En mitenkään erityisesti odota, mut toki sen hommaan.Odotatko Mike uutta iphonea millä mielellä? Jos lähteissä on yhtään perää... Niin ja onnea sitoutumis rinkuloista!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En mitenkään erityisesti odota, mut toki sen hommaan.Odotatko Mike uutta iphonea millä mielellä? Jos lähteissä on yhtään perää... Niin ja onnea sitoutumis rinkuloista!
Riippuu vähän tilanteesta. Sellainen vaarallinen hölmöily tai huolimattomuus on toki tuomittavaa. Siitä on hyvä muistuttaa töötillä, niin menee todennäköisesti seuraavalla kerralla oikein.Mun mielestä se syy on se, että kun joku tekee liikenteessä virheen niin ne seuraukset voi olla todella vakavia. Autot on painavia ja joku kuolee kun kolahtaa, lisäksi se syö ihan vitusti sun hermoja jos et voi 99.9% luottaa että muutkin autoilijat ym. todella osaavat ne vitun säännöt ja noudattavat niitä.
Ohan siellä siisti ajella jos ei satu ihan kamalasti karavaanareita eteen hidastelemaan. Sitten pitää malttaa kaasujalan kanssa, mutta siinä auttaa kovasti maisemat, joita ei kaahatessa oikein pääse ihastelemaan. Kovin leppoisasti siellä saa ajella ja kivoja kurveja ja välillä aivan törkeen upee tienpinta.Kuvaile vähän ajokokemusta noissa maisemissa. Kuvista jo välittyy aivan huikean mahtava tunnelma.
Liisausta siis omaan käyttöön olen omistamisen sijaan miettinyt, tiedä sitten kumpi tulee halvemmaksi.Onko mike koskaan pohtinut superauton liisausta ym? Varmaan puhe ollutkin (esim nissan GT-R)
Tämä kyseinen kulkine rälläili eilen kaupungille, aivan uskomaton laitos.
https://www.nettiauto.com/lamborghini/aventador/9021209
Pitänyt sitten tiedoissa mainita että urheilullinen alusta, minä olisin luullut että nämä on tarkoitettu Tuupovaaran sorateille ja Lahden keskustan mukulakivelle 30km/h nopeuteeen..Onko mike koskaan pohtinut superauton liisausta ym? Varmaan puhe ollutkin (esim nissan GT-R)
Tämä kyseinen kulkine rälläili eilen kaupungille, aivan uskomaton laitos.
https://www.nettiauto.com/lamborghini/aventador/9021209
Pitänyt sitten tiedoissa mainita että urheilullinen alusta, minä olisin luullut että nämä on tarkoitettu Tuupovaaran sorateille ja Lahden keskustan mukulakivelle 30km/h nopeuteeen..
Leasing on ainakin siitä helppo että tietää kulut ennakkoon mutta eipä nekään firmat hyväntekeväisyyttä tee niin halvemmaksi tulee ihan suora omistus.
Todella upeita kuvia ! Millä obiskalla kuvattu ?
Zeiss Milvus 35mm 2.0 ja sitten Nikkor 24-70 2.8G.Todella upeita kuvia ! Millä obiskalla kuvattu ?