Mikset juo?
Itse aika monta kertaa tuon kuulleena tekisi aina mieli kysyä takaisin "Miksi juot?". Tavallaan kuitenkin ymmärrän uteliaisuuden, joka tuohon liittyy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset juo?
Kyllä alkaa jo miettimään. Sit kun toi maalataan ja lakataan, niin sitä ei saa kunnolla pestä pariin kuukauteen ja sitten kun peset kun saa pestä, niin alta löytyy taas uutta naarmua. Ja joka vitun kerta omaavastuut. Etulokarissa kannssa taas vekki. Joten taas menee joku 400 euroa.Pitäskö sun jo hommata se vm -97 Fiat Punto alle?
Itse aika monta kertaa tuon kuulleena tekisi aina mieli kysyä takaisin "Miksi juot?". Tavallaan kuitenkin ymmärrän uteliaisuuden, joka tuohon liittyy.
No miten sinä vittu voit pitää hauskaa, jos et sinä juo? Mikset juo?

Etusivulla uutinen.Mike, valota vähän mikä tää risteilyjuttu on![]()
No miten sinä vittu voit pitää hauskaa, jos et sinä juo? Mikset juo?
Ei kiinnosta humalatila, enkä pidä alkoholijuomien mausta.Mikset juo? Millon joit viimeksi kännit?
On nuo yhtä vittua kyllä. Itellä maanantaina joku pasko vasemman kyljen takalokarista etulokariin, 3 tonnin lasku vakuutusyhtiölle siitäki..
Luuletko että se teippi on rikkoutumaton? Avaimella vaikka kun voimalla viiltää niin jää varmasti jälkeäToistan itseäni: menisin automatrixille ja pyytäisin vetämään suojakalvon päälle. Alkaa noilla omavastuilla maksaamaan kalvon.
Provoa Pod Provoa..Ellet ole trolli, olet harvinaisen idiootti ihminen.
Luuletko että se teippi on rikkoutumaton? Avaimella vaikka kun voimalla viiltää niin jää varmasti jälkeä
Tämän päivän suojakalvot on niin vahvoja, että kestävät aika paljon vahingossa ja tahallaan mm. avaimella "sattuvia" naarmuja ja sittenkin kalvo on se johon tulee naarmu, ei maali. Mitäs ehdotat että Miken pitäisi sitten tehdä? Maksaa 400 egea omavastuuta jokaisesta naarmusta? Laittaa auto bunkkeriin? Myydä Audi ja ostaa Fiat?
Tietysti jos haluat vahingoittaa autoa, niin ei sitä suojele siltä muu kuin lukittu bunkkeri ja tuskin kaikki Miken autoon tulevat osumat on tahallisesti ja vahingoittamismielessä aiheutettu.
View: https://youtu.be/PslB5d2I_jc
Hahhah, kertoo aika paljon ihmisestä jos tällaista heittää tosissaan. Tänä vuonna olen kerran juonut itseni humalaan, mutta hauskaa olen kyllä pitänyt paljon useammin. :DNo miten sinä vittu voit pitää hauskaa, jos et sinä juo? Mikset juo?
En oo kerennyt, enkä ole löytänyt järkevää ratkaisua siihen.Mikelle: Etkös edellisen ilkivallan jälkeen puhunut asentanees kameravalvonnan autoosi,jolla paljastuis kolhijat? Onko sulla nykyisessä tollanen systeemi käytössä?
tämä!!!!:DEikö kukaan cbb-miehistä treenaa kovaa kun ovat niin paljo pienempiä kun kehomiehet? Koska eihän ne lääkkeet oo se juttu vaan treeni.