Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mercenary - IsolationMikähän biisi videossa, kuulosti perkeleen hyvälle?
Kyykkäilen pääosin nykyään erilaisia juttuja. Haen voimaa ja kestävyyttä samaan aikaan. Hackissa alkoi polvet oireilemaan ja ootellaan sitä Goljatin hackia salille.Onko sulla jalkareenit muuttunu vai vedätkö vaan muuten kyykkyjä välillä?
En ymmärrä miten jotkut voi vetää jatkuvalla syötöllä hackissa, itse saanut polvet kanssa kiusaamaan kun vain ollut pakko sitä käyttää mutta nyt saanut kyllä jäädä.Kyykkäilen pääosin nykyään erilaisia juttuja. Haen voimaa ja kestävyyttä samaan aikaan. Hackissa alkoi polvet oireilemaan ja ootellaan sitä Goljatin hackia salille.
Kraftverkin hacki on vittumaisin hack missään, muissa hackeissa pystyy hyvin mutta tossa on todella vittumainen kulma eikä mitään säätöjä. Mut sit kun siinä saa kuormat ylös, niin ei paljoo paina muissa hackeissa.En ymmärrä miten jotkut voi vetää jatkuvalla syötöllä hackissa, itse saanut polvet kanssa kiusaamaan kun vain ollut pakko sitä käyttää mutta nyt saanut kyllä jäädä.
Joo on kyllä surkein hack mitä maa päällään kantaa, ja löytyy valitettavasti omaltakin salilta ja vielä ainoona hackina. Mä oon ite laittanu sellasen 10cm korokkeen sen koko härvelin alle, sinne etupäähän, mutta ei sekään oikeen auta, hirvee kapistus.Kraftverkin hacki on vittumaisin hack missään, muissa hackeissa pystyy hyvin mutta tossa on todella vittumainen kulma eikä mitään säätöjä. Mut sit kun siinä saa kuormat ylös, niin ei paljoo paina muissa hackeissa.
Kyykyt tuo mulle kovasti voimaa, koska mun kroppa on semmoinen, että se kerää enemmän voimaa kuin lihasta. Sitten jos meen Kraftverkkiin riekkumaan, niin saan lataa sinne 200kg ja siinä on oikeasti riskit pamauttaa patellajänne irti.
Ja suurin osa naisista ei sitä voi tehdä, liian raskas kelkka 40kg ja hirvee kulma.Joo on kyllä surkein hack mitä maa päällään kantaa, ja löytyy valitettavasti omaltakin salilta ja vielä ainoona hackina. Mä oon ite laittanu sellasen 10cm korokkeen sen koko härvelin alle, sinne etupäähän, mutta ei sekään oikeen auta, hirvee kapistus.
Ens torstaina Team M&M podcast!! Kreisii shittii!!
Mitähän huijaamista penkkipaita on varustevoimanostossa? Klassinen voimanosto on laji erikseen, siinä ei tietenkään penkkipaitaa käytetä. Varmaan seiväshyppääjällekin menet sanomaan, että etpä muuten ilman seivästä hyppäis kun kaks metriä.
Olipa hyvin kirjoitettu!Onpa muuten paska tuo vertauksesi.
Seiväshypyssä se seiväs on urheilusuorituksessa käytettävä esine. Kuten keihäänheitossa keihäs. Ja voimanostossa levytanko.
Jos seiväshypyssä käytetään jotain ylimääräistä jousta seipään alaosassa, se on verrannollinen penkkipaitaan voimanostossa. Hujaamista. Tai jokin moottori keihäässä. Huijaamista.
Jos joku käyttää seivästä korkeushypyssä, se ei kuulu asiaan. Kuten ei jousipaitakaan kuulu voimanostoon. Siis oikeaan voimanostoon.
Onpa muuten paska tuo vertauksesi.
Seiväshypyssä se seiväs on urheilusuorituksessa käytettävä esine. Kuten keihäänheitossa keihäs. Ja voimanostossa levytanko.
Jos seiväshypyssä käytetään jotain ylimääräistä jousta seipään alaosassa, se on verrannollinen penkkipaitaan voimanostossa. Hujaamista. Tai jokin moottori keihäässä. Huijaamista.
Jos joku käyttää seivästä korkeushypyssä, se ei kuulu asiaan. Kuten ei jousipaitakaan kuulu voimanostoon. Siis oikeaan voimanostoon.
Kuten nimestäkin ilmenee, klassinen voimanosto on juurikin ihan sitä alkuperäistä voimanostoa joten se on se vanhempi muoto. Sitten tuli nämä "varustepelleilyt" mukaan ja suosioon. Siksi piti erottaa nimellä lajit toisistaan. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin tämä raw-puoli on taas ohittanut suosiossa varustekisat ja hyvä niin. Sinänsä mulle on ihan sama kumpaa harrastaa vaiko molempia, jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ja jos tarkkoja ollaan, ei kyseessä eri lajit ole, vaan saman lajin eri muunnokset. Uinti ja pyöräily on eri lajit, samoin kuin juoksu ja painonnosto, esimerkkeinä.Niin. Kun ne on eri lajit, klassinen voimanosto ja varustevoimanosto. Klassinen voimanosto on melko uusi laji, MM-kisatkin pidetty vasta viidesti. Toki jokainen saa tykätä mistä lajista haluaa.
Ai siis klassinen on se uusi laji... jep. No, ehkä noiden termien keksijöiden päässä.Niin. Kun ne on eri lajit, klassinen voimanosto ja varustevoimanosto. Klassinen voimanosto on melko uusi laji, MM-kisatkin pidetty vasta viidesti. Toki jokainen saa tykätä mistä lajista haluaa.
Kuten nimestäkin ilmenee, klassinen voimanosto on juurikin ihan sitä alkuperäistä voimanostoa joten se on se vanhempi muoto.
Ai siis klassinen on se uusi laji... jep. No, ehkä noiden termien keksijöiden päässä.
Kuinkahan monet kisat käytiin vöillä ja siteillä ennenkuin puvut ja etenkin paidat pilasi hienon lajin?