Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei, varmasti näin onkin kun kehitysmaissa elintaso nousee ja ihmisiä on enenmmän ja enemmän. Näkisin kuitenkin, että sen käyttö länsimaissa on vähentynyt merkittävästi Instagramin, snapchatin, Twitterin yms. myötä. Toki suurimmalla osalla varmasti edelleen on Facebook, mutta sitä käytetään huomattavasti vähemmän kuin ennen ja käyttäjä kunta on vanhempaa. Voin toki olla väärässäkin, jotenkin tällainen kuva itselleni on tullut eli täyttä Mutua.
Vähän samaan linjaan menisi tuon mun ylempänä spekuloinnin kanssa.Mulla lakkas näkymästä feedissä sen jälkeen kun olympiatuloksia spämmättiin joka sarjasta niin pirusti. Nyt noi uusimmat ei näy ollenkaan vaikka laittaa 'show latest' ja scrollaa monta päivää taakse päin.
Kerran kokeilin Facebookissa mainostamista ja maksoin pari tonnia. Ei tullut yhtaan yhteydenottoa vaikka mainos mukamas naytettiin isolle maaralle ihmisia. Samoin systeemi jolla saa lisaa tykkayksia on mielestani taysi huijaus. Sita kuka tykkaa sivua ei saa nakyviin. Numero vaan kasvaa. Sitahan on spekuloitu paljon etta ne olisi tosiaan pelkkia botti tykkayksia. Otapa tuosta selva. Joka tapauksessa itse en luota Facebookiin siina mielessa.