Mut eihän siinä mitään väärää ole, pakkohan niitä ei ole katsoa.te sitten jaksatte kuvata vaikka ei sitä kuvattavaa niin paljon ole
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mut eihän siinä mitään väärää ole, pakkohan niitä ei ole katsoa.te sitten jaksatte kuvata vaikka ei sitä kuvattavaa niin paljon ole
Tammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.
No toi oli yksi Suomen kovimpia tekijöitä, mutta ton ammattikunnan syöpä on tommoinen välinpitämätön touhu.Tollaset kannattaa skipata saman tien. Itse kävin Kuopiossa Tinolla ja homma toimi kuten piti. Kuitenkin puhutaan sellaisesta "sijoituksesta" mikä kulkee mukana loppu iän ja maksaaki hyvin, niin silloin ei kiinnostele tollaset tyhjänpäiset hemmot.

Räkkiveto on tehokas yläselälle, mutta mä olen aika tasapainoisesti saanut selkää kasvatettua, joten ei tartte sitä erikseen veivaa.Hyviä nuo treenivideot mistä olet tehnyt myös treenin selostuksen aloitussivulle. Kiitos niistä
Ootko Mike muuten ikinä paksuuntavan selkätreenin loppuun koittanut tehdä jotain maastaveto variaatioita? Ajatteli huomenna vetää tuon paksuuntavan selkätreenin minkä teitte videolla ja loppuun jos ottais trap bar vetoja silleen, että kolme kohautusta aina vedon yläasennossa. Toi trap bar käy ai hyvin keski ja yläselän paksuuntaaviin varsinkin jos on alle paskottu souduilla, ja siihen vielä nuo kohautukset yläasennossa Vaillant tyyliin, niin saa yläepäkkäätkin osumaa.
Räkkiveto on tehokas yläselälle, mutta mä olen aika tasapainoisesti saanut selkää kasvatettua, joten ei tartte sitä erikseen veivaa.
Pelkkä roikotttelu ei riitä, vaan siinä pitää supistaa kunnolla selkää. Huomenna kuvaan Halmon kanssa selkätreenin ja siinä sitten näkyy räkkiveto lopussa Antin tekemänä.Millasella suoritustekniikalla tää tulis bodausmielessä suorittaa? Polvista tulee joku 300kg tällä hetkellä, mut millaset kuormat olis sopivia bodailuun?
Progressio on niin kommunistista kuin olla voi ja sillä pidetään juuri yllä tätä sosiaalivaltion tukiverkostoa. Otetaan niiltä joilta voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät tee mitään. Voisin muuttaa pois ja aionkin lähteä tästä maasta kun asunto on maksettu. En jää tänne sen jälkeen enää.Sanoit Mike snäpissä, että eniten sinua ärsyttävä asia on progressiivinen verotus? Haluatko avata mielipidettäsi? Minkä takia, ja mitä tekisit toisin? Mietin myös, että etkö voisi mennä tekemään työtä esim. johonkin toiseen maahan, jonka verotustyyli olisi sinulle suotuisampi? Eikös työsi ole kuitenkin aika omatoimista, ja voit tehdä sitä melkein missä vain?
Progressio on niin kommunistista kuin olla voi ja sillä pidetään juuri yllä tätä sosiaalivaltion tukiverkostoa. Otetaan niiltä joilta voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät tee mitään. Voisin muuttaa pois ja aionkin lähteä tästä maasta kun asunto on maksettu. En jää tänne sen jälkeen enää.
MIks pitää kämppä olla ensin maksettuna? Myy kämppä nyt kun hinnat on kohdillaan ja maksa loppuvelka pois.
Ulkosuomalaisena voin sanoa sen verran etta en ihmettele etta Suomen talous on kuralla. Ihan omaa tuttavapiiria katsoessa huomaan etta iso osa on tyottomia (ja moni haluaa olla eika duuni kiinnosta), ollaan jollain hiton vuorotteluvapaalla, opiskellaan vaikka ollaan aikuisia ihmisia jne.
Nayttaa etta harva tekee tuottavaa duunia. Ei ole ihme etta fyrkka alkaa loppumaan. Lusmuiluun on annettu suorastaan lupa, joskus silla jopa kehuskellaan. Kylla tama utopia tulee romahtamaan jossain vaiheessa. Ihmisilla tuntuu olevan asenne etta yhteiskunta korjaa asiat eika itseaan tarvitse ottaa niskasta kiinni. Yrittajana tuollaisen katsominen on kauheaa. Elama menee tavallaan hukkaan kun elama on niin passiivista. Ehkapa moni aidosti haluaa sitten sellaisen elaman. Vaikea sita on itse ymmartaa.
Mitä tekemistä vuorotteluvapaalla tai opiskelulla on lusmuilun ja sosiaaliturvaverkon hyväksikäyttäjien kanssa? Täh?

Siina on se ero etta nama henkilot usein keraa esim. 75% palkastaan tekematta toita. Mistapa luulet etta nuo fyrkat tulee?