Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oliko Mike tuo sun Freelander tätä uudempaa koppaa, eli -06--> ? Mielenkiinnosta vaan kyselen että millainen vaikutelma siitä jäi, kun itseä kiinnostaa tuo uudempi koppainen (isommalla bensakutvosella).
Se oli uudemmalla korilla ja erittäin hyvä auto kaikinpuolin, dieselinä oli ykkönen todella lyhyt, siitä en pitänyt ja kun oli manuaali, niin sai sitten veivata aikalailla kaupungissa. Muuten kyllä loistoauto ja bensana varmaan paljon parempi.

millasia sarjoja Markus kyykkäili?
6 noustiin.

Syy siihen miksi jostain öljynvaihdosta väännetään täällä sivukaupalla, on juuri sun tapasi vastata ja provota näihin muiden näkemyksiin, ja perustella vänkäämistäs ihan ihme selityksillä kateellisten panetteluilla ym. Varmaan tähänkin tulee joku vastaus tyyliin ''kuka vittu sinä olet päättämään miten minä kirjoitan foorumillani''.
Mulla ei oo mikään sua vastaan, päinvastoin, mutta aiheuttaa lähinnä myötähäpeää nämä iänikuiset monen sivun väännöt tässä ketjussa, kun kerta moni on sanonut live-miken olevan todella reilu ja hauska kaveri.
Oon provokatiivinen netissä, se aiheuttaa keskustelua yleensä. Kuten nähdään, ketään ei mikään kyykkyvideo tai muutkaan videot kiinnosta, vaan kaikki tappelu on selkeesti ainoa oikea tie.

Meillä on 17 -vuotta vanha corolla ja pelaa kuin uusi. Appiukko tehny pienet säädöt välillä ja koskaan ei ole ollu mtn suuria vikoja.

Omiin tarpeisiin riittää vallan mainiosti ja hoitaa lähinnä kauppakassin virkaa joten mtn 30 000-40 000 egen autoon ihan turha rahoja tuhlata.

30 000-40 000 egen autoon ihan turha rahoja tuhlata.
Se on aina juuri kiinni siitä miten itse asiat kokee. Mä en ihmettele laisinkaan sun kaltaisia ihmisiä, ostavat auton käyttöautoksi vain kulkuperusteellisesti. Mutta ootas kun ostat kalliimman, niin sitä ei sattuneesta syystä tahdota millään ymmärtää.

Meillä on 17 -vuotta vanha corolla ja pelaa kuin uusi. Appiukko tehny pienet säädöt välillä ja koskaan ei ole ollu mtn suuria vikoja.

Omiin tarpeisiin riittää vallan mainiosti ja hoitaa lähinnä kauppakassin virkaa joten mtn 30 000-40 000 egen autoon ihan turha rahoja tuhlata.

Ja taskusta löytyy varmaan sdp:n jäsenkirjakin?

Ja taskusta löytyy varmaan sdp:n jäsenkirjakin?
Toi on semmonen asia että jotkut ihmiset haluaa panostaa rahansa eri asioihin. Kuitenkin enemmistöllä ihmisistä ei ole mahdollisuutta panostaa esim. Kalliiseen useiden kymmenien tuhansien autoon JA matkailuun yhtä aikaa. Täytyy tehdä valintoja ja auto on helppo paikka säästää rahaa 30-40t 10 vuoden ajalla, jolloin sen rahan voi laittaa muuhun elämiseen.
Ite en pysty ostamaan esim 50 tonnin autoa säilyttämällä samalla muun "elintason" joten tyydyin reilun 20 tonnin 3v vanhaan baijerilaiseen. Jotkut taas joutuu tai omasta halusta tyytyy muutaman tonnin autoon jos sillä tehdään satunnaisia ajoja lähikauppaan eikä muutenkaan autoilu ole lähellä sydäntä.

Sori offtopic ja treeneistä kysymys.

Onko mitään käryä kuinka monta treeniä tuli vaikka viime vuonna vedettyä? Jätkälläkin suht kova tahti kun on.

Toi on semmonen asia että jotkut ihmiset haluaa panostaa rahansa eri asioihin. Kuitenkin enemmistöllä ihmisistä ei ole mahdollisuutta panostaa esim. Kalliiseen useiden kymmenien tuhansien autoon JA matkailuun yhtä aikaa. Täytyy tehdä valintoja ja auto on helppo paikka säästää rahaa 30-40t 10 vuoden ajalla, jolloin sen rahan voi laittaa muuhun elämiseen.
Ite en pysty ostamaan esim 50 tonnin autoa säilyttämällä samalla muun "elintason" joten tyydyin reilun 20 tonnin 3v vanhaan baijerilaiseen. Jotkut taas joutuu tai omasta halusta tyytyy muutaman tonnin autoon jos sillä tehdään satunnaisia ajoja lähikauppaan eikä muutenkaan autoilu ole lähellä sydäntä.

Ymmärrän kyllä, eikä perseaukisen köyhän kannata säästää sitä kymmentä vuotta autoa varten, että saisi sen 50k€ pirssin, koska se on täysin järjetöntä. Jokainen elää tulojensa mukaan, ja jos ei elintaso miellytä, niin kannattaa alkaa tekemään jotain sen eteen että paranisi. Miksi ostaa 100€ viskipullon kun parilla kympilläkin saa?

Voisitko kuvitella Land Roveriin vielä joskus palaavasi? Esim Range Rover Evoque?
Itse olen kyllä tykästynyt Evoqueen.
Sitä ei toki saa järin tykkinä, muistaakseni.
Omaan makuun hieno ilmestys tietyillä väreillä.

Siksi koska ei ole automerkkiä, joka ei puheiden mukaan hajoa käsiin. Usko pois, mee kysymään mistä tahansa mistä automerkistä tahansa, niin aina joku tulee sanomaan miten se hajoaa. Se että sä näit uudehkon A6:n ja ilahduit sen sinisestä pilvestä, kertoo aika paljon, sulla on joku ongelma sekä hyvin todennäköisesti joku halpa auto alla. Mä en jaksa ilahtua edes tien poskeen jääneistä uusista bemareista jne.

Niin puheiden mukaan mutta pointtini oli että VAG teki ihan todistetusti huonolaatuisia autoja vuosikaudet, tätä ei varmaan voi kiistää? En voi sanoa että ilahduin nähdessäni sen sinisen pilven, sillä lajitoverilleni tuli siitä todennäköisesti kallis paukku. Huvitti kuitenkin ehkä vähän ihmisten rajallinen älykkyys autoasioissa, riski ostaa surkea auto on suurempi jos ei yhtään ota selvää millaista kuraa on ostamassa. Minulla on itseasiassa suhteellisen kallis auto alla, joten ei tarvitse siitä huolehtia. :)

Voisitko kuvitella Land Roveriin vielä joskus palaavasi? Esim Range Rover Evoque?
Ne oli jossain vaiheessa tekemässä olikos se Defenderiä kokonaan uusiksi, se olis ihan siisti ollut.

LR-DC100-C-19.jpg

Sori offtopic ja treeneistä kysymys.

Onko mitään käryä kuinka monta treeniä tuli vaikka viime vuonna vedettyä? Jätkälläkin suht kova tahti kun on.
No karkea arvio, tuplia ihan jäätävän paljon, kyllä mä salettiin yli 300 treeniä vedin.

Itse olen kyllä tykästynyt Evoqueen.
Sitä ei toki saa järin tykkinä, muistaakseni.
Omaan makuun hieno ilmestys tietyillä väreillä.
Sama homma, auton vaihto edessä ennen talvea (ettei renkaita tarvi ostaa) ja tuntuu että kahden kauppa Evoquen ja Jeep Grand Cherokeen välillä.

Omasta mielestä Evoque on futisvaimojen kauppakassi. Jos Land Rover, niin heittämällä uusi Velor, eikä mitään muijien pikkupurkkia.
Nii. Toisaalta Evoquessa mun mielestä on jopa jotain muotoilua, toisin kuin erittäin laatikkomalliset land roverit.

Joo katselinkin tuota Velar aiemmin, taisi tulla s-postiin joku uutiskirje autoliikkeeltä missä se oli.
On ihan helvetin tyylikäs. No kyllä mä nyt ton ennen Evoquea ottaisin, mutta taitaa olla vähän eri hinnoissa? :D
Evoque saa ihan maltillisella kyhnyllä vielä.

8127.jpg

Mites Mike, voisitko kuvitella itelles Kia Stingeriä ? Aika kovat tehot on tossakin parhaassa mallissa ja mielestäni tosi tyylikäs. Ite meen testaamaan kunhan Suomeen saapuu. Vaikka monet nauravat, että Kia on paska merkki, niin ite olen eri mieltä. Itellä aivan uusi Sportage ja kyllä sillä kelpaa ajella. Helkutin turvallisen oloinen ja tilava, kiihtyä sais tietty nopeemmin...

Kiat on kyllä helvetin luotettavia autoja ja koritkin kestää todella hyvin mitä nyt muutamissa malleissa helmanpäädyt ja kontinluukut saattaa ruostua herkästi mutta iso osa malleista on kyllä lujia.

Ja eikös noissa moottoreissa käytetä "vanhaa" tekniikkaa eli siellä ei mitään turhia härpäkkeitä liiaksi ole. Eikä ne nyt huvikseen noille 7vuoden takuuta anna.

En oo perehtyny Kian tehokkaisiin malleihin mutta peruskäyttöön ceedit, riot, sportaget jne. on aivan loisto valinta!

Kiat on kyllä helvetin luotettavia autoja ja koritkin kestää todella hyvin mitä nyt muutamissa malleissa helmanpäädyt ja kontinluukut saattaa ruostua herkästi mutta iso osa malleista on kyllä lujia.

Ja eikös noissa moottoreissa käytetä "vanhaa" tekniikkaa eli siellä ei mitään turhia härpäkkeitä liiaksi ole. Eikä ne nyt huvikseen noille 7vuoden takuuta anna.

En oo perehtyny Kian tehokkaisiin malleihin mutta peruskäyttöön ceedit, riot, sportaget jne. on aivan loisto valinta!

Totta, toi takuu on kyllä ihan perhana hyvä noissa ja ei taida millään muulla vastaavaa olla ? Itellä kokemusta ceedist, optima gt-linesta ja sportagest... Mä en autoist sen enempää tiedä, mut tos uudes stingeris on 3,3-litraisen tuplaturbo-V6:n moottori, arvioitu 365 heppaa ja kiihtyvyys 5.1 sek sataseen. Hinnasta ei tietoa löytyny, mut tuol arvioitiin, et se paras malli tulis olemaan lähemmäs 100k (tämä tieto keskusteluista otettu ) eli kyl tossakin saa säästöpossua kaivella :P

Back
Ylös Bottom