Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikelle kysymys, kuinka korkea oli se laatikko jonka päälle hyppelit tossa crossarijutussa. Entä määräytyykö korkeus hyppääjän pituuden mukaan vai onko kaikille sama?

boksi on korkea 50cm, 60cm tai 75cm korkea riippuen miten päin se on. naiset hyppää yleensä tuolle 50cm korkealle ja miehet 60cm tai sitten 75cm riippuen vähän kaikesta. mutta miesten normi korkeus on tuo 60cm.

No mites on Pakkis pelannut nopeuden osalta kun saatiin fiksattua synkkaukset kuntoon mainoksissa? Kukaan ei ainakaan ole jumeista valittanut.

Hyvin on pyörinyt pakkis, ei mulla ole ollut mitään vaikeuksia edes ennen fiksausta:).

Mulla oli pakkiksen kaytto ennen tuskaa, joskus tuo banneri latas itseaan 10-20 sekuntia pahimmillaan mutta nyt tosiaan nayttais olevan nopeempi. Ajattelin etta tarkoituksella tehty etta joutuu katsomaan sita mainosta jonkun aikaa enka viitsinyt urputtaa mutta joo tama on parempi :)

No mites on Pakkis pelannut nopeuden osalta kun saatiin fiksattua synkkaukset kuntoon mainoksissa? Kukaan ei ainakaan ole jumeista valittanut.

Todella hyvin. Aikasemmin tuntu välillä et ollaan menty ajassa 10vuotta taaksepäin kun aukee sivut niin hitaasti, mut nyt toiminu niinkun pitääkin.

Hyvin toimii ja on lähes aina toiminutkin. Selaan aina älypuhelimella ja mulla on varmaan muiden mittapuulla "hidas" netti. Maksimissaan 10 sekuntia menee että on koko sivu ladannut valmiiksi. Jotkuhan on herkempiä valittamaan kuin toiset.

Okei ei tuo toinen ole klassista voimanostoo, mutta ymmärätte pointin. Onhan tuo varustenostelu ihan pelleilyä.

Tähän on vielä näköjään vastattava. Olen siis tarkoittanut ainoastaan Ipf-voimanostoa, jossa on tasan samat kriteerit hyväksytyille nostoille sekä varusteilla että ilman ja niitä myös noudatetaan. Nuo pro- eli showvoimanostosuoritukset eivät tosiaan ole vakavastiotettavaa urheilua. Niissä myös käytetään monikerroksisia pukuja ja paitoja, pitempiä siteitä jne. eli varustuskin eroaa hyvin paljon Ipf:stä.

Mulla ei oo valittamista sivujen toimivuudesta ollut ikinä vaikka viime vuosikymmeneltä asti täällä pyörinyt. Aina toiminut hyvin.

Alkaa ne lämppäritkin raakapuolella mennä pelleilyksi. Voisi vaikka ennen kyykkyä näyttää tuomarille, että pystyy itse laskemaan ne alas ja nostamaan ylös yhdellä kädellä suit sait sukkelaan.

Mulla kävi pitkän aikaa niin että jos meni heti pakkiksen avattuaan kirjautumaan sisään niin just kun painat ''kirjaudu sisään'', niin banneri vasta latas ja ponnahti siihen klikattuun kohtaan ja hups kun oltiinkin ikean sivuilla. Nyt on parempi.

Hyvin on toiminut Pakkotoiston sivut. Jos ollut hitautta, niin se on johtunut mun omasta syystä, yleensä 3-4 selainta auki ja useimpia välilehtiä per selain, niin ei ihme jos joskus tökkii).
Jos joku sivusto tökkii syystä tai toisesta, niin itse testailen ensin muita sivustoja Suomesta ja ulkomailta, kuinka ne latautuu.

Tähän on vielä näköjään vastattava. Olen siis tarkoittanut ainoastaan Ipf-voimanostoa, jossa on tasan samat kriteerit hyväksytyille nostoille sekä varusteilla että ilman ja niitä myös noudatetaan. Nuo pro- eli showvoimanostosuoritukset eivät tosiaan ole vakavastiotettavaa urheilua. Niissä myös käytetään monikerroksisia pukuja ja paitoja, pitempiä siteitä jne. eli varustuskin eroaa hyvin paljon Ipf:stä.

Raw with wraps vähän korkeena. :) Älyn voitto lihaksesta!

Alkaa ne lämppäritkin raakapuolella mennä pelleilyksi. Voisi vaikka ennen kyykkyä näyttää tuomarille, että pystyy itse laskemaan ne alas ja nostamaan ylös yhdellä kädellä suit sait sukkelaan.

Tämäpä se ongelman ydin onkin. Jos on varuste, siitä pyritään saamaan kiloja.

Mun mielestä vyö ja siteetkin pitäisi jättää raakanostamisesta pois. Olisi enemmän sellainen painonnostotyylinen ideologia (joskin painonnostossa saisi käyttää joitakin tukea-antavia varusteita).

Yritän tässä vaiheessa lopettaa tämän ketjun saastuttamisen. Pahoittelut.

Kuinkas paljon Mike veloittaa treeniohjelman teosta..?
En mä tee, koska siihen tarttee varata puoltoista tuntia aikaa keskustelulle ja sitten suunnitellaan yksilön mukaan. Etävalmennus ei ole mun juttuja, vaan tartten jutella tarkalleen jokaisen kanssa. Jos paikalle pääset, niin sitten voidaan katsoa esim kolmen kuukauden syklitystä sun taustan ja kapasiteetin mukaan. Sen kun rullaa 4 kertaa vuodessa läpi, niin alkaa olemaan aika perustavanlaatuinen tausta perustreenistä erikoistekniikoihin.

Pitkästä aikaa stillejä tekemässä.

norja12.webp

Mitä ohjelmaa käytät videoiden editointiin?
Mitä editointi ohjelmaa suosittelisit henkilölle jonka edelliset editointi kokemukset on vhs ajalta? (Tietokoneena uusin macbook pro, ja kuvaus tapahtuu pääasiassa laadukkaalla dronella sekä puhelimella).

Back
Ylös Bottom