Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ja eiks oo kivaa, että kun saan itseni kuntoon, niin sitten viikonloppuisin Vatanen tulee treenaamaan Mayorille ja vedellään kimpassa aina pari treeniä viikonloppuisin, sitten tulee matskua niistä aina vuoronperään. Ollin kanssa jalkatreeniä tulossa heti kun mies kerkee stadiin.

Ja eiks oo kivaa, että kun saan itseni kuntoon, niin sitten viikonloppuisin Vatanen tulee treenaamaan Mayorille ja vedellään kimpassa aina pari treeniä viikonloppuisin, sitten tulee matskua niistä aina vuoronperään. Ollin kanssa jalkatreeniä tulossa heti kun mies kerkee stadiin.

Kuulostaa paremmalta kuin hyvältä!

Olkapää kuvattu ja kuvien kanssa marssin ortopedille, joka sitten ne katsoi perusteellisesti läpi. Onni onnettomuudessa, diagnoosi on raju venähdys. Siellä ei ollut mitään kriittistä isoa rikki, vaan venymisen aiheuttamia juttuja vain. Kivun rajoissa voi treenaa, eli pääsin säikähdyksellä. Kiertäjät nätisti kiinni, hauiksen pitkä pää siististi kiinni, labrumissa jotain rustovauriota. Katotaan vielä radiologin lausunto kun saan sen.

Huh, hyvä kuulla että kerrankin jotain "positiivista" tuolla loukkaantumisrintamalla. Nyt vaan malttia sitten reeneihin että saa parantua rauhassa.

Huh, hyvä kuulla että kerrankin jotain "positiivista" tuolla loukkaantumisrintamalla. Nyt vaan malttia sitten reeneihin että saa parantua rauhassa.
Joo, ei ole kiire takoa deltsejä täysiä. Nyt kuntoutan sitä ja järkeistän treeniä olkapäille jatkossa. Tosin mä treenaan oikeasti tosi näteillä tekniikoilla, niin ei mun pitäis enää saada mitään vammoja. Sitä mietin, että pitäiskö unohtaa kyykyssä ne isommat romut. 180x10 on jo melkoista. Ettei tässä tavottele mitään 10x200.

Joo, ei ole kiire takoa deltsejä täysiä. Nyt kuntoutan sitä ja järkeistän treeniä olkapäille jatkossa. Tosin mä treenaan oikeasti tosi näteillä tekniikoilla, niin ei mun pitäis enää saada mitään vammoja. Sitä mietin, että pitäiskö unohtaa kyykyssä ne isommat romut. 180x10 on jo melkoista. Ettei tässä tavottele mitään 10x200.
moi, itellä kummatkin olkapäät leikattu ja vältä tosiaan leikkauksia viimeiseen saakka. Takakyykky vääntää aika mukavasti noita olkapäitä.. ota oikeasti iisisti jonkin aikaa, niin tulee taas kuntoon. Pikaisia paranemisia!

moi, itellä kummatkin olkapäät leikattu ja vältä tosiaan leikkauksia viimeiseen saakka. Takakyykky vääntää aika mukavasti noita olkapäitä.. ota oikeasti iisisti jonkin aikaa, niin tulee taas kuntoon. Pikaisia paranemisia!
Mulla takakyykky rassaa eniten noita kyynärtaipeita ja kiertäjiä, mutta siksi kyykkäänkin ihan niskassa tanko, pääsee siitäkin ongelmasta.

Kokeileppa jättää pikkurillit tangon toiselle puolelle. Siis 3 sormea vaan tangon yli. Helpottaa olkapäitä, mukava ote ja tanko pysyy kyllä.
Lisäksi noin saa helpommin kyynärvarret tangon alle.

34811769-6859-42CD-A579-81B9F03C3843.webp

Viimeksi muokattu:
No hyvä ettei mennyt pahemmin solmuun. Sulla toipuu toi olkapää nopeasti ennustan mä. Perusteina tolle ennustukselle on se että sulla on hyvät lihat olkapäissä. Mulle yksi ammattilainen on sanonut että jos olkapää(t)on paskana tai muuten kovin oireilee niin sinne tarvitaan massaa tukemaan sitä. Ei mitään liirum laarumeita.

No nyt kuulostaa kovalta!

Vähän droppaa paino, 96,6kg nyt. Tiputin välittömästi kaloreita kun tiistaina satutin ton olkapään, nyt se sitten on tyhjännyt ja alkaa meneen ukko länään, mut so what.

Vertin kanssa keskiviikkona käsitreeni videolle ja selkä torstaina Bettinan kanssa.

Back
Ylös Bottom