Ens torstaina Team M&M podcast!! Kreisii shittii!!
Jabadabaduu! Tätä on kaivattu ja yleensäkin podcasteja. Mahtavaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ens torstaina Team M&M podcast!! Kreisii shittii!!
Okei ei tuo toinen ole klassista voimanostoo, mutta ymmärätte pointin. Onhan tuo varustenostelu ihan pelleilyä.

Joo se kelkka nyt meniskin vielä, mutta se aivan liian pysty kulma onkin sitten liikaa.Ja suurin osa naisista ei sitä voi tehdä, liian raskas kelkka 40kg ja hirvee kulma.
Kaikille sama.Mikelle kysymys, kuinka korkea oli se laatikko jonka päälle hyppelit tossa crossarijutussa. Entä määräytyykö korkeus hyppääjän pituuden mukaan vai onko kaikille sama?
Ei tota varustenostamista voi ottaa tosissaan. Mulle aina sanottiin aikanaan "ei se penkkipaita sitä painoa itse nosta". Johon mä sitten "et sinäkään sitä painoa itse nosta".
Okei ei tuo toinen ole klassista voimanostoo, mutta ymmärätte pointin. Onhan tuo varustenostelu ihan pelleilyä.
No ei, koska silti ne kysyy. Saatanan läskit kun kaikki pitää tarjottimella tuoda nokan eteen. Miten nää ihmiset selviää elämästä? Kukaan ei ole persettä pyyhkimässä eikä ovea avaamassa. Raivostuttavaa paskaa.No voisko sen biisin nimen vaikka laittaa siihen videon alle?
No eihän ole. Se olisi huijaamista jos vain yksi ihminen käyttäisi penkkipaitaa ja nostaisi raakana nostavien seassa. Oma lajinsa.se on verrannollinen penkkipaitaan voimanostossa. Hujaamista. Tai jokin moottori keihäässä. Huijaamista.
Toi," mikä biisi" on ihan maailmanlaajuinen trollaustaktiikka! Siihen kyrpiintyneet vastasivat takaisin trollauksella, vastaamalla aina Darude Sandstorm, joka johti siihen, että Darude palasi hetkeksi listoille vitun pitkän ajan jälkeen,No ei, koska silti ne kysyy. Saatanan läskit kun kaikki pitää tarjottimella tuoda nokan eteen. Miten nää ihmiset selviää elämästä? Kukaan ei ole persettä pyyhkimässä eikä ovea avaamassa. Raivostuttavaa paskaa.