Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mun mielestä se syy on se, että kun joku tekee liikenteessä virheen niin ne seuraukset voi olla todella vakavia. Autot on painavia ja joku kuolee kun kolahtaa, lisäksi se syö ihan vitusti sun hermoja jos et voi 99.9% luottaa että muutkin autoilijat ym. todella osaavat ne vitun säännöt ja noudattavat niitä.
Riippuu vähän tilanteesta. Sellainen vaarallinen hölmöily tai huolimattomuus on toki tuomittavaa. Siitä on hyvä muistuttaa töötillä, niin menee todennäköisesti seuraavalla kerralla oikein.

Mutta Suomessa esiintyy todella paljon sitä, että oikein yritetään tehdä kiusaa toisille. Ja pahimmassa tapauksessa yritetään jopa luoda vaaratilanteita, mihin Huhtiskin viittasi. Taksikuskit ovat pahimpia esimerkkejä.

Hauskinta tässä on se, että nämä kiusantekijät ovat yleensä itse niitä, jotka eivät pysähdy suojatien eteen tai ylimielisesti painavat autoletkan ohi bussikaistaa ja sitten tunkevat sinne jonon kärkeen.

IMG_6577.webp

Kuvaile vähän ajokokemusta noissa maisemissa. Kuvista jo välittyy aivan huikean mahtava tunnelma.
Ohan siellä siisti ajella jos ei satu ihan kamalasti karavaanareita eteen hidastelemaan. Sitten pitää malttaa kaasujalan kanssa, mutta siinä auttaa kovasti maisemat, joita ei kaahatessa oikein pääse ihastelemaan. Kovin leppoisasti siellä saa ajella ja kivoja kurveja ja välillä aivan törkeen upee tienpinta.

Etäisyydet muuttaa merkitystään siellä ja sitä on vaikea uskoa, että 30km matkaan voi mennä yli tunti, mutta niin siellä vain menee vaikka miten ajaisi. Eli aikaa siellä on varattava etenkin Lofooteilla hurjasti oletusta enemmän siirtymisiin. Bensa-asemia on harvakseltaan, joten siihen kannattaa varautua, eli ei minnekään kierrokselle ilman varmaa polttoaineen riittämistä.

Muutenkin siellä väkisin alkaa miettimään minkälaista arkinen eläminen on Lofoottien ääripäissä etäisyyksien takia. Miten kaupassa käynti, kerran viikossa varmaan, tuntuu ettei sinne postikaan kulje päivittäin, se vain tuntuu mahdottomalta kun on aina vain yksi tie jonnekin. Mihinkään ei voi mennä ikäänkuin tota kautta sinne ja toista kautta ulos.

Jos joku tarttee ihan uudet kerran käytetyt, siis puoli ojentajatreeniä käytetit Rehbandin RX X.large kyynärtuet, niin mulla olis kaupan. Myyn 30 euroa + postarit, eli puoleen hintaan.

Koitin kaupassa noita ja tilasin tukusta sitten. Mut enhän mä tajunnut, että vaikka ne on x-larget, niin ne on mitoitettu normaalien ihmisten mukaan ja kun mulla menee hanskat pumppiin, niin noi on armotta liian pienet.

Tilasin jo xx-larget.

Screen Shot 2017-08-13 at 18.29.21.webp
Screen Shot 2017-08-13 at 18.29.13.webp
Screen Shot 2017-08-13 at 18.29.08.webp
Screen Shot 2017-08-13 at 18.29.01.webp

Onko mike koskaan pohtinut superauton liisausta ym? Varmaan puhe ollutkin (esim nissan GT-R)
Tämä kyseinen kulkine rälläili eilen kaupungille, aivan uskomaton laitos.

https://www.nettiauto.com/lamborghini/aventador/9021209
Pitänyt sitten tiedoissa mainita että urheilullinen alusta, minä olisin luullut että nämä on tarkoitettu Tuupovaaran sorateille ja Lahden keskustan mukulakivelle 30km/h nopeuteeen..
Leasing on ainakin siitä helppo että tietää kulut ennakkoon mutta eipä nekään firmat hyväntekeväisyyttä tee niin halvemmaksi tulee ihan suora omistus.

Pitänyt sitten tiedoissa mainita että urheilullinen alusta, minä olisin luullut että nämä on tarkoitettu Tuupovaaran sorateille ja Lahden keskustan mukulakivelle 30km/h nopeuteeen..
Leasing on ainakin siitä helppo että tietää kulut ennakkoon mutta eipä nekään firmat hyväntekeväisyyttä tee niin halvemmaksi tulee ihan suora omistus.

Miksi pitäisi omistaa? Esimerkiksi tollanen lambo kolmen vuoden liisingillä niin maksat vain pienen osan autoverosta. Toki jos omistaminen on itseisarvo, niin homma eri

Back
Ylös Bottom