Ok. Kiitos ja mikä on se nopeimmin ( kallein) imeytyvä sitte? Ja onko hyöty sen rahan väärti?
Osmolitee vaa koneeseen, sitä itellä käytössä 50g per treeni. Vitargo kalliimpi vaihtoehto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Kiitos ja mikä on se nopeimmin ( kallein) imeytyvä sitte? Ja onko hyöty sen rahan väärti?
Palautusjuomaa en käytä, vaan treenin lopuksi ryystän bcaa:ta ja lähden kotiin syömään.Ok. Täytyy stedaa.Osmolitee vaa koneeseen, sitä itellä käytössä 50g per treeni. Vitargo kalliimpi vaihtoehto.
Jos osaat kertoa missä Tokiossa olis pienoismallikauppa, josta sais ostettua Bladerunner aluksen. Eli se kyttäauto jolla Joe meni.Milloin / Mihin matka? Olen asunut Tokiossa nyt nelisen vuotta, joten jos voin auttaa "paikallisena" niin ilmoittele!
Mulla citrulliini malaattipurkin (Star Nutrition) kyljessä lukee, että "nauti noin tunti ennen harjoittelua".Itse olen huomannut intrahiilarin (sekoitukseni sisältää myös suolaa, beta-alaniinia ja sitruunamanaattia) hyödyn vain dieetin loppuvaiheessa, jolloin sillä oli selvä vaikutus jaksamiseen
Pitää tutkia onko se vain simppelisti hidas imeytymään vai pitkävaikutteinen.Mulla citrulliini malaattipurkin (Star Nutrition) kyljessä lukee, että "nauti noin tunti ennen harjoittelua".
Mä voin tehdä jos listaatte tänne vähän. Jos otettais siihen vain trendikkäät kanavat, eli insta, tube ja snap.Mike, eikö kilpailijat ja bodyjuorut osioon vois pinnata ketjun missä olisi listattuna eri suomalaisten kilpailijoiden some-kanavat? Varmasti lisää näkyvyyttä kilpailijoille ja sitä myötä koko lajille. Itseäni ainakin kiinnostaisi saada lisää mielenkiintoisia seurattavia ja valmis lista helpottaisi huomattavasti. Muutenkin kun tuntuu some tätä genreä vahvasti pyörittävän.
Toki tarviis jonkun joka jaksaa kaikki listata läpi.
Mä voin tehdä jos listaatte tänne vähän. Jos otettais siihen vain trendikkäät kanavat, eli insta, tube ja snap.
Erittäin cool. Pistän niihin sitten kuvat vielä pienempänä.Voin huomenna aamusta pistää sulle täyden listan sisältäen linkit profiileihin upotettuna ja muokkaat sitten jos koet tarvetta. Ny ei kerkiä uhraan tuntia siihen :D
Pitää tutkia onko se vain simppelisti hidas imeytymään vai pitkävaikutteinen.
View: https://m.youtube.com/watch?t=526s&v=AgPMUOiOT9s
Nyt kun olet jo pitempään hakannut kovia treenejä,niin olisiko tämä tänä päivänä "lasten leikkiä"?
Nyt kun on hyrskytin kyljessä, niin vois mennä toi paremmin. Hyrsk hyrsk.Suomen bodiskenen legendaarisimpia klippejä tuo, varsinkin kun aina välillä hakkaa rajotinta vasten :D.
Varmasti hyvä valinta, on toi aika legacy kamaa jo.Mä ajattelin koittaa Xenforon omaa Media galleriaa, jos vaihtais ton copperminen pois. Se on modernimpi, responsiivinen ja mobiilissakin parempi.