Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pitäskö sun jo hommata se vm -97 Fiat Punto alle?
Kyllä alkaa jo miettimään. Sit kun toi maalataan ja lakataan, niin sitä ei saa kunnolla pestä pariin kuukauteen ja sitten kun peset kun saa pestä, niin alta löytyy taas uutta naarmua. Ja joka vitun kerta omaavastuut. Etulokarissa kannssa taas vekki. Joten taas menee joku 400 euroa.

No miten sinä vittu voit pitää hauskaa, jos et sinä juo? Mikset juo?

Hauskan pitäminen on suhteellista, mutta esim. musiikin kuuntelemiseen, leffoissa käymiseen, kavereiden kanssa hengailuun auringossa makoiluun, Pleikkarin tms. pelaamiseen kavereiden kanssa ja ihan vaan yleiseen mukavaan yhdessäoloon ei käsittääkseni tarvita alkoholia. Sitten jos hauskanpito on synonyyminä baareissa bilettämiselle, en tiedä.

Itse en juo, koska en ole aloittanutkaan - ei vaan kiinnosta.

Luuletko että se teippi on rikkoutumaton? Avaimella vaikka kun voimalla viiltää niin jää varmasti jälkeä

Tämän päivän suojakalvot on niin vahvoja, että kestävät aika paljon vahingossa ja tahallaan mm. avaimella "sattuvia" naarmuja ja sittenkin kalvo on se johon tulee naarmu, ei maali. Mitäs ehdotat että Miken pitäisi sitten tehdä? Maksaa 400 egea omavastuuta jokaisesta naarmusta? Laittaa auto bunkkeriin? Myydä Audi ja ostaa Fiat?

Tietysti jos haluat vahingoittaa autoa, niin ei sitä suojele siltä muu kuin lukittu bunkkeri ja tuskin kaikki Miken autoon tulevat osumat on tahallisesti ja vahingoittamismielessä aiheutettu.

View: https://youtu.be/PslB5d2I_jc

Tämän päivän suojakalvot on niin vahvoja, että kestävät aika paljon vahingossa ja tahallaan mm. avaimella "sattuvia" naarmuja ja sittenkin kalvo on se johon tulee naarmu, ei maali. Mitäs ehdotat että Miken pitäisi sitten tehdä? Maksaa 400 egea omavastuuta jokaisesta naarmusta? Laittaa auto bunkkeriin? Myydä Audi ja ostaa Fiat?

Tietysti jos haluat vahingoittaa autoa, niin ei sitä suojele siltä muu kuin lukittu bunkkeri ja tuskin kaikki Miken autoon tulevat osumat on tahallisesti ja vahingoittamismielessä aiheutettu.

View: https://youtu.be/PslB5d2I_jc

Aa mä luulin että sä meinasit siis normi auton teippausta, en mä oo tollasista suojakalvoista kuullutkaan. Kirkkaat kiveniskuteipit tiedän niin toi on vissiin samankaltaista?

Toi on ihan perseestä että jos on vähänkin arvokkaampi auto niin aina löytyy niitä pässejä joita se kyrpii ja pitää tehdä ilkivaltaa. Mulla jos ois +100k auto niin bunkkerissa se ois päivät ja asioilla kun käy niin pari turvamiestä ympärille vartioimaan kun auto on parkissa :D

Mikelle: Etkös edellisen ilkivallan jälkeen puhunut asentanees kameravalvonnan autoosi,jolla paljastuis kolhijat? Onko sulla nykyisessä tollanen systeemi käytössä?

Mikelle: Etkös edellisen ilkivallan jälkeen puhunut asentanees kameravalvonnan autoosi,jolla paljastuis kolhijat? Onko sulla nykyisessä tollanen systeemi käytössä?
En oo kerennyt, enkä ole löytänyt järkevää ratkaisua siihen.

Back
Ylös Bottom