Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ja sain sitten snäpissä linkkejä brassikanaskandaaliin, jossa ovat huijanneet, kusettaneet jne ja sieltä on lähtenyt paskaa kanaa maailmalle. Monet raflat stadissa ovat lopettaneet brassituotteiden käytön. Tuli tossa viikko vedettyä ko. kanaa enkä kuollut, mutta ei viitsi enää enempää.

Ja sain sitten snäpissä linkkejä brassikanaskandaaliin, jossa ovat huijanneet, kusettaneet jne ja sieltä on lähtenyt paskaa kanaa maailmalle. Monet raflat stadissa ovat lopettaneet brassituotteiden käytön. Tuli tossa viikko vedettyä ko. kanaa enkä kuollut, mutta ei viitsi enää enempää.

Vielä tärkeämpää olis että tankkaa autoon 98E5 bensaa eikä 95E10 bensaa, se biokomponentti Suomessakin on 95% Brasilialaista sokeriruokoa, eli siinä sitten polttaa efektiivisesti ihan huolella sademetsää auton tankissa. Sairasta että saa verotukea. Ja parempihan se kotimaista kanaakin on vetää jos ei fydyt aivan täysin loppu. Ottaa vaan aivan äärettömästi aivoon tankata ympäristöystävällisempää kalliimmalla, oli se nyt sitten kanaa tai bensiiniä. Kana ei toivottavasti saa verotukea...

Crossfitistä:
Mut silti tossa on oma päätön juttunsa. Eli suoritteet kuten leuat ja dippi koitetaan tehdä mahdollisimman vähällä energiankäytöllä. Ja kun kyse on kuntoilumuodosta, niin se vähän syö ideaa. Jos vedetään ajatus äärimmilleen, niin jos joku keksisi tavan vetää leukoja sohvalla maaten, niin olisiko se edelleen ihan fine?

Missä muussa urheilulajissa tai ylipäätään liikuntamuodossa kuin bodausharjoittelussa EI pyritä mahdollisimman taloudelliseen suoritukseen/liikkumiseen?

Koskas sulla on sitä tatskaa tulossa lisää kun rintaan suunnittelit?
Tammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.

Tammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.
Kysy siltä Vatasen kaverilta joka tatskaa

Back
Ylös Bottom