Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hahaa, vähän sä oot hauska ja omaperäinen. Mitä jos kiertäisit niinkuin kaikki järkevät ihmiset tekevät.

Sä tunnit olevas näitä liikenteessä mielensäpahoittajia, joten osaat varmaan vastata, että mikä siinä on kun jengi hermostuu kun joku tekee liikenteessä virheen? Monet jopa tekevät niin, että kun huomaavat, että kun toinen ei esim. huomaa kolmiota niin tällöin "etuajo-oikeitettu" kiihdyttää jotta ehtii tilanteeseen painamaan jarrua ja puimaan nyrkkiä. Monesti tällaisessa tilanteessa, jos olisi ajanut samaa nopeutta kuin aikaisemmin niin väistämisvelvollinen olisi ehtinyt alta pois ja "etuajo-oikeutettu" olisi voinut jatkaa menojaan ihan normaalisti.

Pyydän anteeksi autoilijat ovat aina ennen muita. Heillä tuntuu olevan niin saatananmoinen kiire muutenkin.

On ollut monesti tilanteita jossa menet risteyksen yli ja toisen auton "takaa" tulee toinen auto yli risteyksen vaikka hänen pitäisi pysähtyä ennen risteystä. Olkoon tämä pieni rike mutta kun auton nokka tönäisee sinua niin ei paljoa naurata. En tiedä mutta yleensä nämä ovat olleet joko audeja ja bmv kuskeja tiedä sitten syytä. Ja voin sanoa että näitä tulee joka helvetin kerta kun juoksen. Pysäyttäkää se auto ennen suojatietä. Kiitos

Viimeksi muokattu:
Käytännössä Roope Ankka ilman onnen kolikkoo kai. Lennotki menee ihan turistiluokassa.
Toinen samantyylinen on maailman rikkaimpiin ihmisiin lukeutuva Warren Buffet. Asuu edelleen 50-luvulla ostamassaan omakotitalossa ja tykkää syödä roskaruokaa. Maksaa parturista 18 dollaria ja ajaa perus Cadillacilla.

Jep sillä vanhalla corollalla ei koskaan tehdä ajorikkeitä :D penarihomot, audistit ja mersuperseet on se liikenteen alin kasti,,,!!!

No perkele sitten täytyy olla varovainen liikenteessä :D Turussa täytyy nykyään olla varoinen puukkohiippareita ja corolla kuskeja :D

En edelleenkään saanut tietoa pitäisikö noita suojatien yliajajia väistää vai mennä takaovesta sisään vai saako siitä auton konepellin yli ylittää.

Pakko palata autokeskusteluun sen verran, että eikös nykyään ole joku eu-direktiivi siitä, että auton takuu ei enää raukea vaikka autoa ei huollettaisi valtuutetussa merkkihuollossa? Autoa pitää huoltaa kuitenkin aina valmistajan antamien ohjeiden ja oppien mukaan nyrkkipajallakin ja alkuperäisosia on käytettävä.

Miten se sitten menee nyrkkipajalla, jos huollon yhteydessä tarvitsee vaihtaa takuuseen jotakin?

Toinen samantyylinen on maailman rikkaimpiin ihmisiin lukeutuva Warren Buffet. Asuu edelleen 50-luvulla ostamassaan omakotitalossa ja tykkää syödä roskaruokaa. Maksaa parturista 18 dollaria ja ajaa perus Cadillacilla.
Eikös Buffet ollut se herra joka on sanonut että jättää lapsilleen vain sen verran että tulevat toimeen.

En edelleenkään saanut tietoa pitäisikö noita suojatien yliajajia väistää vai mennä takaovesta sisään vai saako siitä auton konepellin yli ylittää.
Enkös mä tuolla jo aikaisemmin kommentoinut, että mitä jos väistäisit niinkuin kaikki muutkin tekevät. Mut jos pakko on yrittää olla hauska niin mene takapenkkien kautta läpi. En tosin ymmärrä tuota, kun helpompi se on kiertää se auto eikä tuolla autoilijalle edes varsinaisesti kiusaa tee.

Mut jos alat konepelillä hyppimään niin varaudu saamaan kuonoosi (jotkut ovat herkkiä autojensa suhteen), tai sitten varaudu maksamaan se konepelti uusiksi. Jos sitä oikomaan ja maalaamaan tarvitsee ryhtyä niin maksaa varmasti yli tonnin.

Vastaa sinä vastavuoroisesti kysymykseen, että miksi (aikuinen) ihminen ei osaa itse päättää miten tuollaisessa tilanteessa pitää toimia, kun sitä pitää moneen kertaan internetissä kysyä?

Enkös mä tuolla jo aikaisemmin kommentoinut, että mitä jos väistäisit niinkuin kaikki muutkin tekevät. Mut jos pakko on yrittää olla hauska niin mene takapenkkien kautta läpi. En tosin ymmärrä tuota, kun helpompi se on kiertää se auto eikä tuolla autoilijalle edes varsinaisesti kiusaa tee.

Mut jos alat konepelillä hyppimään niin varaudu saamaan kuonoosi (jotkut ovat herkkiä autojensa suhteen), tai sitten varaudu maksamaan se konepelti uusiksi. Jos sitä oikomaan ja maalaamaan tarvitsee ryhtyä niin maksaa varmasti yli tonnin.

Vastaa sinä vastavuoroisesti kysymykseen, että miksi (aikuinen) ihminen ei osaa itse päättää miten tuollaisessa tilanteessa pitää toimia, kun sitä pitää moneen kertaan internetissä kysyä?
Sinä et ilmeisesti tajua, että tuo on ihan äärimmäisen vaarallinen tilanne sille jalankulkijalle. Yleensä, kun oletetaan liikenteessä, että muutkin osaavat liikennesäännöt. Tuossa tilanteessa kannattaa vaan hypätä siihen konepellille kyynärpäät edellä, jos se auto vähänkään meinaa osua.

Audeissa on kyllä helvetin huonot jarrut kun ei millään pysähdy ennen suojatietä. Ok olen tästä valittanut aiemmin mutta miten tuollaisen auton sitten pitäisi ohittaan. Kiipeänkö katon yli vai menekö läpi takaovesta? Tämä on muuten helvetin ärsyttävää jos olet jalankulkija.
Mä en ymmärrä koko kysymystä, miten jalankulkija ohittaa liikkuvan auton? Siis juoksetko sä niiden rinnalla ja koitat sitten päästä suojatielle niiden eteen? Vai niinkuin mitä? Jos taas joku uuno vetää suojatien yli, niin mä ainakin odottaisin jos se ei pysähdy, yleensä autot kyllä pysähtyy jos siinä joku kävelee. Sit taas stadissa on välillä paskamaiset ruuhkat ja kun siellä mennään sillai, ettet nää eteen kuin seuraavan auton ja ollaan yliittämässä kävelyvauhtia risteystä, niin jos se seuraava auto stoppaa just jonon päähän, niin sillä on vaihtoehtona joko jäädä keskelle risteystä tai sitten mennä siihen suojatielle että muut autot pääsee valoista. Joskus näin käy vahingossa ja voi vittu kun naurattaa kun siinä sitten tulee joku fillaristi tai muu uusavuton apina levitteleen käsiä kun ei pääse ohi. Tommoisissa tapauksissa itse ymmärrän, ettei se siinä tahallaan ole ja kierrän jommalta kummalta puolelta.

Sinä et ilmeisesti tajua, että tuo on ihan äärimmäisen vaarallinen tilanne sille jalankulkijalle. Yleensä, kun oletetaan liikenteessä, että muutkin osaavat liikennesäännöt. Tuossa tilanteessa kannattaa vaan hypätä siihen konepellille kyynärpäät edellä, jos se auto vähänkään meinaa osua.
Ymmärrän kyllä, siksi pidän sekä autoilijana ja jalankulkijana silmäni auki. Mutta jos luet tuon alkuperäisen viestin niin kysymys taisi olla tällaisesta tilanteesta, joka ei ihan niin vaarallinen ole kuin mitä annetaan ymmärtää.

View: https://youtu.be/vixFxgDODs0

Ymmärrän kyllä, siksi pidän sekä autoilijana ja jalankulkijana silmäni auki. Mutta jos luet tuon alkuperäisen viestin niin kysymys taisi olla tällaisesta tilanteesta, joka ei ihan niin vaarallinen ole kuin mitä annetaan ymmärtää.

View: https://youtu.be/vixFxgDODs0

Ja tommoisen tilanteeseen joutuu stadissa aika usein suoralla tiellä, ei tollai risteyksessä. Ja siihen tosiaankin ei jää vaihtoehtoja kun perässä on auto ja toinen vaihtoehto on mennä keskelle risteystä. Mä vai mietin, että mitäs jos siinä keskellä suojatietä on kaatuneena ihminen, kävelläänkö silloinkin yli kun on niin vaikeeta kiertää.

Tässä taidetaan kuitenkin tarkoittaa tilannetta jossa auto on kääntymässä vasemmalle ja toinen ajaa oikealta sen ohi.
Jos kääntyvä on isompi auto joka blokkaa näkyvyyden jalankulkijalle on se vähän vaarallisempi tilanne kuin tossa yllä olevassa videossa.

Tässä taidetaan kuitenkin tarkoittaa tilannetta jossa auto on kääntymässä vasemmalle ja toinen ajaa oikealta sen ohi.
Jos kääntyvä on isompi auto joka blokkaa näkyvyyden jalankulkijalle on se vähän vaarallisempi tilanne kuin tossa yllä olevassa videossa.
Audeissa on kyllä helvetin huonot jarrut kun ei millään pysähdy ennen suojatietä. Ok olen tästä valittanut aiemmin mutta miten tuollaisen auton sitten pitäisi ohittaan. Kiipeänkö katon yli vai menekö läpi takaovesta? Tämä on muuten helvetin ärsyttävää jos olet jalankulkija.

Tämä oli se alkuperäinen viesti. Ihmettelen kovasti miten tuossa mainitsemassasi tilanteessa katon yli kiipeäminen tai takaovesta kulkeminen edes olisi auttaisi asiaa ja jos tarkoitetaan sen ohiajavan auton kattoa/takaovea, niin liikkeessä olevan auton osalta se vaatisi jo vähän taikavoimia.

Viimeksi muokattu:
Mulkkuja löytyy jalankulkijoista, fillarikuskeista ja autoilijoista mutta onneksi suurimmalla osalla on pelisilmää milloin mennä ja milloin antaa tietä riippumatta pitääkö väistää vai ei.
Toisaalta on tälläisiä vitun vänkääjiä joiden elämä on ihan vituillaan kun auto joutuu pysähtymään juuri HÄNEN eteensä halusi se kuski sitä tai.

Radikaalimpaa muutosta kaloreihin. 100g lisää hiilaria, -50g rasva, -70g proteiini.

katso liitettä 143674
Vieläkö Mike menet 50g/pv rasvoilla? Ovatko kokemukset edelleenkin positiivisia?

Itsekin olen nyt miinuskalorijaksolla mennyt muutaman viikon 50g/pv rasvoilla ja nyt viikon verran vieläkin matalammilla rasvoilla. Rasvat olen pyrkinyt ottamaan tasapainoisesti hyvistä lähteistä (tydyttyttyneitä, kertatyydyttymättömiä ja monityydyttymättömiä). En ole toistaiseksi huomannut mitään negatiivista ja kohta vaihdankin taas plussakalorijaksolle ja samalla lisään rasvan määrää.

Vieläkö Mike menet 50g/pv rasvoilla? Ovatko kokemukset edelleenkin positiivisia?

Itsekin olen nyt miinuskalorijaksolla mennyt muutaman viikon 50g/pv rasvoilla ja nyt viikon verran vieläkin matalammilla rasvoilla. Rasvat olen pyrkinyt ottamaan tasapainoisesti hyvistä lähteistä (tydyttyttyneitä, kertatyydyttymättömiä ja monityydyttymättömiä). En ole toistaiseksi huomannut mitään negatiivista ja kohta vaihdankin taas plussakalorijaksolle ja samalla lisään rasvan määrää.
Voinut ihan normaalisti, eikä ole semmoinen tukkoinen olo. Jatkan edelleen, hyvin usein mun rasvat jää alle 50g.

Mulkkuja löytyy jalankulkijoista, fillarikuskeista ja autoilijoista mutta onneksi suurimmalla osalla on pelisilmää milloin mennä ja milloin antaa tietä riippumatta pitääkö väistää vai ei.
Toisaalta on tälläisiä vitun vänkääjiä joiden elämä on ihan vituillaan kun auto joutuu pysähtymään juuri HÄNEN eteensä halusi se kuski sitä tai.
Tämä.
Itse käytän kaikkia kolmea kulkumahdollisuutta. Joskus fillarilla harmittaa kun auto antaa tietä tienylityspaikassa vaikka oon jo ite pysähtynyt.
No, en ala vääntämään vaan menen toki yli. Morjestan mennessäni, vaikka täällähän sekin vitutti jotain
Vastaavasti jätän usein liikennevalot vaihtamatta jos olen yksin menossa yli. Tod näk yli pääsee jo ennen kuin valot vaihtuu ja sit koko tie seisoo tyhjissä valoissa.

Tietty sit joskus jää huomaamattakin jotain ja tulee koomailtua. Läheltä piti tilanteet säikäyttää kyllä yhtä lailla autolla kuin fillarillakin.

Tämä.
Itse käytän kaikkia kolmea kulkumahdollisuutta. Joskus fillarilla harmittaa kun auto antaa tietä tienylityspaikassa vaikka oon jo ite pysähtynyt.
No, en ala vääntämään vaan menen toki yli. Morjestan mennessäni, vaikka täällähän sekin vitutti jotain
Vastaavasti jätän usein liikennevalot vaihtamatta jos olen yksin menossa yli. Tod näk yli pääsee jo ennen kuin valot vaihtuu ja sit koko tie seisoo tyhjissä valoissa.

Tietty sit joskus jää huomaamattakin jotain ja tulee koomailtua. Läheltä piti tilanteet säikäyttää kyllä yhtä lailla autolla kuin fillarillakin.
Toi muuten vituttaa oikeesti kun pysähdyt pyöräilijänä ja sit auto vielä pysähtyy koska heidän täytyy päästää ylittämään, mut silti.

Back
Ylös Bottom