Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tätä pitäis kysyä ehkä joltain yli 50v. treenaajalta, muttakysyn silti. Kun sulla on pitkä treenitausta ja ikää jo yli neljänkympin, niin miten esim. nivelet on kestänyt vähän vanhemmalla iällä treenin? Vaikka lihasmassaa on paljon, niin rupeaako kehon muut osat ottaa osumaa vuosikausien treenistä?
Mulla ei kauheammin kipuile mikään paikka sen erityisemmin mitä kellään muullakaan. Yleensä suurin osa valittaa kyynärpäitä, mä taas voin paukuttaa ranskalaisia mennentullen ilman kipuja. Samoin polvet hyvät, olkapäät ihan fine. Enemmän sattui nuorempana.

Mikelle hapokas deltsitreeni testiin tästä:
The 500 Rep Shoulder Workout

Tuli äsken vedetteyä ja meni olkapäät niin hapoille, että oli vaikeuksia pestä hiukset treenin jälkeen:D. Alko vähä painaa 10kg levypaino tossa 100 toiston etunostossa. Ja oli muten hyvä finisheri tuo pystysoutu köydellä, itse en siinä kyllä 3 min levännyt, vaan max 2min ja toi 5x20.

Oletko ikinä tehnyt negatiivisia todella isoilla painoilla? Rännälä puhui sitä että negatiivisia tehdään yleensä liian pienillä painoilla. Jos hackia on tehnyt reilulla parilla sataa, niin negoja pitäisi tehdä 300 kilolla toistoja ei taas hirveen montaa. Tässä tietenkin loukkaantumis riski on tosi suuri.

Radikaalimpaa muutosta kaloreihin. 100g lisää hiilaria, -50g rasva, -70g proteiini.

IMG_6257.webp

Oletko ikinä tehnyt negatiivisia todella isoilla painoilla? Rännälä puhui sitä että negatiivisia tehdään yleensä liian pienillä painoilla. Jos hackia on tehnyt reilulla parilla sataa, niin negoja pitäisi tehdä 300 kilolla toistoja ei taas hirveen montaa. Tässä tietenkin loukkaantumis riski on tosi suuri.
En megaisoilla, liikaa riskejä.

Tuli mieleen tosta penkkispeciaalista et olisko teitä kiinnostanut tehdä vielä yksi jakso missä käytäisiin penkkiä läpi vähän alottelijaa edistyneemmälle, aiheina esim eri jalka asennot, missä vaiheessa kyynärpäät saa levitä, eri tapoja lähteä rinnalta, lisää progressiomalleja ja varmasti löytyy vielä asioita mitä en ole itse edes ajatellut. Tietääkö joku mistä näistä asioista löytäisi lisää tietoa? Tuntuu että kaikkialla on samat aloittelijoille tarkoitetut jutut. Teitkö Mike siis aina vain pelkkää 2x6 penkille vai kokeilitko muita progressiomalleja?

Ihan testi meneillään, maitotuotteet kanssa vähäksi aikaa pois. Jos treenissä on kokoajan varianssia, niin voishan sitä safkoissakin koittaa.
Itse olen kanssa pitkään miettinyt kokeilla maitotuotteiden pudottamista ihon takia, miten toteutat proteiinien saannin? Viitsitkö laittaa kuvan päivän ruuista?

Back
Ylös Bottom