Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

http://www.paitapaja.fi/

Katsohan Mike tuolta. Omalle salille teetetty tuolla kaikki paidat (omistaja itse treenaa salilla), paidat hyvää matskua ja saat varmasti hyvät tarjoukset. Itse voin vaan suositella.
Tartten siis mestan, joka myös lähettää suoraan asiakkaalle, en ala ite varastoimaan.

Aikamoista teikäläisen mustamaalaamista yhden nimeltämainitsemattoman toimesta. En kyllä käsitä, miksi tuollaisia juttuja pitää ruotia koko yleisölle.

Aikamoista teikäläisen mustamaalaamista yhden nimeltämainitsemattoman toimesta. En kyllä käsitä, miksi tuollaisia juttuja pitää ruotia koko yleisölle.
Mä en seuraa, mutta kuulin, että jotain ja sain pari screeniä. En kyllä ymmärrä, että miksi. Mitään en ole sinne koodannut tai edes yrittänyt ärsyttää, mä olen vain mennyt elämässäni eteenpäin.

Mintulla vissiin mennyt tunteisiin kun Mike onkin tavannut jo uuden. Ei siinä, ihmettelen kyllä itsekin hiukan sillä muistan lukeneeni tästä ketjusta, että jatkossa ei kauniimpia osapuolia tulis enää julkisuuteen ja toisin kävi. Mies kuitenkin tekee niinkuin tahtoo eikä asia kutita mun persereikää millään tasolla vaikka tämän tyhjäntäyteisen postin kirjoitinkin.

Kyllä se on passselijuttu jotta immeiset näköö instagrammista jotta ketä lakastetaan!! saa siinä minttukaakao sitten tuumailla jotta mikä täs ny mänt mönkää

ps hyvän näköinen flikkka
Pss kyllä tuota minttukaakaota pitäis jonkun käyä rytkäyttämäs takalautaan niin takakiree.. eikä saanut ees omaa ketjua tänne xD säälittävää lol

Mintulla vissiin mennyt tunteisiin kun Mike onkin tavannut jo uuden. Ei siinä, ihmettelen kyllä itsekin hiukan sillä muistan lukeneeni tästä ketjusta, että jatkossa ei kauniimpia osapuolia tulis enää julkisuuteen ja toisin kävi. Mies kuitenkin tekee niinkuin tahtoo eikä asia kutita mun persereikää millään tasolla vaikka tämän tyhjäntäyteisen postin kirjoitinkin.
Hyvin hienovaraisesti jatkossa kyllä asian kanssa olen, eikä enää mitään hashtageja jne. Kuviakin vain hyvin harvoin. En kauaa onnistunut pitämään tätä suhdetta piilossa kun salilta sitten joku bongas ja suolas sen nettiin. Että ei tässä voi alkaa ihan sairaanloisesti piilottelemaan. Mut ei mitään fleimausta enää.

Eikös se uusin postannu ihan itse teistä kuvia nettiin ensin ja sinä ihan poseeraat siinä vieressä ja liimailet sydämmiä hänen instaan? Eikö niin,sinähän pidät sanasi..vai miten se meni? Eikö niin ei tarvi pitää jos muuttaa mielipidettä :D..nooh,ei ole niin justiin mutta ei pidä muita syyttää vasikoimisesta jos on itse paskonut lattialle niin että muutkin näkee sen,jopa sokea otsallansakin..

Nooh,ei ehdi talvi alta pois niin tyär on yhtä mennytttä kuin lumen jyväskylässä. :D Vai onko se niin ettei nuo kaksvitoset gimmat olekaan loppujenlopuksi niin kiinnostunu kohta kuolevasta(näin sen ikäset ajattelee yli 40v oikeasti,ihan kuten 20v. ajatttelee jo 30 vuotiaasta) yli nelikymppisestä jonka elämä on kohtuu kuivaa: treeniä,aamuun iltaan,ei edes kisaa,silti toimii ja tekee kuten kisaajat= miksi ihmeessä? ei kukaan aja pyörälläkään kuten lance armstrong huvikseen?..,kuvia joka kulmasta ja käänteestä joka päivä,aamusta iltaa liki nonstoppina kamera laulaa,ei eroa onko työpäivä vai vapaa,sama ralli alkaa aamulla,uskalla nenää kaivaa ku varmaa ottanu kuvan jollaki,tätä aamusta iltaan+dieettiruokaa ja puhelimen/tietokoneen tuijotusta ja "moderoimista" netissä 247.
Kuka tuommosta jaksaa oikeasti? Siis Mike jaksaa kun se saa rahaa ja kaikki on kiinni tästä foorumista toki,mutta kuka jaksaa rinnalla?
En minä ainakaan haluais tuollaiseen maailmaan edes päiväksi vaikka saisi kultaset pikkuhousut ja platina dildon

Siis en tarkoita pahalla mutta olen seurannut taustalla vuosia tätä rallia ja tältä se näyttää.

Eikös se uusin postannu ihan itse teistä kuvia nettiin ensin ja sinä ihan poseeraat siinä vieressä ja liimailet sydämmiä hänen instaan?
Se oli jo levinnyt ennen sitä pitkin poikin. Mut hyvä, että saat tästä nyt reivittyä jotain pahaa ja ilkeetä vielä.

Eikös se uusin postannu ihan itse teistä kuvia nettiin ensin ja sinä ihan poseeraat siinä vieressä ja liimailet sydämmiä hänen instaan? Eikö niin,sinähän pidät sanasi..vai miten se meni? Eikö niin ei tarvi pitää jos muuttaa mielipidettä :D..nooh,ei ole niin justiin mutta ei pidä muita syyttää vasikoimisesta jos on itse paskonut lattialle niin että muutkin näkee sen,jopa sokea otsallansakin..

Nooh,ei ehdi talvi alta pois niin tyär on yhtä mennytttä kuin lumen jyväskylässä. :D Vai onko se niin ettei nuo kaksvitoset gimmat olekaan loppujenlopuksi niin kiinnostunu kohta kuolevasta(näin sen ikäset ajattelee yli 40v oikeasti,ihan kuten 20v. ajatttelee jo 30 vuotiaasta) yli nelikymppisestä jonka elämä on kohtuu kuivaa: treeniä,aamuun iltaan,ei edes kisaa,silti toimii ja tekee kuten kisaajat= miksi ihmeessä? ei kukaan aja pyörälläkään kuten lance armstrong huvikseen?..,kuvia joka kulmasta ja käänteestä joka päivä,aamusta iltaa liki nonstoppina kamera laulaa,ei eroa onko työpäivä vai vapaa,sama ralli alkaa aamulla,uskalla nenää kaivaa ku varmaa ottanu kuvan jollaki,tätä aamusta iltaan+dieettiruokaa ja puhelimen/tietokoneen tuijotusta ja "moderoimista" netissä 247.
Kuka tuommosta jaksaa oikeasti? Siis Mike jaksaa kun se saa rahaa ja kaikki on kiinni tästä foorumista toki,mutta kuka jaksaa rinnalla?
En minä ainakaan haluais tuollaiseen maailmaan edes päiväksi vaikka saisi kultaset pikkuhousut ja platina dildon

Siis en tarkoita pahalla mutta olen seurannut taustalla vuosia tätä rallia ja tältä se näyttää.
Mitäs sä teet päivät? Kerro nyt tasapuolisuuden vuoksi, niin me voidaan sit arvostella sun tekemisiä :)

En minä ainakaan haluais tuollaiseen maailmaan edes päiväks
Ai harrastuksista työ? Voin sanoa, että se on unelmaa. Suurinta osaa ottaa kaaliin mennä töihin, mä herään joka aamu kiitollisena siitä, että olen työllistänyt itseni ja oman elämäni rakentanut ressittömäksi.

Ja pitää sanoa, että kovin vähän tiedät selkeesti mun päivistä. Ei se nyt ihan noin mene :D

Viimeksi muokattu:
Mitäs sä teet päivät? Kerro nyt tasapuolisuuden vuoksi, niin me voidaan sit arvostella sun tekemisiä :)
Todennäkösesti tämä henkilö JOS on työikäinen ; Herää aamulla, menee töihin, tulee töistä, menee treenille (oletettavasti treenaava jollain tasolla kun pakkiksella aikaa viettää), sitten 1-2h vapaa-aikaa josta suuri osa menee mukulojen maata laittamiseen jos niitä on ja sitten nukkumaan. Satunnaisin viikoloppusin perseet olalla. Ruuat mitä sattuu ja kehitys pyöree 0. Tämähän siis on 7/10 treenarin elämä.

Mikellä sama mun silmin katottuna; Herää kun herää jos ei sovittua tekemistä aamuun. Lähtee treenille joka harrastuksen ohella tulon lähde vähä mutkan kautta. Tulee treeniltä. Tekee työnsä kotoa tai treenailee ja kuvailee videoita bodiskenen kovimpien miesten ja kuumimpien naisten kanssa. Ajaa matkat pakasta vedetystä rinkulamossella. Syö kurinalaisesti poislukien satunnaiset mättötankkaukset. Tekee mitä tykkää ja koska ja saa siitä vielä tulonsa jotka ei pienimmästä päästäkään ole. Tämän duunarin päivän päätteeksi viettää aikansa toinen toistaan kuumempien ja nuorempien naisten kanssa ollessaan itse "hirveen vanha" yli nelikymppinen. Tekee valittuja ulkomaanreissuja upeille paikoille rahaa säästämättä.

Käsi pystyyn jota OIKEASTI viehättää enemmän ensimmäinen tapa viettää elämää.

Itse siis olen ensimmäisen tyylin eläjä, mutta en katkera vaan onnellinen toisen puolests.

Back
Ylös Bottom