois pinnata ketjun missä olisi listattuna eri suomalaisten kilpailijoiden some-kanavat? Varmasti lisää näkyvyyttä kilpailijoille ja sitä myötä koko lajille. Itseäni ainakin kiinnostaisi saada lisää mielenkiintoisia seurattavia ja valmis lista helpottaisi huomattavasti. Muutenkin kun tuntuu some tätä genreä vahvasti pyörittävän.

Toki tarviis jonkun joka jaksaa kaikki listata läpi.

Mike, eikö kilpailijat ja bodyjuorut osioon vois pinnata ketjun missä olisi listattuna eri suomalaisten kilpailijoiden some-kanavat? Varmasti lisää näkyvyyttä kilpailijoille ja sitä myötä koko lajille. Itseäni ainakin kiinnostaisi saada lisää mielenkiintoisia seurattavia ja valmis lista helpottaisi huomattavasti. Muutenkin kun tuntuu some tätä genreä vahvasti pyörittävän.

Toki tarviis jonkun joka jaksaa kaikki listata läpi.
Mä voin tehdä jos listaatte tänne vähän. Jos otettais siihen vain trendikkäät kanavat, eli insta, tube ja snap.

Mä voin tehdä jos listaatte tänne vähän. Jos otettais siihen vain trendikkäät kanavat, eli insta, tube ja snap.

Voin huomenna aamusta pistää sulle täyden listan sisältäen linkit profiileihin upotettuna ja muokkaat sitten jos koet tarvetta. Ny ei kerkiä uhraan tuntia siihen :D

Pitää tutkia onko se vain simppelisti hidas imeytymään vai pitkävaikutteinen.

Ostin monen vuoden tauon jälkeen sitrulliinimalaattia ja voi juma potki lujasti koko 1,5tuntisen jalkatreenin ajan...toistoja oli isoissa pääliikkeiden työsarjoissa 2-4 "normaalia enemmän." Otin noin 30min ennen treeniä. Saa nähä miten seuraavassa treenissä potkiiko enää yhtä kovaa...
8g oli annos, en tiedä mikä ois optimi annos, pitää kokeilla...jos ottais vain jalkatreeneihin ettei nousis heti tolet..

Mä ajattelin koittaa Xenforon omaa Media galleriaa, jos vaihtais ton copperminen pois. Se on modernimpi, responsiivinen ja mobiilissakin parempi.
Varmasti hyvä valinta, on toi aika legacy kamaa jo.
Ootko jo tsekannut saako copperminen galleriat importattua jotenkin?

Siinä varmaan kyllä katoaa copperminen melko hurjat statistiikat ja linkitykset.
Toki statsit saa ehkä talteen, ja jos saat importattua galleriat voit tehdä 301 redirectit suosituimmista coppermine gallerioista uusiin. Se kyllä melkein kannattaa tehdä, vaikka on työlästä. Eli 301 redirectillä kerrot hakukoneille että coppermine galleria X on nyt pysyvästi osoitteessa xenforo galleria X. Eli ei katoa se hakukone ranking.

Back
Ylös Bottom