Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Joo ja mitään mullistavaa ne eivät tarjoa kuitenkaan.

Ei ehkä mullistavaa mutta videoiden perusteella ainakin muutamia asioita on toteutettu paremmin kuin photarissa. Olen siis photaria käyttänyt sitten version 5.0 tässä kovasti kättä väännän itseni kanssa pitäisikö vaihtaa softaa? Kilpailu alalle tekisi todellakin erittäin hyvää. On kyllä outoa huomata että muutamat yritykset pystyvät luomaan itselleen sellaisen brändin että mm. photoshopata on termi jonka lähes kaikki ymmärtää. Oli se sitten tehty millä tahansa softalla.

Editoidaan sen verran että kyllähän aikanaan altavistakin kaatui googlen edessä.

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3634697/Tyomatkat+saa+Turussa+polkea+henkensa+kaupalla

Voi elämä tota turkulaista toimittajaa fillarilla. Fillaristit ihan oikeasti luulevat olevansa maailman napa ja varsinkin stadissa ovat todella raskaita. Mennään kun on oikeus, ei mitään tilannetajua koskaan. On melkoisen ihme ettei niitä kuole liikenteessä, Suomessa sentään autoilijat joutuu noita väistämään ja väistävätkin vaikka noi sekoilis kuinka, jossain Aasiassa tulee ruumiita jos siellä vetää tollai.

http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3634697/Tyomatkat+saa+Turussa+polkea+henkensa+kaupalla

Voi elämä tota turkulaista toimittajaa fillarilla. Fillaristit ihan oikeasti luulevat olevansa maailman napa ja varsinkin stadissa ovat todella raskaita. Mennään kun on oikeus, ei mitään tilannetajua koskaan. On melkoisen ihme ettei niitä kuole liikenteessä, Suomessa sentään autoilijat joutuu noita väistämään ja väistävätkin vaikka noi sekoilis kuinka, jossain Aasiassa tulee ruumiita jos siellä vetää tollai.

Taitaa tossa videolla ajaa vielä sähkäavusteisella fillarilla, niin tilannenopeus alkaa olla pikkasen hankala kaupungin keskustaan. Noo sitten pitää taas yrittää ymmärtää kyseinen henkilö on Turusta, joten kyllähän se elämälle jo kohtuuttomat vaatimukset asettaa :)

Ja fillaristit on aika toivottomia tapauksia. Niiden periaate on "mulla on oikeus mennä, niin mä menen". Sitten toki se vekslaaminen jalankulkijasta autoksi ja siitä pyöräilijäksi. Punaisissa muututaan jalankulkijoiksi ja mennään suojatietä, sitten taas ollaan autoja ja taas sama apina edessä. Punaisista ei kamalasti välitetä saati väistämisevelvollisuutta ei niillä mielestään ole koskaan, vaikka esim postiin kun menee musiikkitalon nurkalta, niin sellä alhaalla on suoraan autoilla etuajo-oikeus, mutta nää sankarit ei paljoo sitä mieti, vaan joka ikinen kerta sieltä tullaan kädet levällään eteen.

Koetko Mike koskaan, että fiksusti syöminen on hankalaa? Meneekö päivässä kauankin ruokien valmistamiseen? Entä miten paljon vedät kasviksia päivässä?

Siis ei jumalauta mikä apina tuo "toimittaja." Ite ajaa tuolla munamankelilla tyyliin 50km/h keskustassa ja aiheuttaa vaaratilanteita koko videon ajan. Huvittavin kohta on juuri tuo keskisormi tilanne, apina tulee sähköpyörällään niin lujaa ku pääsee ja 20-tonninen rekka on jo kääntymässä ennenku apina on lähelläkään suojatietä, vaikka rekka oliski pysähtyny se ei ikinä olisi kerenny pysähtyä ennen suojatietä.

Koetko Mike koskaan, että fiksusti syöminen on hankalaa? Meneekö päivässä kauankin ruokien valmistamiseen? Entä miten paljon vedät kasviksia päivässä?
Syön aika simppeleitä ruokia. Pistän perunoita kilon uuniin, paistan jauhelihaa, riisinkeittämistä, makaroonien keittämistä. Ei se isoa valmistamista ole, niin ei siinä sillai ala ressaamaan. Vihanneksia en syö, vaan käytän viherjauheita.

Siis ei jumalauta mikä apina tuo "toimittaja." Ite ajaa tuolla munamankelilla tyyliin 50km/h keskustassa ja aiheuttaa vaaratilanteita koko videon ajan. Huvittavin kohta on juuri tuo keskisormi tilanne, apina tulee sähköpyörällään niin lujaa ku pääsee ja 20-tonninen rekka on jo kääntymässä ennenku apina on lähelläkään suojatietä, vaikka rekka oliski pysähtyny se ei ikinä olisi kerenny pysähtyä ennen suojatietä.
Muutenkin se tulee semmoista vauhtia risteyksiin, ettei autoilla ole mitään hajua sen tulemisesta. Sitten tää kusinaama levittelee käsiään, toivottavasti saa fudut. Fillaristit eivät tajua sitä faktaa, että autosta ei niin helppoa ole havaita niitä aina.

Joo jos jokainen liikenteessä ajaisi samalla asenteella niin ruumiita tulisi on kyse sitten autoilijoista tai pyöräilijöistä.

Tämä oli kyllä pohjat. Onko tämä oikeasti TS:n taso? Vaikuttaa ihan joltain vitsiltä.

Kirjoitin taannoin, että autoilijatkin harrastaa tätä samaa. Silloin keskisormi on korvattu töötillä. Kai siitä sitten tulee hyvä mieli tai tunne vallasta, kun voi itse luoda vaaratilanteen painamalla kaasua, kun joku yrittää vaihtaa kaistaa tai liittyä risteyksestä samalle kaistalle.

Samanlailla kuin toimittajan videossa, niin vauhdin höllääminen ei suinkaan ole ikinä vaihtoehto, koska "minä menen tässä nyt ja minulla on oikeus".

Pistipä muuten oikein huolella vihaksi toi video! Vitun kusipää levittelee käsiään ja näyttelee sormimerkkejä kun vetää kevyenliikenteenväylää samaa vauhtia autojen kanssa, siis mitä vittua!? Toivottavasti ne tuolla toimituksessa katsoo sen videon ja tunkee sen kypäräkameran sen perseeseen ja potkii helvettiin tuolta. Pyöräilen meinaan itse työssäni päivittäin muun liikenteen seassa ja tuollaiset vitun kusipäät aiheuttaa meitä kaikkia pyöräilijöitä kohtaan vitullisia ennakkoluuloja ja tieraivoa.

Tuo pyöräilijöiden varominen keskustassa on kyllä perseestä. Ensinnäkin vituttaa tuo ajoradalla ajaminen. Onko ihan oikeasti vaarallisempaa pyörä jalankulkijoiden joukossa jalkakäytävällä vai pyörä autojen välissä ajoradalla. Ja helvetin mukava lähteä vaikka liikennevaloista polkupyörän perässä raahautumaan kun et pysty/kehtaa ohittaakaan. Sitten nyt vielä kun on syksy sain sydämentykytyksiä yksi ilta töistä kotiin ajaessa kun käännyin pois liikenneympyrästä ja juuri pyöräilijä syyspimeällä aivan mustissa vaatteissa ilman valoja tai heijastimia oli tulossa suojatielle. En nähnyt kyllä yhtään, onneksi fillaristi himmasi vauhtia sen verran, että ehdin alta.

Päivittäisen fillarimatkan kohdalla on kiertoliittymä ns T risteyksessä. Pyörätie tulee Tn poikkiviivan suuntaisesti ja jatkuu pystyviivan yli pyörätienä.
Tosi usein tulee tilanteita että sekä auto että minä fillaristina pysähdyn.
Käsittääkseni mun pitää väistää autoa joka ajaa Tn pystyviivaa risteykseen. Mutta nehän tietty joutuu odottamaan jos risteyksessä on jo toinen auto. Mutta olenko etuajo-oikeutettu Tstä kääntyviin ja liittymästä poistuviin autoihin nähden?
Joo, eikai siinä. Mielummin pieni vaiva kuin rullatuoli. Eikä se autoilijallekaan kivaa ole vaikka puskurilommolla selviäisi.

Päivittäisen fillarimatkan kohdalla on kiertoliittymä ns T risteyksessä. Pyörätie tulee Tn poikkiviivan suuntaisesti ja jatkuu pystyviivan yli pyörätienä.
Tosi usein tulee tilanteita että sekä auto että minä fillaristina pysähdyn.
Käsittääkseni mun pitää väistää autoa joka ajaa Tn pystyviivaa risteykseen. Mutta nehän tietty joutuu odottamaan jos risteyksessä on jo toinen auto. Mutta olenko etuajo-oikeutettu Tstä kääntyviin ja liittymästä poistuviin autoihin nähden?
Joo, eikai siinä. Mielummin pieni vaiva kuin rullatuoli. Eikä se autoilijallekaan kivaa ole vaikka puskurilommolla selviäisi.

Olisiko autoilla kolmio siinä suojatietä/pyörätietä ennen molempiin suuntiin? Erikoista jos ei ole. Kolmion takaa tulevan autoilijan pitäisi kyllä väistää pyörää oli auto menossa sinne kiertoliittymään tai tulossa pois ja kääntyvänä sen pitäisi muutenkin väistää vaikka ei olisi kolmiota. Toisaalta pyörällä olisin varovainen, enkä luottaisi siihen että autoilija tietää milloin väistää tai huomaa minua.

Kaivoin vielä linkin. Ei tuossa puhuta kiertoliittymästä, mutta ei kai se tilanteeseen vaikuttaisi.
https://www.liikenneturva.fi/fi/ajankohtaista/liikennevinkki/pyoratien-jatke-ei-ole-suojatie

Viimeksi muokattu:
Ei siinä kolmioita ole koska liittymässä olevaa väistetään aina jokatapauksessa.
Totta kai varon ja niin varmaan autoilijatkin.

Ei siinä kolmioita ole koska liittymässä olevaa väistetään aina jokatapauksessa.
Totta kai varon ja niin varmaan autoilijatkin.

Oletko ihan varma? Yleensä kyllä on kolmiot kiertoliittymään mentäessä ja jos poikki menee pyörätie, niin kolmio on sitä ennen. Olisi kiinnostavaa nähdä koordinaateilla kartasta että missä näin ei ole merkitty.

Auto väistää fillareita niin mennessä kuin tullessa kiertoliittymässä.
(mikä on minusta väärin koska periaattassa normaalin risteyksen toiminnan vastaista vaikka kaikki muut on säännöt on samat)

Laittakaa minulle joku koordinaatti missä ei olisi kolmiota laitettu ennen sitä suojatietä, tai ylipäätään joku kiertoliittymä jossa ei ole kolmiota. Minusta niissä nykyisin aina on?

Mutta onhan se iskostunut päähän että ympyrässä olevia väistetään, joten on se loogista ajatella että suojatie ja pyörätie ovat sitä samaa ympyrää ulommalla kehällä? Ja sitten toisaalta liitymästä poistuva auto on aina kääntyvä, joten autoilijan pitää väistää. Sitä välttämättä ei edes tarvitsisi merkitä / ei aina merkitä? kolmiolla, koska kai poistuva autoilija tajuaa olevansa kääntyvä ja siksi väistämisvelvollinen?

Lisäys.
http://alk.tiehallinto.fi/kiertol/kiertol.htm

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom