Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vedätkö mulle joku päivä ton saman treenin jonka teit Stabouliksen kanssa? Lupaan vetää samoilla painoilla enkä tarvi edes remmejä.
Tottahan toki ja suosittelen laittamaan versat edes kuten mulla, että vain toiselta puolelta, niin ei sitten ala häiritsemään toistoja kun forkut tossa jossain vaiheessa alkaa ottaan osumaa kun tahti on kova.

Ei mulla oo Mikelle mitään tarjota. Mutta haluan kyllä ehdottomasti kokeilla miten kauan pysyn Miken tahdissa. Sitä en epäile yhtään etteikö meno olisi infernaalisen kovaa! :eek:
Kyllä siinä pysyy koska on tota tiheää tahtia muutkin koittaneet ja noi rest-pauset / käsi riittää just ja just noissa toistoissa. Hankalinta tossa on ylipäätänsä hakea esim maksimikymppi jolla vitoset tehdään ja kun kaksin tekee, niin sitten on tehtävä kompromisseja ja samat painot. Muuten homma menee painojen lastailuksi.

Mikä tämä finnijuttu nyt on? Ainaki parissa ketjussa jo niitä kommentoitu. Luuleeko jotku että finnejä tulee vain hormooneilla vai yrittävät vain provota?
Luultavasti tuo ensimmäinen vaihtoehto. Pitäähän sitä jostain päästä sanomaan. Vähän kuin naisetkin etsii toisistaan vikoja sen sijaan että pystyisi vilpittömästi kehumaan. Samalla päättelyllä voidaan leimata se kotisalin 120kg penkkaava penkkihirmu Perakin roinariksi, kun sillä on pari finniä, kalju ja vieläpä gynotkin!

Mikä tämä finnijuttu nyt on? Ainaki parissa ketjussa jo niitä kommentoitu. Luuleeko jotku että finnejä tulee vain hormooneilla vai yrittävät vain provota?
Ei johdu mulla lääkkeistä. Ne tuli tauolla ja kun aloitin dieetin ja vain vasempaan forkkuun ja sitten mä mietin pääni puhki kaikkea mahdollista syömisistä lähtien. Vedin 4 drinkkiä kaakoproteiinia päivässä ja kun lopetin, alkoi helpottamaan. Jos ne rojuista tulis, niin luulis mulla olleen niitä aina.

Minkäslaisia tavoitteita mies on itselleen näin treenaamisen suhteen asettanut? Paljon puhuvat että pitäisi niitä lyhyen- ja pitkäntähtäimen tavoitteita asettaa niin jos katsotaan vaikka 3-5 vuoden päähän. Mihin haluat pyrkiä?

Ei johdu mulla lääkkeistä. Ne tuli tauolla ja kun aloitin dieetin ja vain vasempaan forkkuun ja sitten mä mietin pääni puhki kaikkea mahdollista syömisistä lähtien. Vedin 4 drinkkiä kaakoproteiinia päivässä ja kun lopetin, alkoi helpottamaan. Jos ne rojuista tulis, niin luulis mulla olleen niitä aina.
Tai jos määrät on lisääntynyt, niin silloinkin on mahdollista, että alkaa kukkia.

Minkäslaisia tavoitteita mies on itselleen näin treenaamisen suhteen asettanut? Paljon puhuvat että pitäisi niitä lyhyen- ja pitkäntähtäimen tavoitteita asettaa niin jos katsotaan vaikka 3-5 vuoden päähän. Mihin haluat pyrkiä?
Ei mulla ole muuta kuin pysyä kunnossa ja tulla kovemmaksi treenaajaksi.
Tai jos määrät on lisääntynyt, niin silloinkin on mahdollista, että alkaa kukkia.
Ei ole lisääntynyt, vaan vähentynyt. En mee koskaan yli 700mg yhteismäärässä.

Back
Ylös Bottom