Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Se, että käyttää koko liikerataa hyväksi, ei ole haitallista akillesjänteelle.. se että mitä sarjapituutta käyttää, niitä kannattaa vaihdella. Venytyksiä ja itse lihastyötä ei kannata liiemmin sekoittaaa, ainakaan pitkiä venytyksiä. Mututuntumalla kun ei ole tekemistä siinä, kasvaako pohkeet isoilla painoilla vai ei, vai hajoaako akillesjänne vai ei..

Osaako kukaan sanoa, onko kinopalatsin tai tennispalatsin lähellä ilmaisia parkkipaikkoja, tai mihin jättää autonsa?
Tennarin vieressä ainakin mihin olen jättänyt on todella yleistä että, pystyy ostamaan 1h max parkkiaikaa. Tämän kaiketi pystyy kiertämään näillä kännykän parkkisovelluksilla.
Kenelläkään näistä kokemusta.

P.S.

P.P.S.

Missäköhän vika, en pysty vanhahkolla puhelimellani kirjoittamaan viestejä pakkotoistolle.

Millä fontilla Mike sun forkkuun kirjoitettu iesu christi(väärinpäin) oikein on? Itsekin tekstiä forkkuun ottamassa ja mietin eri fontteja. Sun käyttämä fontti kyllä miellyttää silmää.

Olikos se toisen käden teksti jotain toista fonttia? Mulla on meinaan samaa fonttia kädessä mutta en muista sen olleen tuon niminen.

Edit: kyllä se tosiaan saattoi sittenkin olla toi charlemagne std., taidan muistaa vaan väärin. Vanhalta muistikortilta se selviäis kun siellä on tallessa ko fontin tallennustiedosto, mutta se on 300km päässä.

Viimeksi muokattu:
Snapchatin satoa taas kun on viikonloppu.

17757659_10155166008857241_5823423004751470153_n.webp

Okei.... Mitä vittua nyt ihan oikeesti :Ddd ei jeesuskevätsaatana sentään
No kuule sanos muuta. Toteuttais nyt joku noista uhkailijoista sanansa ja tulis koittaan vetään pataan. Olis eka kerta ikinä. Vittu että mä repeisin kun tommoinen siima tulis kadulla haastamaan riitaa syystä, jota ei edes ole.

Suurin osa näistä on kotona asuvia rääpäleistä. Kun saat jonkun henkilöllisyyden selville, niin laita sen porukoille viestiä että missä kohtaa kasvatuksessa ei kaikki mennyt ihan putkeen. Voisi saada mielenkiintoisia selityksiä miksi heidän rakas kullanmuru käyttäytyy näin.

Suurin osa näistä on kotona asuvia rääpäleistä. Kun saat jonkun henkilöllisyyden selville, niin laita sen porukoille viestiä että missä kohtaa kasvatuksessa ei kaikki mennyt ihan putkeen. Voisi saada mielenkiintoisia selityksiä miksi heidän rakas kullanmuru käyttäytyy näin.
Todellakin on kasvatuksessa joku mennyt vituiksi kun 2 eri veljesparia sukunimen perusteella noita laitteli, eli kahdesta eri perheestä 4 todella vajaata yksilöä.

Back
Ylös Bottom