Kyllähän selälle lyhyemmät sarjat on myös paikallaan.Oho tuli tosta ekasta viestistäni vähä epäselvä. Tarkotin et ku se selkä meni niin aloin treenaa kaikkii lihaksii pitkil sarjoilla ja pienemmillä kuormilla. Nyt ku treenannu niin ihmetellyt vaan, kun kaikki paikat menee heti pumppiin, kun ennen sai tahkota hitosti, että esim selän sai tuntumaan.
Selkä on sellanen että mavea en uskalla tehdä, kyykyssä tuntuu oudolle ja kulmasouduissa vetää jumiin, mutta silti oon niitä tehnyt. Lääkärin neuvo oli että tee vaan niin isoilla kun pystyt ettei se siitä mihinkään hajoa... Vähän ihmetyttää kuitenkin etteivät suostu antamaan lähetettä kuvaukeen. Räkkivetoa oon jonkun verran tehnyt, mutta tällä hetkel en uskalla laittaa siihen ku 200kg. Isommilla alkaa alaselkään tulemaan todella outo tunne. Millasia sarjoja suosittelet esim ylätaljassa ? Oon nyt vetänyt pitkään 12-20 toiston sarjoja, pitäiskö siirtyä 6-8 toistoon ja laittaa painoo vaan lisää nii paljon, ku pystyy ?
Olisko se asteen vaaleeta, en ole ihan varma.Vieläkö Breakfast Bomb on Miken suosikkikahvi? Mahtaako olla vaalea- vai tummapaahtoinen (ei äkkiseltään Has Beanin sivuilta selvinnyt, kuvauksen perusteella veikkaisin tummaksi: "high caffeine, unsubtle, in-your-face, big old wake-up blend")? Itse olen vuosikaudet juonut vaaleapaahtosia kahveja ja nyt viime aikoina innostunut tummista laaduista, joku kumma siinä kitkerämmässä/palaneemmassa maussa vaan viehättää![]()
Enjuicen Menthol primo Ice ja Happyjuicen Mr. Menthol, muita en vedä.Miken top3 e-nesteet?