Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3634697/Tyomatkat+saa+Turussa+polkea+henkensa+kaupalla

Voi elämä tota turkulaista toimittajaa fillarilla. Fillaristit ihan oikeasti luulevat olevansa maailman napa ja varsinkin stadissa ovat todella raskaita. Mennään kun on oikeus, ei mitään tilannetajua koskaan. On melkoisen ihme ettei niitä kuole liikenteessä, Suomessa sentään autoilijat joutuu noita väistämään ja väistävätkin vaikka noi sekoilis kuinka, jossain Aasiassa tulee ruumiita jos siellä vetää tollai.

http://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000005322794.html

Ojajärvi on Pyöräilykuntien verkoston projektipäällikkö. Moll on tohtorikoulutettava Aalto-yliopiston rakennetun ympäristön laitoksella.

Pyöräily on köyhille. Ja joukkoliikenne sellaisille, joita siirretään joukolla paikasta A paikkaan B. Kun provosoidaan tunnetta peliin, niin suunnitelma ei paljastu.

Syön aika simppeleitä ruokia. Pistän perunoita kilon uuniin, paistan jauhelihaa, riisinkeittämistä, makaroonien keittämistä. Ei se isoa valmistamista ole, niin ei siinä sillai ala ressaamaan. Vihanneksia en syö, vaan käytän viherjauheita.
Kun et syö vihanneksia, niin paljonko syöt viherjauhetta päivässä? Kukkurallisen ruokalusikallisen?

Kun et syö vihanneksia, niin paljonko syöt viherjauhetta päivässä? Kukkurallisen ruokalusikallisen?
About sen verran ja punajauhetta kanssa. Vedän noi samalla kertaa, ei mikään paras makuelämys.

Noi on tarjouksessa nyt.

Screen Shot 2017-09-03 at 15.29.33.webp

Star Nutritionin Reds Blend on todellinen ravintoainelataus! Terveellinen yhdistelmä hedelmiä, marjoja ja superfoodia tiivistetyssä muodossa.

• Tiivistetty sekoitus hedelmiä, marjoja ja superfoodia
  • Sisältää runsaasti vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja
  • Kuitupitoinen – ylläpitää kylläisyyden tunnetta pitkään
  • Luonnollisia makuaineita
  • Gluteeniton
  • Nauti juomaksi sellaisenaan tai sekoita smoothien joukkoon
Hedelmien ja vihannesten parhaita puolia on se, että ne sisältävät runsaasti ravintoaineita ja vain vähän energiaa. Juuri tämä on myös Reds Blendin vahvuus. Ei sinänsä mitenkään yllättävää, sillä Reds Blend koostuu nimenomaan hedelmistä ja vihanneksista – maukkaassa, kätevässä ja tiivistetyssä muodossa. Se on varsinainen ravintoainepommi, josta on helppo sekoittaa luonnollinen rautaisannos vitamiineja, antioksidantteja ja kivennäisaineita.

Ravitseva ruokavalio on olennaisen tärkeä terveyden kannalta. Erityisen suuri merkitys sillä on aktiivisille kuntoilijoille ja urheilijoille. Hedelmiä ja vihanneksia voi kuitenkin olla vaikeaa saada nautituksi koko annossuosituksen verran arjen muiden haasteiden lomassa. Tähän Reds Blend on loistoratkaisu, sillä jo 10 grammasta saa valtavasti välttämättömiä ravintoaineita, joiden lähteinä ovat Montmorency-kirsikka, goji-marjat, acai-jauhe ja muut hedelmät ja marjat.

Aineksista moni lukeutuu niin kutsuttuihin superfoodeihin, joilla voi erinomaisen ravintosisältönsä lisäksi olla suoliston hyvinvointia edistäviä, vastustuskykyä vahvistavia ja tulehdusta vähentäviä vaikutuksia. Reds Blend sisältää luonnollisia makuaineita, ja se sopii nautittavaksi sellaisenaan veteen sekoitettuna. Sitä on helppo lisätä myös vaikkapa smoothien sekaan tuomaan lisää makua ja ravintoaineita.

Mojiton makuinen vitamiinipommi helposti sekoittuvassa muodossa. Star Nutrition Greens Blend on tiivistetty sekoitus ravinteikkaita ainesosia!

• Sisältää mm. vehnänorasta, vihreää teetä, spirulinaa ja goji-marjajauhetta
  • Runsaasti vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja
  • Sekoitetaan pelkkään veteen
  • Luonnollisia makuaineita – herkullinen Mojiton maku
  • Runsaasti kuituja, jotka lisäävät kylläisyyden tunnetta
  • Helppo tapa täydentää päivittäistä hedelmien ja vihannesten saantia
Greens Blend on terveellinen sekoitus ravinteikkaimpia mahdollisia ainesosia. Vehnänorasta, goji-marjajauhetta, spirulinaa, vihreää teetä ja klorellaa sisältävän valmisteen avulla päivittäisten vitamiini- ja kivennäisainetarpeiden täyttäminen onnistuu helposti ja miellyttävästi.

Vitamiinien ja kivennäisaineiden riittävä saanti on yhtä tärkeää, olipa tavoitteenasi kunnon kohentaminen, lihasmassan kehittäminen tai vain aktiivinen ja terveellinen elämä. Täysipainoinen ruokavalio on kaiken perusta. Greens Blend on suunniteltu helpottamaan ravitsemuksellisten tarpeiden täyttymistä. Jo yhdestä 10 gramman annoksesta saat merkittävän määrän tärkeitä vitamiineja, kivennäisaineita ja antioksidantteja. Suuri osa niistä on peräisin niin kutsutuista superfood-aineista, joilla on täysipainoisen ravintosisältönsä ohella monenlaisia suotuisia terveysvaikutuksia.

Maustamattomien hedelmä-, vihannes- ja superfood-valmisteiden maku ei yleensä ole kaikkien mieleen. Greens Blend on kuitenkin toista maata. Luonnollisten makuaineiden (ja pitkäaikaisen työn) avulla tuotteeseen on saatu suositun perinteisen Mojito-drinkin herkullisen raikas maku.

Kyllähän toi pyöräilijä ajaa tossa videolla aivan päin persettä. Itsekkin pyöräilen vauhdilla mutta kun ajat kaupungissa ni kyllähän sä hiljennät vauhtia risteykseen ja ennakoit tilanteen... Esim jos näät niiku tossa videolla että rekka on kääntymässä niin ethä sä nyt vittu mene vauhdilla siihe suojatielle vaan hiljennät vauhtia sillei et se kerkee mennä siitä yli ja sitten alat taas polkea täysiä ku oot menny suojatien yli.
Itsekkin harrastan tätä että välillä ajan autotiellä ja sit vaihdan pyörätielle. Tämä tapahtuu yleensä maantiellä ja vaihdan aina silloin takaisin pyörätielle kun ei ole ketään takana eikä edessä. Kaupungissa ei tulis mieleenkä ajaa liikenteen seassa liikennevaloissa yms. Vituttais jo pelkkä ajatus olla siellä tukkeena :D

Oletko ihan varma? Olisi kiinnostavaa nähdä koordinaateilla kartasta että missä näin ei ole merkitty.
En ole varma. Kai mä huomenna katson sit tarkemmin. Ajattelin ettei olis kun on se kiertoliittymä mutta kun sanoit sen noin niin varmaankin on?

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3634697/Tyomatkat+saa+Turussa+polkea+henkensa+kaupalla

Voi elämä tota turkulaista toimittajaa fillarilla. Fillaristit ihan oikeasti luulevat olevansa maailman napa ja varsinkin stadissa ovat todella raskaita. Mennään kun on oikeus, ei mitään tilannetajua koskaan. On melkoisen ihme ettei niitä kuole liikenteessä, Suomessa sentään autoilijat joutuu noita väistämään ja väistävätkin vaikka noi sekoilis kuinka, jossain Aasiassa tulee ruumiita jos siellä vetää tollai.
Aivan käsittämätöntä toimintaa tuolta toimittajamulkerolta. Timo Närä näyttää nimi olevan.

Kaveri suhaa sähköpyörällä ydinkeskustassa kolmeakymppiä asenteella "minä kyllä menen koska minulla on oikeus." Tuossa videossa kyllä tiivistyy se, mistä tieraivo Suomessa kumpuaa. Porukka menee laput silmillä, eikä minkäänlaista tilannetajua. Onhan niitä vaarallisesti kaahaavia autolijoitakin yhtä lailla, mutta monilla pyöräilijöillä on jonkinlainen ylemmyydentunne autoilijoita kohtaan siitäkin syystä, etteivät saastuta. Minä olen ekologinen, vaaralliset ja saastuttavat autot väistäkööt.

Tuo on uskomaton kohta, jossa pyöräilijä näkee rekan sadan metrin päästä, ja sitten oikein kiihdyttää suojatietä kohti, ja marttyyrinä huitoo keskisormea perään. Pieni hidastus ja rekka olisi mennyt menojaan hyvissä ajoin. Järkeä pitää käyttää varsinkin keskustassa ajaessa. Itse ajoin aikanaan seitsemän kilometrin työmatkan päivittäin parin vuoden ajan, eikä juuri mitään vaaratilanteita tullut koskaan.

En kannata väkivaltaa, mutta eipä haittaisi, jos joku autoilija hyppäisi ratista, ja antaisi tuolle keskisormea heristävälle asennevammaiselle toimittajanrunkulle vähän isän kädestä, ennen kuin oikeasti tapahtuu vakava onnettomuus. En usko että muuten oppii. Tuollainen ylimielinen suhailu on oikeasti vaarallista toimintaa.

Mun perään on 2 kertaa lähtenyt fillaristi. Sit se suunsoitto loppuu aika saatanan lyhyeen kun nousee autosta ja kysyy että mikäs ongelma on. Ja joka kerta niitä ei vain nähnyt ja tosta yhdestä risteyksestä ennenkin sanonut ja mailannut stadin kaupungillekin, että tehkää nyt jotain sille.

Jos Mike vedät kukkurallisen ruokalusikan viherjauhetta, niin osaatko sanoa mitä määrää kasviksia se vastaa? Monissa nettivalmennuksissa noita kasviksia syödään ihan hitosti. Tiedän pari tyyppiä, jolla jäänyt homma tuon takia kesken, kun ei vaan jaksa vetää sellaisia määriä ja kokee homman hankalaksi.

Näin vanhemmiten ei enää uskalla vetää fillarilla kamikazena. Kypärä on ilmestenyt päähän ja jarrut pidetään ihan vimpan päälle kunnossa, talvella nastat alla sekä kunnon valot pimeällä. Kyllähän mä aina olen tiennyt että rauta ja asfaltti sattuu vaikka kuinka on juridisesti oikeassa. Se mun täytyy myöntää että joskus olen pikkasen haastanut autoja jos olen ollut pahalla tuulella ja vittuuntunut maailmanmenoon tms. paskaa. Vaan kyllä mä nyt sen olen ymmärtänyt että fillari saatta aika äkkiä tulla tilanteeseen ja autoilija ei vaan näe tai kerkiä reakoimaan. Siksipä en hirveän mielelläni suhaa auton eteen ellen saa katsekontaktia kuskiin, ja jos autolla on pakkivalot päällä niin koukkaan huolella, ihan vaan varmuuden vuoksi. Näin kun toimin niin kyllä sit autot usein joustavat ja antavat ehkä pikkasen arvoa kun en vedä metrin kyrpä otsassa.

Back
Ylös Bottom