Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kyllähän tuo etukyykky on sellainen liike että pitäisi onnistua lähes jokaiselta kunhan vain opettelee tekniikan kunnolla ja käyttää itselleen sopivaa tekniikkaa. Painonnosto otteessa jeesaa tosi paljon se että pitää vain kaksi sormea tangon alla niin ei tule niin kovaa vääntöä ranteisiin.

140kg alkaa tuntuun tosi paskalta olkapäissä, eikä se painonnostotekniikka nyt vain onnistu kun on massaa sen verran, että ojentajat siinä jo kiristää melkoisesti. Liikkeenä olis kyllä mulle niin passeli.

Teetkö siis tällä ns. faarao tyylillä?

Oon menossa kuukauden päästä Auschwitzissä käymään ja ajattelin että sieltä vois saada makeita kuvia niin millaisella objektiivilla suosittelisit sinne lähtemää?

Oon menossa kuukauden päästä Auschwitzissä käymään ja ajattelin että sieltä vois saada makeita kuvia niin millaisella objektiivilla suosittelisit sinne lähtemää?
Kyllä sinne kannattaa ottaa valovoimainen ja jos full frame, niin 35mm ja jos croppi, niin 24mm. Pitkällä sieltä ei varmaan mitään hirveen makeeta saa, vaan enemmänkin sitä tunnelmaa saa kuvattua laajiksella. Varmaan aika mielenkiintoinen matka tulossa. Jos oltais tuttuja, niin lainaisin sulle sinne Zeissin Milvus f2 35mm primen.

Silloin kun Elixiassa kävin niin kyllä siellä ihan vapaasti sai kuvata eipä sitä kukaan tullut huomauttamaan. Huutaminen kyllä vituttaa oli sali sitten mikä hyvänsä. Tosin joku nainen sai orgasmin "hyvä tyttö"- liikettä tehdessä. Se oli toisaalta melko kiehtovan kuuloista.

Silloin kun Elixiassa kävin niin kyllä siellä ihan vapaasti sai kuvata eipä sitä kukaan tullut huomauttamaan. Huutaminen kyllä vituttaa oli sali sitten mikä hyvänsä. Tosin joku nainen sai orgasmin "hyvä tyttö"- liikettä tehdessä. Se oli toisaalta melko kiehtovan kuuloista.
Elixialla olin aikanaan töissä ja silloin oli varsin tiukat säännöt kuvailun suhteen. Tiedän tapauksia missä ihan jäädytettiin jäsenyyksiä. Se oli käsittämätöntä paskaa :D toki treenaajille pitää antaa rauha mutta esim ruuhkan ulkopuolella ei mielestäni mitään väärää jos kuvailee ja tekee sen asiallisesti.

Kaippa keskuksissa myös eroja ja toki voinut säännöt muuttua järkevämpään nykyisin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei se huutaminen niinkään vaan miks niitä vitun toistoja pitää ääneen huutaa? Mukavaa kun itse yrität keskittyä tekemään ja lasket toistoja päässä niin vieressä huudetaan "yy kaa koo nee vii.."
Kuinka keskittyneen tilan tarttee ettei pysty vaikka kymmeneen kuitenkin itse pään sisällä laskemaan? Kyllä mä pystyn vielä överi jalkatreeneissäkin

Ei se huutaminen niinkään vaan miks niitä vitun toistoja pitää ääneen huutaa? Mukavaa kun itse yrität keskittyä tekemään ja lasket toistoja päässä niin vieressä huudetaan "yy kaa koo nee vii.."
Kuinka keskittyneen tilan tarttee ettei pysty vaikka kymmeneen kuitenkin itse pään sisällä laskemaan? Kyllä mä pystyn vielä överi jalkatreeneissäkin

Aikaisemmalla salilla en tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa kun joku salijantteri teki vipareita ja huus aivan tolkuttomasti sarjan ensimmäisestä toistosta asti. (+ laski jokaikisen toiston ääneen). Sarjapainotkin olivat sellaiset jolla toinen teki 20 nättiä toistoa. Aivan järjetöntä kyllä. Jalkareenissä ymmärtää jos viimeiset toistot tulee tehtyä kiukulla mutta joissain saakelin vipareissa miettii vaan että ei voi olla todellista :D

Elixialle oltiin menossa aikanaan Annan kanssa kuvaamaan videota. Jouduttiin hakemaan siihen erikseen lupa. Sitten mentiin sovittuna aikana paikanpäälle, eikä sinne tullut kukaan, eikä respa tiennyt asiasta mitään eikä sitten saanut kiinni meidän yhteishenkilöä kun tämä sanoi olevansa palaverissa. Lähdetiin pois ja jätettiin kuvaamatta.

politiikka ei vissiin sua kiinnosta hirveästi mutta mitä ajatuksia herättää halla-ahon puheenjohtajuus persuissa ja samaan syssyyn teuvo hakkarainen varapuheenjohtaja :D

Paras vaalea rasvaton kala safkaksi korvaamaan välillä jauheliha, menee paljon, joten saa olla edullista mutta pitäis myös olla ihan hyvää ja helposti valmistettavaa. Bataatin kanssa menee.

Siika, kuha ja ahven on omia henkilökohtaisia suosikkeja, mutta ei valitettavasti sieltä halvimmasta päästä.

Back
Ylös Bottom