Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hiilari+EAA. Jos lompakko kestää, niin mitä nopeammin imeytyvää hiilaria niin sitä parempi.
Ja verrokkina annetaan meikä, eli ihan kovimmatkin treenit olen vetänyt 30g Vitargolla, eli sitä ei välttis kulu mielettömästi. Vasta hiljattain siirryin käyttämään 50 grammaa, sitä ennen mennyt kaikki viimeiset vuodet 30g annoksella. EAA:ta aina 30g. EAA on kanssa aina tukulla kovassa tarjouksessa ja tota olenkin vetänyt viimeisen vuoden.

Ja boosterit lopetin toistaiseksi. Nykyään mulla on semmoinen kombo, että otan 7g sitruliinimalaattia, 1-2g asetyyli L-karnitiinia, kuppi kahvia, kreatiinikombo ja hyppysellinen suolaa.

Mulla tuskin placeboa tapahtuu, sen verran kaikenlaista tullut vedettyä, mutta treeneissä parempi olo ilman kamalaa latausta stimuja.

Sit jos ihan tolkuttomasti väsyttää, niin treenikassissa on Muscletechin Neurocore. Kreatiineissa käytän aina kolmea kreatiinin muotoa ihan vain mielenrauhan vuoksi. Creakongia tilasin just 4 purkkia, sitä ennen mennyt Hardcoren tri-versiota.

Vetääks tommone kuvauskeikka hapoille ? Meinaan et itseä alkais varmasti puuduttaa jo 100 kuvan jälkee.
No kyllä kuule vetää, se on ihan helvetin puuduttavaa hommaa. Snäpissä jo sanoin, että ens vuonna mieluusti maksan jollekin, joka käy kuvaamassa mun puolesta. Mut se vaatii vähän skilssejä, että osaa. Mä vedän ihan rutiinilla pam pam pam 3 kuvaa / asento. Rajaan lähes kaikki valmiiksi kuvatessa jo.

Kuvaan raakana joka kisan 14 bittisenä kompressoituna.

Ja verrokkina annetaan meikä, eli ihan kovimmatkin treenit olen vetänyt 30g Vitargolla, eli sitä ei välttis kulu mielettömästi. Vasta hiljattain siirryin käyttämään 50 grammaa, sitä ennen mennyt kaikki viimeiset vuodet 30g annoksella. EAA:ta aina 30g. EAA on kanssa aina tukulla kovassa tarjouksessa ja tota olenkin vetänyt viimeisen vuoden.
Joo ei näissä tarvitse hevostella että antaa sen minkä antaa.

Tulipahan vihdoinkin tajuttua lopullisesti, ettei meikäläisen kannata raahata kameraa seuraaviin kisoihin. Parempi katsella ammattikuvaajien ottamia kuvia jatkossa.

Jännä toi hiilarin ottaminen treenin aikana kun itelle ei toivookaan että treenin aikana jois vitargoa ja palkkari ois ilman hiilareita. Sokerit droppaa niin sairaasti tunnin sisään että kahdesti jo taju lähtenyt kun kerrasta ei oppinut :D kuinka nopeasti kerkeät syömään salilta viimeisen hiilarihuikan jälkeen?

Jännä toi hiilarin ottaminen treenin aikana kun itelle ei toivookaan että treenin aikana jois vitargoa ja palkkari ois ilman hiilareita. Sokerit droppaa niin sairaasti tunnin sisään että kahdesti jo taju lähtenyt kun kerrasta ei oppinut :D kuinka nopeasti kerkeät syömään salilta viimeisen hiilarihuikan jälkeen?
Mulla kestää vartti päästä himaan.

Ja Nyyssölän heittämä idea Bladerunnerista Tokion maisemilla, aivan tykki idea ja lähden toteuttamaan sen. Testasin yhdellä kuvalla ja nyt tiedän ainakin kellonajan mihin aikaan pitää olla kuvaamassa, tartten vain mahdollisimman sopivat kuvakulmat ja kadut ja rakennukset. Eeppistä kamaa siis tiedossa ja jos hyvin saadaan, niin Mika sitten maskataan johonkin kuvaan niissä releissä.

blade2.webp

Mun käytössä on nyt nelisen vuotta ollut Vitargo + EAA. Enkä ihan heti vaihtaisi pois. Treenaan aika rajulla tavalla, joten haluan varmistaa, että ravinteita on heti käytössä kun keho niitä kaipaa. En näe minkään maan järkeä skippaa intrajuomaa ja vetää vasta palkkaria kun ylivoimaisesti järkevin vaihtoehto on ottaa hiilarit ja aminot treenin aikana, eikä sen jälkeen. Treenin jälkeen mennään syömään, treenin ajan ravitaan kroppaa nopeilla lisäravinteilla.
Ok. Kiitos

Back
Ylös Bottom