Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tammikuussa otin yhteyttä ja olen jo aikaisemmin kertonut miten olin tekemisissä lehteen kuvatessa tuon ammattikunnan kanssa ja miten saamattlomia paskoja ne suurin osa on. No tämä kaveri sitten selitteli kokoajan miten venyy ja venyy ja on kiirettä ja viimeisin viesti siltä on huhtikuulta ja piti viime kuussa olla jo työn alla. En ole saanut vielä edes mitään esimerkkiä, mitään piirrosta tai muutakaan. Eli se siitä.

Tollaset kannattaa skipata saman tien. Itse kävin Kuopiossa Tinolla ja homma toimi kuten piti. Kuitenkin puhutaan sellaisesta "sijoituksesta" mikä kulkee mukana loppu iän ja maksaaki hyvin, niin silloin ei kiinnostele tollaset tyhjänpäiset hemmot.

Tollaset kannattaa skipata saman tien. Itse kävin Kuopiossa Tinolla ja homma toimi kuten piti. Kuitenkin puhutaan sellaisesta "sijoituksesta" mikä kulkee mukana loppu iän ja maksaaki hyvin, niin silloin ei kiinnostele tollaset tyhjänpäiset hemmot.
No toi oli yksi Suomen kovimpia tekijöitä, mutta ton ammattikunnan syöpä on tommoinen välinpitämätön touhu.

Suosittelen Mike sulle edelleen Halo Tattoo tampereella. Siinä tammelan torin vieressä. Kaikista tuntemistani tekiöistä Tomppa on ammattimaisin tekiä mitä tiedän. Veivannu kuvia yli 20 vuotta ja voittanu ties mitä palkintoja, jos sillä on jotain merkitystä. Ei pidä pitkiä ns muoti jonoja, ajan saa helposti parin viikon sisälle. Ja kymmenen vuoden aikana mitä olen siellä käynyt on yhden ainoon kerran jotunu peruun ajan.
Niin ja jos jotain referenssiä haluat niin kysy Herra bull mentulalta. Tomppa on tehny sille ne muutamat kuvat käsiin.

Melkonen mainospuhe.....

Kyllähän niitäkin löytyy muutama jotka sitä tyyliä osais mutta ei viitsi mainita nimiä ku kyseiset herrat on juuri sitä velttoo mässypää osastoo että hukataan omat lahjat koska kaikki muu on kivempaa.
Tekstit on toinen, kaikkihan osaa kirjottaa mutta harva ne saa näyttään hyvältä.

Hyviä nuo treenivideot mistä olet tehnyt myös treenin selostuksen aloitussivulle. Kiitos niistä :worship:

Ootko Mike muuten ikinä paksuuntavan selkätreenin loppuun koittanut tehdä jotain maastaveto variaatioita? Ajatteli huomenna vetää tuon paksuuntavan selkätreenin minkä teitte videolla ja loppuun jos ottais trap bar vetoja silleen, että kolme kohautusta aina vedon yläasennossa. Toi trap bar käy ai hyvin keski ja yläselän paksuuntaaviin varsinkin jos on alle paskottu souduilla, ja siihen vielä nuo kohautukset yläasennossa Vaillant tyyliin, niin saa yläepäkkäätkin osumaa.

Uusimmassa videossa Sampon kanssa oli kyllä mielenkiintoista alkulätinää.

Huomenna selkäreenissä vois kyllä samantapaista reeniä koittaa, täytyy vähän vaan soveltaa liikkeitä

Hyviä nuo treenivideot mistä olet tehnyt myös treenin selostuksen aloitussivulle. Kiitos niistä :worship:

Ootko Mike muuten ikinä paksuuntavan selkätreenin loppuun koittanut tehdä jotain maastaveto variaatioita? Ajatteli huomenna vetää tuon paksuuntavan selkätreenin minkä teitte videolla ja loppuun jos ottais trap bar vetoja silleen, että kolme kohautusta aina vedon yläasennossa. Toi trap bar käy ai hyvin keski ja yläselän paksuuntaaviin varsinkin jos on alle paskottu souduilla, ja siihen vielä nuo kohautukset yläasennossa Vaillant tyyliin, niin saa yläepäkkäätkin osumaa.
Räkkiveto on tehokas yläselälle, mutta mä olen aika tasapainoisesti saanut selkää kasvatettua, joten ei tartte sitä erikseen veivaa.

Räkkiveto on tehokas yläselälle, mutta mä olen aika tasapainoisesti saanut selkää kasvatettua, joten ei tartte sitä erikseen veivaa.

Millasella suoritustekniikalla tää tulis bodausmielessä suorittaa? Polvista tulee joku 300kg tällä hetkellä, mut millaset kuormat olis sopivia bodailuun?

Millasella suoritustekniikalla tää tulis bodausmielessä suorittaa? Polvista tulee joku 300kg tällä hetkellä, mut millaset kuormat olis sopivia bodailuun?
Pelkkä roikotttelu ei riitä, vaan siinä pitää supistaa kunnolla selkää. Huomenna kuvaan Halmon kanssa selkätreenin ja siinä sitten näkyy räkkiveto lopussa Antin tekemänä.

Sanoit Mike snäpissä, että eniten sinua ärsyttävä asia on progressiivinen verotus? Haluatko avata mielipidettäsi? Minkä takia, ja mitä tekisit toisin? Mietin myös, että etkö voisi mennä tekemään työtä esim. johonkin toiseen maahan, jonka verotustyyli olisi sinulle suotuisampi? Eikös työsi ole kuitenkin aika omatoimista, ja voit tehdä sitä melkein missä vain?

Sanoit Mike snäpissä, että eniten sinua ärsyttävä asia on progressiivinen verotus? Haluatko avata mielipidettäsi? Minkä takia, ja mitä tekisit toisin? Mietin myös, että etkö voisi mennä tekemään työtä esim. johonkin toiseen maahan, jonka verotustyyli olisi sinulle suotuisampi? Eikös työsi ole kuitenkin aika omatoimista, ja voit tehdä sitä melkein missä vain?
Progressio on niin kommunistista kuin olla voi ja sillä pidetään juuri yllä tätä sosiaalivaltion tukiverkostoa. Otetaan niiltä joilta voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät tee mitään. Voisin muuttaa pois ja aionkin lähteä tästä maasta kun asunto on maksettu. En jää tänne sen jälkeen enää.

Progressio on niin kommunistista kuin olla voi ja sillä pidetään juuri yllä tätä sosiaalivaltion tukiverkostoa. Otetaan niiltä joilta voi ottaa ja annetaan niille, jotka eivät tee mitään. Voisin muuttaa pois ja aionkin lähteä tästä maasta kun asunto on maksettu. En jää tänne sen jälkeen enää.

MIks pitää kämppä olla ensin maksettuna? Myy kämppä nyt kun hinnat on kohdillaan ja maksa loppuvelka pois.

Ja heti muutto ulkomaille. Minne muuten olet ajatellut muuttavasi?

Ulkosuomalaisena voin sanoa sen verran etta en ihmettele etta Suomen talous on kuralla. Ihan omaa tuttavapiiria katsoessa huomaan etta iso osa on tyottomia (ja moni haluaa olla eika duuni kiinnosta), ollaan jollain hiton vuorotteluvapaalla, opiskellaan vaikka ollaan aikuisia ihmisia jne.

Nayttaa etta harva tekee tuottavaa duunia. Ei ole ihme etta fyrkka alkaa loppumaan. Lusmuiluun on annettu suorastaan lupa, joskus silla jopa kehuskellaan. Kylla tama utopia tulee romahtamaan jossain vaiheessa. Ihmisilla tuntuu olevan asenne etta yhteiskunta korjaa asiat eika itseaan tarvitse ottaa niskasta kiinni. Yrittajana tuollaisen katsominen on kauheaa. Elama menee tavallaan hukkaan kun elama on niin passiivista. Ehkapa moni aidosti haluaa sitten sellaisen elaman. Vaikea sita on itse ymmartaa.

Ulkosuomalaisena voin sanoa sen verran etta en ihmettele etta Suomen talous on kuralla. Ihan omaa tuttavapiiria katsoessa huomaan etta iso osa on tyottomia (ja moni haluaa olla eika duuni kiinnosta), ollaan jollain hiton vuorotteluvapaalla, opiskellaan vaikka ollaan aikuisia ihmisia jne.

Nayttaa etta harva tekee tuottavaa duunia. Ei ole ihme etta fyrkka alkaa loppumaan. Lusmuiluun on annettu suorastaan lupa, joskus silla jopa kehuskellaan. Kylla tama utopia tulee romahtamaan jossain vaiheessa. Ihmisilla tuntuu olevan asenne etta yhteiskunta korjaa asiat eika itseaan tarvitse ottaa niskasta kiinni. Yrittajana tuollaisen katsominen on kauheaa. Elama menee tavallaan hukkaan kun elama on niin passiivista. Ehkapa moni aidosti haluaa sitten sellaisen elaman. Vaikea sita on itse ymmartaa.

Mitä tekemistä vuorotteluvapaalla tai opiskelulla on lusmuilun ja sosiaaliturvaverkon hyväksikäyttäjien kanssa? Täh? Ongelma kyllä piilee juuri siinä että osa porukasta ei tee mitään, ja se toinen osa joka tekee, tekee niiden toistenkin edestä.. haudataan töihin, pomot ruoskii koko ajan enemmän paremmin ja tehokkaammin, ja sitten sairastutaan. Tuohon velttoiluun tarttis järeämmät aseet, jos ei itse saa itseään työllistettyä, niin se on otettava vastaan sitä työtä mitä sitten työnvälitys tarjoaa. Tuntuu että nämät akateemiset ihmiset on justiinsa niitä saatanan nokkapystyssä olevia joille ei kelpaa mikään muu kuin koulutusta vastaavat hommat. Ei muuta kuin hesburgerin autokaistalle pihviä paistamaan jtsm. ja jos ei kelpaa niin rahahanat kiinni.

Menee jo ihmisoikeuksien yli jos pitää ottaa joku hesen duuni ja hylätä ajatukset parhaimmasta. Auta armias jos joku teidätkin äänestäis eduskuntaan. Mamun ja kantasuomalaisen väittely. Mitä jos pitäisitte kunmatkin turpanne kiinni :)

Back
Ylös Bottom