Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Oho tuli tosta ekasta viestistäni vähä epäselvä. Tarkotin et ku se selkä meni niin aloin treenaa kaikkii lihaksii pitkil sarjoilla ja pienemmillä kuormilla. Nyt ku treenannu niin ihmetellyt vaan, kun kaikki paikat menee heti pumppiin, kun ennen sai tahkota hitosti, että esim selän sai tuntumaan.

Selkä on sellanen että mavea en uskalla tehdä, kyykyssä tuntuu oudolle ja kulmasouduissa vetää jumiin, mutta silti oon niitä tehnyt. Lääkärin neuvo oli että tee vaan niin isoilla kun pystyt ettei se siitä mihinkään hajoa... Vähän ihmetyttää kuitenkin etteivät suostu antamaan lähetettä kuvaukeen. Räkkivetoa oon jonkun verran tehnyt, mutta tällä hetkel en uskalla laittaa siihen ku 200kg. Isommilla alkaa alaselkään tulemaan todella outo tunne. Millasia sarjoja suosittelet esim ylätaljassa ? Oon nyt vetänyt pitkään 12-20 toiston sarjoja, pitäiskö siirtyä 6-8 toistoon ja laittaa painoo vaan lisää nii paljon, ku pystyy ?
Kyllähän selälle lyhyemmät sarjat on myös paikallaan.

Vieläkö Breakfast Bomb on Miken suosikkikahvi? Mahtaako olla vaalea- vai tummapaahtoinen (ei äkkiseltään Has Beanin sivuilta selvinnyt, kuvauksen perusteella veikkaisin tummaksi: "high caffeine, unsubtle, in-your-face, big old wake-up blend")? Itse olen vuosikaudet juonut vaaleapaahtosia kahveja ja nyt viime aikoina innostunut tummista laaduista, joku kumma siinä kitkerämmässä/palaneemmassa maussa vaan viehättää :)
Olisko se asteen vaaleeta, en ole ihan varma.

Miken top3 e-nesteet?
Enjuicen Menthol primo Ice ja Happyjuicen Mr. Menthol, muita en vedä.

Mitä vitun väliä onko pahoinpitely? Ei mitään, tommoiset saastat ansaitsee sairaalakeikan joka kerta. Ja minä vetelen surutta turpaan niin että soi ja maksan sitten jos maksettavaa tulee, mutta opetan aivan varmaan kunnolla että toisten omaisuuteen ei kosketa. Ne ei opi koskaan jos pelotetta ei ole.
Rauhotu nyt Mike, äijä on aina vetämässä kaikkia turpaan :D

Rauhotu nyt Mike, äijä on aina vetämässä kaikkia turpaan :D
Ja sä olet aina suuta soittamassa. Mikä suakin vaivaa? Tietkö, että sun kaltaiset marisijat eivät opi kuin kovan kautta. Sitä suuta soitetaan tasan tarkkaan siihen saakka joka paikassa kun ensimmäinen kyllästyy.

Aikamoista testouhoa aistittavissa. Ymmärrän kyllä tahallisten kolhimisten aiheuttaman suuttumuksen, mutta rajansa kaikella. Sanohan Mike suoraan, kuinka kova olet vetelemään ihmisiä turpaan? Ja mitä teet, kun tulee vastaan sellainen, joka lyö takaisin paljon kovempaa?

Sanohan Mike suoraan, kuinka kova olet vetelemään ihmisiä turpaan? Ja mitä teet, kun tulee vastaan sellainen, joka lyö takaisin paljon kovempaa?
Ei ole valitettavasti päässyt ketään vielä murjomaan kun nää raukkamaiset kusinaamat joko huutelee anonyyminä tai sitten naarmuttaa autoja ja juoksee pakoon. Ja mitä sitten jos joku lyö kovempaa takaisin, se sitten lyö, mutta minä en katsele jos joku mun omaisuutta tuhoaa.

Ja testouhoa, sähän se varsinainen neropatti olet, totta helvetissä tommoinen pistää vituttamaan, ehkä sua ei kun et koskaan tule tajuamaan tämmöistä.

Mulle ei vain mene kaaliin, että joku ihmettelee suunnatonta vitutusta kun ostat 80 tonnin auton ja sitten joku sen pistää kuntoon, että se on viikon pajalla. En mä sitä ostanut siksi, että se seisois korjaamolla. Ja tämä on jo toinen kerta kun mun auto seisoo pajalla. Sit nää sankarit on väittämässä, että mä jotenkin ylireagoin kun en ole vielä edes tehnyt mitään, vaan purkanut vitutusta sanoin. Alkakaa nillittään sitten kun mä oikeesti käyn jonkun päälle. Siihen saakka koittakaa tajuta, että tommonen voi ottaa päähän ihan helvetisti.

Viimeksi muokattu:
Näyttää joitain pahasti häiritsevän se, ettei kaikki meistä ole sellaisia muiden edessä nöyristeleviä munattomia vässyköitä, joilla ei ole munaa pitää puoliaan oli se sitten fyysistä tai verbaalista.

Mä jotenkin nään nämä asiaa vähättelevät itse tekemässä vastaavia tekoja kun ei näytä heille olevan isokaan juttu. Haluaako Judohemmo maksaa mun 200 euron omavastuun ja sitten kovavahauksen päälle? Ton verran tässä taas maksetaan ihan vain sen takia,että joku mulkero ei voi jäädä paikalle selvittämään vaan lähtee raukkamaisesti pois.

Mä oisin tolla 200 eurolla vaikka ajanut Manseen kuvaamaan 3 keikkaa bensoineen teille matskua. Tai helvetti ostanut sokeria koko rahalla, nyt se menee taivaan tuuliin ja kaupanpäälle saan kikkailla julkisilla.

Ei ole valitettavasti päässyt ketään vielä murjomaan kun nää raukkamaiset kusinaamat joko huutelee anonyyminä tai sitten naarmuttaa autoja ja juoksee pakoon. Ja mitä sitten jos joku lyö kovempaa takaisin, se sitten lyö, mutta minä en katsele jos joku mun omaisuutta tuhoaa.

Ja testouhoa, sähän se varsinainen neropatti olet, totta helvetissä tommoinen pistää vituttamaan, ehkä sua ei kun et koskaan tule tajuamaan tämmöistä.

En tajuakaan. Ymmärrän ihan hyvin kalliin auton tahallisen naarmuttamisen aiheuttaman suuttumuksen ja raivon. Mutta joku roti nyt noihin kommentteihin sairaalakuntoon hakkaamisesta.

Otetaanpa esimerkiksi tilanne, jossa vahingossa naarmutat toisen autoa, mutta omistaja pitää sitä tahallisena ja tirvaisee teikäläistä muutaman kerran kuonoon sairaalareissun arvoisesti. Voi olla, että tuossa tilanteessa toivoisit toiselta vähän malttia.

Ja edelleen kaikenlainen ilkivalta on tuomittavaa, mutta naurettavaa on myös väkivallalla uhoaminen jne.

Näyttää joitain pahasti häiritsevän se, ettei kaikki meistä ole sellaisia muiden edessä nöyristeleviä munattomia vässyköitä, joilla ei ole munaa pitää puoliaan oli se sitten fyysistä tai verbaalista.

Puolensa saa ja pitääkin pitää, mutta tuollainen uhoaminen on jotain minulle vastenmielistä. Jos joku käy kimppuun, tottakai silloin pitää puolustautua. Mutta jos Mike oikeasti on hakkaamassa jonkun autoaan kolhivan oikeasti sairaalakuntoon (mitä epäilen), voi varautua maksamaan hieman enemmän kuin 200 euroa omavastuuta.

Otetaanpa esimerkiksi tilanne, jossa vahingossa naarmutat toisen autoa
Mä jätän yhteystiedot ja hoidan asian kuten se pitää. Mä en lähde kävelemään, enkä varsinkaan mene potkimaan kenenkään autoa.

Ja jotta säkin tajuaisit, niin jos mulle tulee soitto "sori, osuin autolla sun autoon, tossa vakuutusyhtiön tiedot, hoidetaan asia", niin luuletko sä, että mä olen sille vihainen?

Meeppä testaamaan, mee kadulle potkimaan jonkun autoa ja kato miten käy. Sä et tosiaankaan nyt tajua koko asian ydintä.

Mä jätän yhteystiedot ja hoidan asian kuten se pitää. Mä en lähde kävelemään, enkä varsinkaan mene potkimaan kenenkään autoa.

Ja jotta säkin tajuaisit, niin jos mulle tulee soitto "sori, osuin autolla sun autoon, tossa vakuutusyhtiön tiedot, hoidetaan asia", niin luuletko sä, että mä olen sille vihainen?

Meeppä testaamaan, mee kadulle potkimaan jonkun autoa ja kato miten käy. Sä et tosiaankaan nyt tajua koko asian ydintä.

Tajuan ihan hyvin, että ilkivalta ja vastuun pakoilu tekemisistään ottaa päähän. Mitä tuohon hypoteettiseen esimerkkitapaukseen tulee, tarkoitin tilannetta, jossa toinen kuski reagoi voimakkaasti esim. peltikolariin.

En ole potkinut autoja, enkä tule potkimaankaan, mutta voi olla etten olisi ihan jokaiselle se helpoin turpaanvedettävä. Edelleen, ymmärrän täysin ketutuksen tuosta asiasta. Monesti vaan tuppaa olemaan niin, etteivät noilla turpaanvedoilla yms. uhoavat ole todellisuudessa kovinkaan vakuuttavia nyrkkisankareita.

uhoavat ole todellisuudessa kovinkaan vakuuttavia nyrkkisankareita.
Kuka tässä sankari edes halua olla, sankareita on nää jotka tekee noita kepposiaan. Ja jos joku nyt käy peltikolarissa päälle tarpeettomasti, niin siinähän käy, minkä mä sille voin jos kyseessä on vahinko.

Musta on jotenkin todella helvetin omituinen ajattelutapa sulla. Mietitään nyt miten tää meni. Joku on kolmesta paikkaa telonut mun autoa, tämä on jo toinen kerta. Mä olen siitä todella vihainen ja sanon, että jos saisin kiinni tommoisen tahallisen teon, niin antaisin selkäsaunan. Sun reaktio siihen on alkaa ihmettelemään mun reaktiota, eikä missään nimessä tuomita suoraan tuota joka alunperin aiheutti harmin. Defaulttina mä olen iloinen ja auto kunnossa, eikö koko harmituksen syypää ole se joka damagen teekee? Ihmettele sitä, älä reaktiota siitä.

Kuka tässä sankari edes halua olla, sankareita on nää jotka tekee noita kepposiaan. Ja jos joku nyt käy peltikolarissa päälle tarpeettomasti, niin siinähän käy, minkä mä sille voin jos kyseessä on vahinko.

Musta on jotenkin todella helvetin omituinen ajattelutapa sulla. Mietitään nyt miten tää meni. Joku on kolmesta paikkaa telonut mun autoa, tämä on jo toinen kerta. Mä olen siitä todella vihainen ja sanon, että jos saisin kiinni tommoisen tahallisen teon, niin antaisin selkäsaunan. Sun reaktio siihen on alkaa ihmettelemään mun reaktiota, eikä missään nimessä tuomita suoraan tuota joka alunperin aiheutti harmin. Defaulttina mä olen iloinen ja auto kunnossa, eikö koko harmituksen syypää ole se joka damagen teekee? Ihmettele sitä, älä reaktiota siitä.
Judohemmo nyt haluaa tahallaan ymmärtää väärin ja suurentelee sun sanomisia. Sehän on lähinnä sanonta, että "kunpa saisin sen ilkivallantekijän kiinni, niin vetäisin turpaan". Jos vahingossa joku jotain rikkoo, teloo omalla autollaan niin, että sen näkee itse auton omistaja, voisin melkeinpä vannoa, ettei kukaan siinä tilanteessa toiseen koskisi. Vahinko on vahinko, mutta tahallinen vahingoittaminen saa kyllä ihmisen kuin ihmisen ylireagoimaan, jos sattuisi näkemään tilanteen.

Hyviä nää videot, missä joku on pöllimässä toisen fillaria ja itse omistaja yhyttää varkaan kiinni. Siinä kyllä läski tummuu yleensä melkoisen monessa tapauksessa. Karman laki.

Lyöminen ylipäätään on todella tyhmää ja harkitsematonta. Ei tarvitse kuin sen yhden hyvän osuman ja toinen on kuollut. Lyömistä kannattaa välttää AINA niin kauan kuin mahdollista.

Riippuu minkälainen vakuutus sinulla on, toisiin kaskoihin se sijaisauto sisältyy, toisiin taas ei.

Back
Ylös Bottom